Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö naisia, jotka pystyvät saamaan emätin orgasmin dildon tai hieromasauvan avulla?

Vierailija
25.11.2023 |

Naisena kysyn... Itse siis en omista mitään tuollaista vekotinta mutta jos niitä moni kehuu, niin ehkä sellainen kannattaa hankkia. En koskaan ole ollut kovin kiinnostunut tutkimaan omaa vaginaani omin neuvoin...

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei saa orgasmia, kun jää kiihtoittuminen vajaaksi tai huippu on liian herkkä kosketukselle." Pappa siis jatkaa...ja puhuu siis naisten suulla.

Lopettaisit jo kertomasta miten naisten kuuluu saada , ja myös saavat, vain ja ainoastaan sun ohjeillasi.

Miten kehtaat.

Kumpikohan se teistä kahdesta koko ajan täällä kertoo, miten naisten pitäisi saada?

Olet sä kyllä täysin uskomaton jankkaaja.

Vierailija
42/45 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei saa orgasmia, kun jää kiihtoittuminen vajaaksi tai huippu on liian herkkä kosketukselle." Pappa siis jatkaa...ja puhuu siis naisten suulla.

Lopettaisit jo kertomasta miten naisten kuuluu saada , ja myös saavat, vain ja ainoastaan sun ohjeillasi.

Miten kehtaat.

Kumpikohan se teistä kahdesta koko ajan täällä kertoo, miten naisten pitäisi saada?

Pitäskö vaan uskoa mitä joku käppänä kertoo naisille kuinka pitää saada ja mistä se orgasmi. Taidat olla pappa itse.

Täällä kyllä lähes kaikki naiset ovat samaa mieltä, mutta yksi mies tietysti tietää naisia paremmin, sehän on selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naistenkin pitäisi alkaa täällä väittämään miesten saamisista, että kuinka ja miten, ja sitten vaan väittämään että minä tiedän paremmin kun mulla elämässä ollut yksi mies, joten tiedän.

Vierailija
44/45 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kehtaat.

Pitäskö vaan uskoa mitä joku käppänä kertoo naisille kuinka pitää saada ja mistä se orgasmi. Taidat olla pappa itse.

Täällä kyllä lähes kaikki naiset ovat samaa mieltä, mutta yksi mies tietysti tietää naisia paremmin, sehän on selvä.

Koita nyt jo ymmärtää ettei sinun pillusi tai klitoris ole KAIKKI naiset. Kaikille ei riitä pelkkä klitoriksen hinkkaus orgasmin saamiseksi. Klitoris on tärkeä, muttei ainoa, eikä edes aina tärkein seikka ja paikka, mitä pitää kiihoittaa. Jos noin luulee, niin en yhtään ihmettele jos orgasmit on tiukassa tai jää saamatta. Monet naiset, vaimoni mukaan lukien vaativat jotain pillunsa sisälle hyväilemään, että saavat orgasminsa. Ja sittenkin pelkkä sormetus ei riitä, vaan pitää saada kunnolla kullia sisäänsä.  Ne naiset, jotka eivät kaipaa tai vaadi kullia sisäänsä on tutkimustenkin mukaan pieni vähemmistö. Sinun kommenttiesi mukaan sinä taida kuulua tähän pieneen vähemmistöön.

Tällä papalla on puhtaat jauhot pussissa kun oma vaimo on saanut aina orgasmit niin kuin on halunnut ja saanut vaikkei olisi ensin halunnutkaan. Muiden naiset on muiden vastuulla. 

Vierailija
45/45 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö pappa. Itse olet kertonut monasti, kuinka vaimosi hinkkaa ja kihnuttaa häpyään sinuun, JOTTA se klitta saisi painetta. Ja miten olet nuollut orgasmit hönelle, mitä kohtaa nuolemalla, ja samoin sormetanut...vastaa nyt mitä kohtaa.

Enköö minä ole väittänyt koskaan, että kaikki saavat miten ja kuinka. Ja mitä sinä lisäksi mun saamisista muka tiedät.

Se että mun mies panee ja samalla sormettaa, on vaan sitä, ettei tarvitse "kihnuttaa" ym ym.

Sinä jatkuvasti tiedät paremmin ja kerrot miten naiset saavat, siis monikossa NAISET.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän