Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella normaalipainoiseksi haluava

Vierailija
03.01.2007 |

äiti täällä kyselee: MIKÄ ON SE KAIKKEN PARAS TAPA SAADA YLIMÄÄRÄISET KILOT POIS? Keventäjät, Painonvartijat, koira ja lenkki omaan tahtiin päivittäin, sauvakävely, kuntopyörä, Tonalin tai joku muu vastaava, NIIN, MIKÄ? Kaikki hyväksi havaitut keinot kiinnostavat. Kesäksi on saatava pois n. 20 kg (enemmänkin on ylipainoa, mutta tuskin enempää jaksaa kesään mennessä).

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi tehdä ihan itse ilman mitään vartijoita tai keventäjiä tai mitään. Tieto on vapaasti kaikkien ulottuvilla. Kun syö säännöllisesti lautasmallin mukaisesti (neljännes lautasesta täytetään esim. riisillä, perunalla, pastalla, neljännes lihalla/kanalla/kalalla ja puolet lautasesta vihanneksilla ja kasviksilla eikä ota enempää kuin sen yhden lautasellisen, niin varmasti laihtuu. Ja jättää kaikki haitalliseksi tietämänsä ruoat (sipsit, karkit, kakut, pullat, limut, alkoholit) aivan minimiiin, esim. pitämällä lauantaisin herkkupäivän, niin kyllä se siitä. Ja liikuntaa lisäämällä. Ei se sen vaikeampaa ole. Itse sinä sitä kättä ohjaat, joka sitä ruokaa suuhun tunkee:-)

Vierailija
2/17 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yleisesti. Yksi sopii yhdelle, toinen toiselle.

Perusresepti on se kulunut elämäntapamuutos. Ruokapuoli kuntoon (oli se sitten perinteinen kevennys tai vaikka karppauksen eri asteet tms.) ja aktiivisuutta arkeen. Joku lihaskuntoliikunta on plussaa,. siis saliharjoittelu tai hyvä jumppa.

Jos viihdy ryhmissä ja saat siitä motivaationta, kokeile vartoijoita (itse en pidä PV-ideologiasta enkä kaupallisuudesta, mutta joillakin toimii). Jos minä lähtisin tekemään jotain, seuraisin varmaan aika pitkälle Kutrin ajatuksia (www. kutri. net)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pääse eroon 3 kg. Olen pienikokoinen ja niin masentunut, että liikkuminen liikkumisen vuoksi ei kiinnosta enkä jaksa sitä toteuttaa. Tarvitsisin kumppanin jonka kanssa laihduttaa. Ryhdy sähköpostikumppanikseni ja kerrotaan toisillemme mitä syöty per päivä. Ruokaa en jaksa laittaa. Tiedän, että pienillä ateriamäärillä laihtuu söi sitten mitä tahansa. Yritän elää syöden noin 1350 kcal per päivä, mutta joka päivään tuntuu tuppaantuvan ainakin 1600 kcal. Petän itseäni. Saanko kertoa sinulle päivittäin mitä olen jo syönyt.

Tänään: kaksi juustovoileipää ja liikaa maitokahvia (ainakin 2 dl maitoa ja niitä maitoja en koskaan laske mukaan kaloreihin, mikä aiheuttaa virheitä todellisessa määrässä).

Vierailija
4/17 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaremontti; ihan maalaisjärjelläkin selviää sekä ilman karppaamista =)

Älä ala laihduttaa, sillä se on vain tietyn ajan kestävä jakso. Heti alussa ota kiinni ajatuksesta, että muutat elämääsi ja tapojasi pysyvästi!

