Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea makeanhimo! Laihdutan! Auttakaa!

Vierailija
03.01.2007 |

Miten mä saan pidettyä näppini erossa jouluisista piparkakuista?? Niitä kun onn vielä paljon jäljellä ja kauhea himo! tsempatkaa!!!!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paprikan viipaleet on kans hyviä makeanhimoon.

Miniluumutomaatit maistuu paremmalta kuin mikään suklaa tai keksi.

Näillä mä oon pitäny painoni kurissa jo useamman vuoden.

Vierailija
2/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jos otan yhden piparin, on mun pakko vetästä koko purnukka! =/

ei ole kivaa ei.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma suklaa vie hyvin makeannälkää, ei tarvii ku 2-3 palaa niin helpottaa. Hae kaupasta kromitabuja, nekin kuulemma auttaa.

Vierailija
4/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Cokis Zeroa, mulla auttaa nämä.

Vierailija
5/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta paljon, paljon kasviksia ja kuori ja raasta ja paloittele valmiiksi, niin että niitä on aina helposti otettavissa.

Vierailija
6/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse sitä viikkoakaan. Mulle riitti kaksi päivää... (yllätyin itsekin)

Vierailija
7/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myöskin jonkinlaisella laihiksella, tosin vain siksi, että olen kolmatta päivää polttamatta ja pyrin samalla pitämään painoni kurissa. Hirveä tupakanhimo, joten nyt vaaditaan selkärankaa! Tsemppiä!

Vierailija
8/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ilmeisesti hiilihydraattien takia kova turvotus ja massiiviset ilmavaivat. Ajattelin vähentää hiilareita, mutta koska nykyinen ruokavalioni perustuu niille (rakastan pastaa ja erilaisia leivonnaisia!), niin pää lyö tyhjää keittiössä. Vinkkejä?

Vierailija
9/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ilmeisesti hiilihydraattien takia kova turvotus ja massiiviset ilmavaivat. Ajattelin vähentää hiilareita, mutta koska nykyinen ruokavalioni perustuu niille (rakastan pastaa ja erilaisia leivonnaisia!), niin pää lyö tyhjää keittiössä. Vinkkejä?

Vierailija
10/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi syödä ku yksi tai kaksi, niin johan loppu.

Vierailija
12/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on laihis päällä ja kauhea makeanhimo, vaikka lopeti makean syömisen jo reilu viikko sitten, niin vieläkin tekee kauheesti mieli. Kirsikkatomaatteja kannattaa kyl kokeilla. Ne auttaa ihmeen hyvin. Popsin niitä joka päivä raskauden aikana makean sijaan ja nyt olen aloittanut uudestaan. Synnytyksestä on nyt kolme kuukautta ja päätin että nyt kun joulukin on ohi, niin nyt alkaa laihdutus. Kuntoilen joka päivä kun vauva nukkuu ja vien vauvaa pitkille kävelyille. Sekin helpottaa makeannälän kun liikkuu. Ja makean syöminen pitää vain lopettaa kokonaan (ainkin joksikin aikaa) , muuten siitä ei pääse niin hyvin eroon, jos aina välillä vaan syö. Ainakin mun kohdalla näin...

Vierailija
13/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihmeasia. Ne maistuu tosiaan vellä paremmilta, kuin suklaat ja leivokset, eikä tuu paha olo. Päin vastoin. :) Kannattaa lopettaa vain seinään, kuten tupakointi ja muut nautintoaineet. Niin pääsee eroon kaikkein helpoiten. Kannattaa plussata siihen myös jumppaus ja pitkät kävelylenkit. (jos vaan ehtii) Mulla itelläni se käy helposti, kun vauva on niin pieni, että nukkuu niin paljon.

Vierailija
16/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä olen päässyt tosta makeanhimosta eroon :) Tai osta niitä 30%vähemmän sokeria-jogurtteja ja vetäisi yksi sellainen, makeanhimo häviää :)

Vierailija
17/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tepsii se, että kun makeanhimo yllättää, ajattelen välittömästi sitä miten ne makeat (ja niin turhat) kertyy masuuni, lantiooni, peppuuni ja reisiini.. ja eipä tee sen jälkeen enää mieli:)

Itsekin siis laihduttelen, ja vielä on viitisen kiloa jäljellä tavoitepainooni.

Tsemppiä!!

Vierailija
18/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pakastemarjoja esim. lakkoja, mansikoita tai vadelmia

-Lindtin tummaa suklaata. Muukin väh. 70% toki käy, mutta Lindtillä on myös sellaista, jossa on appelsiinia seassa. Sikahyvää eikä tarvitse syödä paljoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi