Mistähän sitä löytäis tavallisen naisen.
Niin mistä löytäis, joka ei ole niin nirso ja vaativa, olen tavallinen duunari ja on vaikea löytää naista kun naiset ovat liian tasokkaita. Ei ole mun mielestä rima korkealla.
Kommentit (19)
Prismassa ja Cittarissa on tavallisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Mä en käy siellä.
Mä haluan nukkua kotona. Ei jaksa mitään seurustelua.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tääläpäin niin paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tääläpäin niin paljon
Siellä teilläpäin niitä tavallisia, vaatimattomia naisia on ihan erityisen paljon.
Ai mutta ethän sinä tavallista naista halua, kun he ovat sinulle liian tasokkaita.
Siis toivoisin löytäväni tavallisen duunarin joka ei ole rahan perässä.. omaan silmään nätti, pyöree saa olla mut ei liian lihava, semmonen 30-45 v
Naisten pitäisi enemmän lähestyä miehiä. Lähestyminen on naisille helpompaa ja miehet eivät jakele pakkeja samalla tavalla kuin naiset, paitsi jos ovat varattuja. Riskit naisella vähäisemmät.
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi enemmän lähestyä miehiä. Lähestyminen on naisille helpompaa ja miehet eivät jakele pakkeja samalla tavalla kuin naiset, paitsi jos ovat varattuja. Riskit naisella vähäisemmät.
Ei naiset lähesty missään ei ees baarissa ja tinderissä ei ne puhu mitään.. inhottavaa
MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?
ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA
HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT
MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???
mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?
HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN
OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA
Haluaisin mielelläni tappaa itsein.. en uskalla sitä tehdä
Niin mitä vikaa mussa on naiset?
Mitäpä lottoat?
Montako vuotta olet palstaillut?
No kyllä sen naisen vielä löytää ihan hyvin.
Älä hajoita itseäsi. Anna elämäsi Jeesukselle, se on tärkeintä. Ja kohtele muita ihmisiä hyvin, varsinkin sairaita, lapsia, vanhuksia ja yksinäisiä. Jeesus kuoli sinunkin takia ristillä, jotta pääsisit taivasten valtakuntaan.
Melkein kävi tuuri ja löysin kirjastosta. Olen siis itsekin ahkera kirjaston kävijä, mutta ei se sitten mennyt toiveideni mukaan.
Ja uudessa työpaikassa, esinainen on viehättävä ja kiinnostava, eli taas kävi melkein tuuri, mut yli kahdenkymmenen vuoden ikäero on ehkä minullekin liikaa. Luultavasti myös hänelle. 😊
Okei.. no kyllä se nainen jostain löytyy.. vaihtaa asennetta ja on mukava naisille ja kiva, niin varmasti löytyy
Vierailija kirjoitti:
Niin, naisella voi mennä noissa hommissa pahimmillaan henki, miehillä sentään koko itsetunto.
Ei ole tuttavia ja ei oo hirveesti kavereitakaan, kai se jostain löytyy.
Nyt oon menossa tänää baariin kattelemaan.
Peilin kautta. Jos näytät 72-vuotiaalta jyrsijältä, olet sellainen.