En ikinä anna itselleni anteeksi sitä, että päästin hyvän miehen menemään!
Kuinka tollo voikaan ihminen olla?! Toivottavasti kukaan muu täällä ei ole tehnyt näin suurta virhettä, mutta olin hieman ihastunut erääseen toiseen mieheen ja ... Olen yrittänyt löytää toista hänen kaltaistaan sieltä ja tuolta siinä kuitenkaan onnistumatta. Ex-avomieheni löysi sittemmin uuden naisystävän, ja nyt he odottavat ensimmäistä lastaan.
Kommentit (25)
Ette te sopineet yhteen, ihan oikein se meni. Löydät vielä sopivan sinäkin.
Saturday is the loneliest day of the week.
Mitenniin "päästit menemään"? Häkkiinkö se olisi pitänyt sulkea? Normaalit ihmiset ovat parisuhteessa ihan vapaaehtoisesti.
No se oli vahinko. Niin minäkin nuorena tein, mutta se ei ollut tarpeeksi hyvä. Olen avaruudellinen seikkailija ja havainnoija maapallolla.
Parhaan miehen voi elämässään löytää vain kerran. N30
Minä olen päästänyt jo kolme! Toiset oppii vasta yli 50 v. Ja sitten on liian myöhäistä. Vai jospa saisi vielä tilaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki päättyi hyvin. Mies sai paremman naisen.
Huippunaisen.
Ihan kuin yksi eksäni. Kiristi ja hylkäsi. Kun löysin uuden, aneli takaisin. Elämä on...
Olitko nuorena avoin biletyttö...
Hyvä. Luulit olevas joku, jolla oli vaan oikeuksia. Luulit voivas mielinmäärin valittaa, vikistä,kitistä ,vinkua. Luulit voivas käyttää seksiä välineenä. Ja pikkusen vaan katsella aidan taakse. Ja toisen olisi vaan pitänyt kiltisti odotella ja lopuksi uhriudut.
Vaikka tuskin olet ex niin kaikkea pskaa elämääs. Onneksi on vielä hyviäkin naisia olemassa ja niistä nautitaan nyt.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Luulit olevas joku, jolla oli vaan oikeuksia. Luulit voivas mielinmäärin valittaa, vikistä,kitistä ,vinkua. Luulit voivas käyttää seksiä välineenä. Ja pikkusen vaan katsella aidan taakse. Ja toisen olisi vaan pitänyt kiltisti odotella ja lopuksi uhriudut.
Vaikka tuskin olet ex niin kaikkea pskaa elämääs. Onneksi on vielä hyviäkin naisia olemassa ja niistä nautitaan nyt.
Olipa hapan vuodatus, ja heti aamusta 😂
Jos ei hyvä mies sytytä, se pitääkin päästää menemään.
Mä päästin hyvän miehen menemään ja hän löysi itseäni paljon paremman naisen ja perusti perheen tämä kanssa.
Mutta myös mä löysin paremman miehen. Tarinan opetus on se, että kannattaa päästää ihan hyvä menemään, jotta voi löytää kaikista parhaan, ja päästää sen toisenkin etsimään sitä itselleen kaikista sopivinta.
Mulla oli ihana mies joka kohteli mua kuin kukkaa kämmenellä, mutta ei sytyttänyt seksuaalisesti.
Päästin menemään ja molemmilla uudet intohimoiset suhteet, joissa perheet peeustettu ja molemmat onnellisia. Hymyillään kun tavataan :)
No et ollut onnellinen hänen kanssaan. Turhaa harmittelet.
Olit kuitenkin tylsistynyt, joten ei kannata miettiä tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ihana mies joka kohteli mua kuin kukkaa kämmenellä, mutta ei sytyttänyt seksuaalisesti.
Päästin menemään ja molemmilla uudet intohimoiset suhteet, joissa perheet peeustettu ja molemmat onnellisia. Hymyillään kun tavataan :)
Mostä sä sen nykyisen suhteen intohimon määrän tiedät? Vertailetteko kokemuksia?
Kaikki päättyi hyvin. Mies sai paremman naisen.