Tyttöporukka pitää kokonaista koulua pelon pihtiotteessa Osa oppilaista kieltäytyi menemästä kouluun
Kommentit (57)
Koulu ei kykene näköjään asiaa hoitamaan. Jos minun lasta kousaisivat, niin toimisin niin, että eivät enää koskaan kiusaisi.
Vierailija kirjoitti:
Koulu ei kykene näköjään asiaa hoitamaan. Jos minun lasta kousaisivat, niin toimisin niin, että eivät enää koskaan kiusaisi.
Jaaha, mitäs se käytännössä sitten olisi?
Vierailija kirjoitti:
Perustetaan komitea pohtimaan ratkaisua ja järjestetään älä kiusaa konsertti.
Tehoaa varmasti.
Ainoa oikea ratkaisu olisi laittaa ongelmalapset suljettuun laitokseen. Mutta älä kiusaa konserteilla mennään
Vierailija kirjoitti:
Persujen penskoja, sanokaa minun sanoneen.
P..seessäsi sulla on persuja. Sovitaan näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Am pui sin niin että viettää loppuelämänsä pyörätuolissa kyvyttömänä puhua. Lomakotiin joutuisin ehkä pariksi vuodeksi maksimissaan.
Kaikkille lapsille pakolliset nyrkkeilytreenit.Aloitetaan 6n vuoden iässä.Asekoulutus alkaa kun täyttää 10 vuotta.Jokaiselle miekat.
Tämä on seurausta siitä kun ei saa tehdä yhtään mitään kun tuollainen tulee uhkailemaan. Pitää vain seisoa tumput suorina vaikka oikea toimenpide on ottaa niskavilloista kiinni ja runtata naama asfalttiin tarpeeksi monta kertaa jotta menee asiat ymmärrykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Am pui sin niin että viettää loppuelämänsä pyörätuolissa kyvyttömänä puhua. Lomakotiin joutuisin ehkä pariksi vuodeksi maksimissaan.
Eli haluat opettaa lapsillesi, että kiusaajista selviää käyttämällä kovempaa väkivaltaa kuin he?
Vierailija kirjoitti:
Persujen penskoja, sanokaa minun sanoneen.
Ovat käkkäräpäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehoaa varmasti.
Ainoa oikea ratkaisu olisi laittaa ongelmalapset suljettuun laitokseen. Mutta älä kiusaa konserteilla mennään
Kotiuttaa somaliaan
Vierailija kirjoitti:
Oudointa tuossa on se, että apuna on keskustelua uhrien kanssa, ei siis käy pienessä mielessä, että tytöt erotetaan koulusta 2 viikoksi. He saavat jatkaa ja psykologi puhuttaa hakattuja ja tiktokiin kuvattuja, että ei pidä olla pahalla mielellä, noilla tytöillä on niin paha olla, kun eivät muita keinoja keksi.
Vaj*kkivasemmistolaisessa Suomessa toimitaan juuri noin.
Lienee kotimaisia samettihameita ja pussihousuja ja niiden jälkikasvua.
Vierailija kirjoitti:
Palstamammojen tyttöjä 100% varmasti.
Sama tuli mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli haluat opettaa lapsillesi, että kiusaajista selviää käyttämällä kovempaa väkivaltaa kuin he?
Periaatteessa se on palvelus yhteiskunnalle koska tuollaiset kuuluisi mätänemään jonnekin metsälähiöön narkkien ja juoppojen keskelle eikä ihmisten seuraan. Ne on vain vahingoksi työelämässä ja ihmisille ylipäätään. Tuollaisilta pitäisi evätä koulutus ja loppuelän saisi elää toimeentulotuella jonka joutuisi anomaan joka kuukausi. Ovat sellainen kuluerä yhteiskunnalle ettei mitään rajaa jos ne päästetään ihmisten pariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taannoin oli jossain lehdessä juttu, jossa lukijoilta kysyttiin miten koulukiusaaminen saatiin loppumaan. Ylivoimainen enemmistö vastaajista kertoi, että sitten kun he itse tai heidän vanhempi sisaruksensa kohdisti kiusaajaan väkivaltaa.
Vanhemmat alkavat opettaa kotona. Kyllä siihen kummasti alkaa muutoshalua löytymään, kun vanhemmat eikä enää mene töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehoaa varmasti.
Ja konserteissa kiusaajat eturivissä pällistelemässä.
Sellasia ne tytöt on. Useinkin ne kympin tytöt joita uskoo opettajat ja vanhemmat. Etuna on vielä se että kuuluu sosioekonomisesti parempaan perheeseen.
Nähty on miten ne voivat olla ihan saatanasta mutta mitään seuraamuksia ei tule. Päinvastoin, porskuttavat eteenpäin niin kuin ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Valeuutinen ilmoitettu.
Laita se kakarasi kuriin ja käske lopettamaan kiusaaminen. Asia ratkeaa sillä.
Oudointa tuossa on se, että apuna on keskustelua uhrien kanssa, ei siis käy pienessä mielessä, että tytöt erotetaan koulusta 2 viikoksi. He saavat jatkaa ja psykologi puhuttaa hakattuja ja tiktokiin kuvattuja, että ei pidä olla pahalla mielellä, noilla tytöillä on niin paha olla, kun eivät muita keinoja keksi.