Vierailija
5/17 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

motivointiin ja yhteisiin tiedotushetkiin. Varmaan saa intoa kaikkeen, liikuntaan, oikeaan ruokavalioon ja kaikkeen laihduttamiseen liittyvään, kun on joku jolle asiasta voi kertoa. Jos toinen vielä on mukana laihduttamisessa niin se on vain plussaa. Painonvartijoiden kokoontuminenhan on tällaista, mutta minäkin haluaisin keskustella asiasta tässä ja nyt päivittäin. Ei sähköpostiosoitettaan kuitenkaan voi tässä antaa, joten se puoli kyllä jää. Onkohan täällä mitään sellaista keskustelupalstaa, jossa keskustellaan vain laihduttamisesta ja kaikesta siihen liittyvästä.

Vierailija
6/17 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parissa, kolmessa vuodessa?

Vierailija
7/17 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se toimi. Vaikeinta oli aloitus, piti muuttaa ruokailutottumukset ihan kokonaa, koska normaalisyömiselläni käytin kahden päivän pisteet jo ennen aamupäivää.

Vierailija
8/17 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liki naurettavaa jakaa tollasia ohjeita... syö vähemmän ja liiku enemmän. Luuletko, että maailamssa olisi niin paljon ylipainoisia, jos se olisi noin helppoa. Paperilla se toki onkin.

Vierailija
9/17 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liki naurettavaa jakaa tollasia ohjeita... syö vähemmän ja liiku enemmän. Luuletko, että maailamssa olisi niin paljon ylipainoisia, jos se olisi noin helppoa. Paperilla se toki onkin.

Vierailija
10/17 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liki naurettavaa jakaa tollasia ohjeita... syö vähemmän ja liiku enemmän. Luuletko, että maailamssa olisi niin paljon ylipainoisia, jos se olisi noin helppoa. Paperilla se toki onkin. että silleen.

Vierailija
11/17 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidettävä kiinni.

Vierailija
12/17 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liki naurettavaa jakaa tollasia ohjeita... syö vähemmän ja liiku enemmän. Luuletko, että maailamssa olisi niin paljon ylipainoisia, jos se olisi noin helppoa. Paperilla se toki onkin. että silleen.

Vierailija
13/17 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/17 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/17 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo se voi viedä motivaation. Miten olisi esim. -3kg tammikuun loppuun ja siitä sitten samaa tahtia eteenpäin. kuulostaa paljon helpommalta ja realistisemmalta. Samalla voit tehdä sitä remonttia hiljalleen, koko elämän muuttaminen kertarysäyksellä on stressaavaa useimmille.

Vierailija
16/17 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ensin tavoitteena tietysti on saada se eka kilo pois. Mitään ei rupea tapahtuun ellei saa sitä muutosta käyntiin. Mutta kun se eka kilo on ekalla viikolla pudonnut, ja toka kilo tokalla, niin on ihana laskea: " kesäkuuhun on 20 viikkoa, siis voisin pudottaa siihen mennessä 20 kiloa!" Se motivoi valtavasti pysymään siinä ruokavaliossa.

Vierailija
17/17 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla laihis on ollu vuoden. En oo " jatkuvalla kuurilla" vaan oon muuttanu elämääni niin että lopputulos kropalle on laihtua.. Välillä teholaihdutan, välillä oon vaan ihan normaalisti siis sillain syön tavallista safkaa kohtuu annoksilla pitkin päivää.

Mietin mitä normaalisti syön ja valitten sitä paremman vaihtoehdon. En oo millään porkkana- kuurilla, mutta elän terveemmin. Ei kai laihatkaan ihmiset porkkanoita vaan syö??

20 kiloo on menny, 10 tavote ens vuoteen. 15 olis ihanne.. Pikkuhiljaa, on ihana kiksi kun ajattelee että painosta on vuosi sitten 20 kiloa poissa ja mikä onkaan tilanne ensi vuodeksi..

Musta sinkuilla on se ihana tilanne että voi laihduttaa miehiä silmällä pitäen..! :D

Vyötärö pienenee ja kevät lähenee.. Antaa vaan palaa!

Kirjota vaikka paprulle ylös mittoja, painoja.. Tee kalenteriin merkintöjä milloin oot liikkunu ja keksi jotain palkintoja (ei mitään herkkuja kuitenkaan)! ;)

9