Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellä on tai on ollut korona hiljattain?

Vierailija
25.11.2023 |

Millaset oireet, onko se muuttunut kovasti?

Mulla on joku tauti, jossa kuumetta, kova päänsärky, vähän jäsensärkyä ja voittamaton väsymys. Ei vaan pysy hereillä, nukkuu yön ja päivän vielä. Muita oireita ei.

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla korona päällä just nyt. Tämä on toinen korona omalla kohdalla ja tarvittavat rokotteet on otettu. Edellinen korona oli vuosi sitten ja rajummin oirein.

Oireet on kestäneet nyt 4 vrk. 

- lievää päänsärkyä

- lämpö 36.9-37.1 (normaalisti 36.2 tai jotain)

- aivastuttaa ja yskittää

- kurkku kipeä varsinkin öisin 

- limaisuutta, ysköksiä

- flunssainen olo yleisesti

Vierailija
102/121 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 rokotetta ja vuosi sitten sairastettu edellisen kerran. Kurkun karheutta, väsymystä, lämpöilyä, nuhaa ja poskionteloissa paineen tunnetta. Oikeastaan siinä kaikki.. Yllättävän iisi vaikka silti raskas sairastaa. Toivottavasti pysyy nyt loitolla pitkään! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/121 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiuksia tippuu ja katkeilee. Tämä oire tuli nimenomaan koronan aikana.

Tämä oire tuli myös minulle uutena, toisen sairastetun koronan yhteydessä. Tartunnasta 4kk ja tippuvat vieläki. Edellisestä osin selvitty ja nyt perheessä taas uutta tartuntaa

Vierailija
104/121 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen alkoi. Vatsa kipeä ja oksettaa, pää kipeä, silmiä särkee. Tänä aamuna alkoi voimakasta yskimistä, limaa saanut yökkiä, aivastuttaa. Kuume pyörinyt elisen, yön ja tämän aamun siinä 38,5- 38,8.  Kerta kaikkiaan veto pois ihan täysin. Kolme rokotusta otettu. Toissa vuonnna sairastin ensimmäisen kerran, tämä siis toinen kerta.

Vierailija
105/121 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Nuha, pitkä pitkä yskä, ei kuumetta. Kollega siis kertoi testanneensa koronaksi ja sairastuimme samaan aikaan samassa tilaisuudessa käytyämme, joten oletan että korona mullakin oli/on.

Vierailija
106/121 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä kun kerrotte oireista niin olisi hyvä tietää montako koronarokotetta on otettuna koska rokotteet lievittää oireita niin pystyisi ihmiset vähän vertailemaan.

Itselläni 3 rokotetta. Pari viikkoa sitten korona, jossa oireina kova nuha, vilutus ja parina päivänä hieman kuumetta. Oireet kestivät noin 3 päivää.

Vierailija
107/121 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova kuume pari päivää, hieman nuhaa, jäsenien särky ja järkkyy väsymys. Väsymys kesti pari viikkoa.  Haju ja makuaisti eivät menneet kokonaan, mutta kolmen viikon jälkeen hajuaisti ei ole kokonaan palautunut ennalleen. Kolme rokotetta, ensimmäinen sairastettu korona.

Vierailija
108/121 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tauti alkoi kurkkukivulla ja kuume nousi yli 39 asteen.Yskää nyt viikon ja edelleen lämpöä lähes 38 astetta sekä lihaskipuja. Saa nähdä kuinka kauan kestää ja leviääkö perheen sisällä meihin muihin.

Vierailija
109/121 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita koronassa nyt?

Vierailija
110/121 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkukipu, keltaista limaa yskittäessä ja niistettäessä, ei pääkipua, kuumetta 38 C. 

Vierailija
111/121 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa kuume olla vähentynyt, viikko mennyt. Yskää edelleen. Vettä juotu 2,5 litraa päivässä ja vitamiineja. Aina vaan uutisissa influenssa, koronaa kuitenkin paljon enemmän liikkeellä. Rankka tauti.

Vierailija
112/121 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla ollut viime aikoina koronaa?

Itsellä tauti kestänyt nyt kahdeksan päivää. Kaksi päivää kuumetta, kolme päivää kovaa nivel- ja lihaskipua. Maku ja hajuaisti heikentyi kuudentena päivänä, eikä ole täysin palautunut. Pahin oire totaalinen voimattomuus, joka siis edelleen. Kuinkahan tämä kestää?

Vierailija
113/121 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. Pahin vaihe kesti pari viikkoa mutta kaikenlaista jälkitauti-kiusaa edelleen. Joku uusi variantti varmaan kun oireet on paljon voimakkaammat kun aiemmilla kerroilla. Itsellä oli nyt korkea kuume, päänsärky, lihas ja nivelsärky, oksettava olo, ripuli, väsymys, hengenahdistusta, sydänoireita ja poskionteloiden tukkoisuus. Haju ja makuaisti katosi toivottavasti ei pysyvästi.

Aiemmilla kerroilla oli ihan lievät oireet eli en sitten tiedä onko se että mitä useammin sairastaa niin sitä pahemmaksi muuttuu. Yóköttävä tauti. 

Vierailija
114/121 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmea kurkkukipu, kuume ja väsymys sekä jäsensäryt. Kolmen päivän päästä vasta nuha, jolloin testi vasta positiivinen. Kurkkukipua reilun viikon ajan. Väsymys edelleen ja aamuinen kurkkukipu oireiden alusta nyt kaksi viikkoa. Takana 3 tai 4 rokotetta, korona jo neljättä kertaa.  Lapsella kova kuume 2 päivää ja silloin oksentelua. 

Vierailija
115/121 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on kauan kun olen viimeksi pelannut koronaa.

Vierailija
116/121 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä kaksi koronaa tänä vuonna. Nuori sai matkalta maaliskuussa ja vanhus  jostain toukokuussa. Lisäksi yksi suvusta menehtyi flunssaan viime vuonna, korona varmaan sekin.

Vierailija
117/121 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen onnellisesti onnistunut unohtamaan koko Koronan. Talvella oli pari kertaa flunssa ja testi ei näyttänyt Koronaa olevan. Onhan niitä muitakin flunssia eri oirein. Tärkeintä hoitaa niin, ettei lähde rehkimään liian aikaisin, ettei tule jälkitautina sydänlihastulehdusta.

Vierailija
118/121 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
119/121 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuudetta päivää koronassa. Tauti alkoi kurkkukivulla ja päänsäryllä. Sitten alkoi nuha, joka veti heti aivan tukkoon ja niistin keltaista räkää. Nyt vielä päällä valtava väsymys ja vatsaoireet. Ihan erilainen tauti on kuin ensimmäisellä kerralla -22. Silloin oli kovat lihas- ja nivelkivut muttei juurikaan muita flunssan oireita.

Vierailija
120/121 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten huomaatte niin koronarokotetuilla se korona on pahempi kuin rokottamattomilla :D Olen koronarokottamaton ja korona kesti ehkä kaks päivää ja oireet oli oikeastaan sitä että kurkkua vähän koski ja en ois edes tienny olevani kipeä ellen testiä ois tehny :D 

Ai niinkö? Rokotettu teini sairasti täysin oireettomana koronan. Testattiin ennen vierailua isovanhemmille. Itse rokotettuna sairastin viime keväänä täysin oireettomana koronan. Työskentelen lasten parissa ja altistun sille tämän tästä. Testasin ennen vierailua sairaalaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan