Kellä on tai on ollut korona hiljattain?
Millaset oireet, onko se muuttunut kovasti?
Mulla on joku tauti, jossa kuumetta, kova päänsärky, vähän jäsensärkyä ja voittamaton väsymys. Ei vaan pysy hereillä, nukkuu yön ja päivän vielä. Muita oireita ei.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista se itse rokote oli se korona ja se tuhoaa ihmisen vastustuskyvyn ja siksi koronarokotetut on nyt paljon kipeänä ja niille korona on pahempi oireisempi. Lampaat ei vieläkään tajua mitään.
Huutista sulle pässi. 2 rokotusta, ei kertaakaan muuten sairaana paitsi 1 nuha koko korona-aikana. Miehellä 3 rokotusta, ei kertaakaan sairaana.
Jos lukisit oikeasti mitä asiasta on kerrottu, tietäisit ettei rokote estä tartuntaa, rokote ei estä joutumista sairaalaan eikä rokote estä kuolemasta tautiin. Rokote on siis oikeasti täysin turha joka on vieläkin kokeellinen, jolla ei tee mitään.
Sinun itsesi ehkä kannattaisi lukea asiasta muualta kuin somepalstoilta. Kaikki väitteesi ovat tutkimusten mukaan vääriä. Voidaan tietysti sanoa, ettei 100%:sti estä, mutta vähentää huomattavasti, mikä on varsin tärkeä asia. Vaikka rokotus vähentäisi tartuntoja 30%, vähentäisi sairaalaan joutumisia 50% ja vähentäisi kuolemia 75%, niin eikö se olisi aikamoisen hyvä saavutus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä kun kerrotte oireista niin olisi hyvä tietää montako koronarokotetta on otettuna koska rokotteet lievittää oireita niin pystyisi ihmiset vähän vertailemaan.
Ei yhtä ainuttakaan rokotetta eikä myöskään koronaa. Viime talvena oli pari päivää kurkku kipeä ja ääni maassa, en ottanut edes saikkua. En ole ollut kipeä yli kolmeen vuoteen. Rokotukset vain tekevät sairaaksi. Kaikki tutut ja sukulaiset, jotka ovat ottaneet rokotuksia, ovat monta kertaa vuodessa kipeitä. En oikein enää edes usko koko koronaan.
Vaikka sinulla olisi 300 tuttua ja sukulaista, niin kovin tieteellistä päätelmää et heidän perusteellaan voi tehdä. Asiaa tutkitaan tuhansien ja kymmenien tuhansien ihmisten joukossa.
Minä sain koronan marraskuun puolivälissä. Kuumetta oli kuutena päivänä ja liuta erilaisia oireita. Viime viikolla olo oli muuten ok, mutta väsynyt. Viikonloppuna ihmettelin, kun kauppareissu autolla vei voimat. Eilen illalla mittasin kuumeen ja lämpoä oli muutama kymmenys. Yskää on jonkun verran. Vähän hirvittää, jos tästä tulee jälkitautina keuhkokuume. Olen sen sairastanut muutaman kerran enkä nyt sitä jouluksi haluaisi.
Olen koronassa tällä hetkellä, alkoi perjantaina aivan hirveillä lihas- ja nivelkivuilla. Meni koko selän lihaksetkin kipeiksi ja jäykiksi, samoin päänahka kipeytyi ja edelleen on arka. Varpaita särki alkuun myös, sitten tuli pahoinvointi ja päänsärky. Kuume oli korkea yhden päivän ajan, sitten onneksi rauhoittui. Nyt on jäljellä enää nuhaa ja huimausta, lisäksi hikoiluttaa kovin vaikkei kuumetta enää ole. Yllättävän rankka tauti ollut kyllä, samaa ovat sanoneet muut lähiaikoina sairastuneet. Töistä todennäköisesti sain omani, siellä korona on parin viime kuukauden aikana kiertänyt miltei kaikki läpi.
Olen sairastanut koronan n. 4 kertaa aiemmin, jopa viimeisilläni raskaana ollessa. Nyt tämä viimeisin kokemus marras-joulukuun 2023 vaihteessa on kaikista pahin. Kohta viikko sairastettu eikä toivoakaan paranemisesta. Yskä ja kurkkukipu pahimpia oireita. Lääkärissä käyty viikonloppuna, lääkäri epäili koronaa.
En ole sydänvikainen, mutta koronan jo täysin parannuttua on tuntunut siitä lähtien kipua rinnassa. Esim. tulehdusarvot ovat hyvät. Kasvoissakin on kipua, vähän kuin poskiontelotulehduksessa.
Kuudesti rokotettu riskiryhmäläinen. Ensin kurkkukipua ja kuivaa yskää, nuhaa + päänsärkyä. Maku- ja hajuaisti menneet. Kuumetta 38,5 särkylääkkeestä huolimatta. Vointi sinänsä ok. Saa nähdä, kauan kestää.
Kipu silmissä kun käänsi katsetta toiseen suuntaan, myös valonarkuutta. Kurkkukipu, kuume, yskä, ripuli, nivelkivut...
Rokotetuilla näyttää olevan jo useampi kierros ja kovin oirein. Voivoi. "Ottakaa ne rokotteet!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista se itse rokote oli se korona ja se tuhoaa ihmisen vastustuskyvyn ja siksi koronarokotetut on nyt paljon kipeänä ja niille korona on pahempi oireisempi. Lampaat ei vieläkään tajua mitään.
Huutista sulle pässi. 2 rokotusta, ei kertaakaan muuten sairaana paitsi 1 nuha koko korona-aikana. Miehellä 3 rokotusta, ei kertaakaan sairaana.
Jos lukisit oikeasti mitä asiasta on kerrottu, tietäisit ettei rokote estä tartuntaa, rokote ei estä joutumista sairaalaan eikä rokote estä kuolemasta tautiin. Rokote on siis oikeasti täysin turha joka on vieläkin kokeellinen, jolla ei tee mitään.
Sinun itsesi ehkä kannattaisi lukea asiasta muualta kuin somepalstoilta. Kaikki väitteesi ovat tutkimusten mukaan vääriä. Voidaan tietysti sanoa, e
Rokote ei estä tartuntoja, ei ole koskaan estänyt( Pfizer ja Bio'ntech), suoja kestää n.4-6 kuukautta(fda).
Te joilla ollut ripulia koronassa ja olette ottaneet koronarokotteen, tuliko teille rokotteesta ripulia? Mietin että ovatko oireet taudissa samoja kuin rokotuksen jälkeen lievinä.
Mulla on parhaillaan ensimmäistä kertaa päällä. Oireina pääsärky, kuume (korkeimmillaan huidellut 39 asteessa) ja limainen yskä. Vähän myös pahoinvointia ollut. Kaksi rokotetta ja kaduttaa että kolmas jäi ottamatta.
Minulla on tosi kovaa lihassärkyä, lihasjäykkyyttä, kurkunkarheus, todella väsynyt olo, välillä yskittää ja aivastuttaa ja kuumeinen olo. En ole testannut mitä voisi olla.
Pieni kurkkukipu, pieni päänsärky, yhtenä iltana vähän kuumetta, seuraavana päivänä pää kipeä, eikä mikään pysynyt sisällä (tämä tosin taisi olla kuumeen laukaisema migreenikohtaus), pari päivää nenä tukossa, mutta mitään ei saanut niistämällä ulos ja muutama päivä lievempää nuhaa ja aivastelua.
Vierailija kirjoitti:
Kolme rokotetta miehelläni ja minulla ja emme ole sairastaneet koronaa. Työssä käyty ja tavattu ihmisiä. Ei taida korona tarttua kovin helposti rokotettuihin, jos pitää huolta käsihygieniasta? Maskiakin käytettiin silloin kun sitä suositeltiin.
Minä otin kolme rokotetta, kun hoitaja kerta olen. Silti sairastin koronan, vaikka töissä oli suojavaatteet ja maskit ja käsidesiä lotrattiin.
Sen jälkeen en ole rokotetta ottanut ja nyt sairastin yhden päivän leivällä kuumeella ja kurkkukivulla. Ensimmäinen rokotusten jälkeen oli paljon kovempi
En ole ollut kipeenä kahteen vuoteen. Hajotkaa flunsiin heikot ja huonot ihmiset.
Torstaina alkoi kurkkukivulla, kuume 38-39 viikonlopun ajan. Kova nuha ja vähän yskittää ja väsyttää.
Ne kaksi rokotetta sain silloin pari vuotta sitten, ei täällä ainakaan perusterveille ole mitään tehosteita jaettu. Viikon saikku suunnittelen tästä nyt tuli, töissä pari isompaa projektia myöhästynee mutta ei voi mitään.
Torstaina alkoi kurkkukivulla, kuume 38-39 viikonlopun ajan. Kova nuha ja vähän yskittää ja väsyttää.
Ne kaksi rokotetta sain silloin pari vuotta sitten, ei täällä ainakaan perusterveille ole mitään tehosteita jaettu.
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut kipeenä kahteen vuoteen. Hajotkaa flunsiin heikot ja huonot ihmiset.
Oletko pääasiassa kotona?
Et pysty kovin tieteellistä tutkimusta tekemään vauvapalstan kommenttien perusteella.