Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä mä teen?? Inhoan itseäni

Vierailija
03.01.2007 |

Mulla on paha olla. Uutena vuotena sattui jotain, joka saa mut voimaan pahoin. Tai siis ehkä sattui, tässä taustaa:

Olimme mieheni kanssa naapurissa juhlimassa. Minä join paljon, joka ei kuulu yleensä tapoihini. Tulin humalaan ja viimeinen SELKEÄ muistikuva mulla on siitä kuin oksensin. Seuraava SELKEÄ muistikuva on siitä kuin heräsin aamulla naapurin sohvalta ja lähdin kotiin. Mieheni oli jo mennyt kotiin. Aamun aikana muistissani alkoi pyöriä kaikenlaisia juttuja. Silloin uskoin vielä niiden liittyvän mieheeni ja minuun; eli muistin että minulta avattiin housut, suutelua ja koskettelua. Aamulla naapurin sohvalta herätessäni housuni olivat auki.

Mieheni sanoi eilen kuitenkin minulle, että olin sammunut sohvalle ja hän oli yrittänyt saada minua kotiin. Naapurimme olivat olleet vielä hereillä myöskin. Joten tuskin hän olisi minua kosketellut heidän nähden? En edes uskaltanut kysyä. Toinen vaihtoehtohan on, että naapurin mies on koskenut minuun. Tai sitten olen nähnyt vain kosteaa unta, hyvin todentuntuista. Lisäksi muistan kyllä myös voihkineeni ja täten varmasti nauttineeni tilanteesta. Että nyt olen sitten varmaankin lutka. Ikinä en ole miestäni pettänyt, eikä tulisi mieleenikään.

Tällä hetkellä ajatukset ovat ihan sekaisin. Mitä on tapahtunut ja kenen kanssa ja kuinka pitkälle ollaan menty?? kenellekään en uskalla kertoa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitte sitten yhdessä, miten etenette. Toivottavasti oli unta, mutta jos ei ollu, naapuri on ollu aika törkeä..

Vierailija
2/16 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekoillaan jatkuvasti naapureiden kanssa..hmm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi lasta ja tämä naapurin mies on vielä mieheni hyvä ystävä. Mä en kestä itseäni, jos kaksi perhettä menee hajalle. Heilläkin on lapsia.

Ap

Vierailija
4/16 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moneen vuoteen käynyt tällä palstalla. Nyt tulin siksi, kun täällä pystyy nimettömänä kirjoittamaan. Mieluiten olisin tietysti ollut kokematta koko asiaa.

Ap

Vierailija
5/16 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin itsekin. Mutta sitten on ne muistikuvat suutelusta. Ja siitä etten meinannut saada henkeä kun suutelin. Oli paha olo, kun olin oksentanutkin. Mutta olin siis todellakin niin sekaisin viinistä, etten osaa itse sanoa yhtään mitä on todellisuudessa tapahtunut.

Vierailija
6/16 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholin käyttöä. Suomessa on ihan liian hyväksyttävää olla niin humalassa, että jotain tollaista voi tapahtua. Ihan oikeasti, sun mies jätti sut tolkuttomassa kunnossa muualle kuin kotiin. Sun pitääkin olla nolona ja vaikka naapuri olikin väärässä jos on jotain tehnyt, niin ihan oikeasti mieti vähän kuinka paljon juot. Vain Suomessa olen nähnyt naisen tasokkaassa ravintolassa nukahtaneen vessan laittialle alushousut kintuissa. Ei todellakaan kaunista katsottavaa...

Moraalinen krapula on hyvä asia, sillä siitä voi oppia jotain.

Ja ei en ole absolutisti, mutta vihaan, että viinaa käytetään niin paljon tekosyynä huonoon käytökseen.

Vierailija
7/16 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tapahtunut.

Kannattaisko jutella miehesi kanssa ja sanoa ettet luota häneen!?

Vierailija
8/16 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tietysti heitellä tuhkaa ja tulikiveä päällesi ja kärsiä ankaria tunnontuskia loppuikäsi tai sitten voit ajatella, että paska juttu ja harmittaa pirusti, mutta sellaista sattuu, se on elämää ja annat sen itsellesi anteeksi ja elät elämääsi eteenpäin. Ajattele sitä vaikka opettavaisena kokemuksena siitä miten voi käydä kun juo liikaa alkoholia.

Vierailija
9/16 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kerran yleensä juo tuohon malliin, niin anna asian olla ja pidä tämän hetken ahdistustasi terveellisenä muistutuksena kohtuullisuuden hyveistä : )

Vierailija
10/16 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että juo itseltänsä tolkun noin totaalisesti veke on kyllä sinäsä jo aika hälyttävää, minusta.

Vierailija
11/16 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta koska et ole varma tapahtumista, on ehkä kaikkien kannalta paras, että annat asian olla ja podet hounoa omaatuntoa jokusen päivän.

Vierailija
12/16 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vain Suomessa olen nähnyt naisen tasokkaassa ravintolassa nukahtaneen vessan laittialle alushousut kintuissa. Ei todellakaan kaunista katsottavaa...

Suosittelen turistimatkaa Newcastleen!

Vierailija
13/16 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennessä luullut tietäväni omat rajat. Nyt nähtiin, ettei näin ole. Yleensäkin juon vain noin kaksi kertaa vuodessa ja nyt taitaa nekin juomiset jäädä. Taitaa olla todellakin parasta vain antaa ajan kulua ja kärsiä itsekseen.

Ap

Vierailija
14/16 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anna koko jutun olla. Tietenkin se vaivaa, mutta viikko-pari, niin alkaa unohtua...

Vierailija
15/16 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta se ei tässä tilanteessa palvele ketään. Anna ajan parantaa haavat ja koeta unohtaa koko juttu. Tai oikeastaan ÄLÄ UNOHDA, niin sä ehkä ymmärrät olla juomatta toista kertaa noin paljon.

Mieti plussat ja miinukset asian julki tuomisesta. Miten musta tuntuu, että niitä miinuksia tulis hurjasti paljon enemmän..?

Vierailija
16/16 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi