Miten sanon isoäidille että hänen lapsenlapsille kutomansa villasukat ja tumput menee kaikki roskikseen?
Onneksi mummo antaa erikseen myös rahaa, muuten ei olisi mitään kivaa häneltä lapsille.
Kommentit (90)
Jos Ap on oikeasti olemassa, on hän varsin tyhmä heittäessään rahakasan roskiin.
Myytävinä olevat käsin kudotut villasukat maksavat maltaita.
Ootpa ikävä ihminen. Kyllä meillä käytetään mummojen neulomia sukkia ym. mielihyvin, vaikka neulon itsekin lapsilleni :) Ihana, kun mummot jaksaa tehdä.
Tämä on ehkä kaikkein eniten pahoinvointia aiheuttava aloitus kaikista tämän palstan aloituksista koskaan.
Tässä yhdistyvät itsekkyys ja tyhmyys ihan erikoislaatuisella tavalla. Ikävä kyllä tiefän, että tällaisia ihmisiä on. Toivotan heille ihan helvetin ikävää joulua.
Tyhmä juttu 0/5
Villasukat jalassa kun teen etätöitä. Vaikka kerrostalossa asunkin niin pyritään pitämään ilma 21-asteisena ja makkarissa 19-asteessa. Siksi sukat ja sukan päällä villasukka. Myös mökillä tarvii - siellä lattiat on aina kylmät talvella kun mereltä puhaltaa talon alle. Villasukat tai tohvelit on must. Ja vielä saappaan sisään.
Ei voi olla totta. Kukaan aikuinen ei voi oikeasti olla noin typerä, en suostu uskomaan. Haluan ajatella ihmisien olevan fiksuja ja lämmin sydämisiä. Fake news.
Ilmeisesti kaikki inhimmillinen kasvatus ja ymmärryskyky on tainut mennä ohi sinun persoonan osalta. Ei rahaa ole ainut arvo ja ensisijanen elämässä, vaan henkiset arvot ja tunneside ovaat tärkeämmät. Oppisit viihdoin oikean arvostusjärjestelmän. Keneltä olet tämän luonteen perinnyt? Tuskinpa hyväsydämmelliselta mummolta.
Mitä ihmettä? Meillä tarvitaan tosi paljon villasukkia ja -lapasia. Hamstraan niitä kaappiin sitä päivää varten, kun ei ole enää näitä mummoja, jotka kutovat. Itse käytän villasukkia ja -lapasia noin puolet vuodesta joka ikinen päivä. Ap ei taida asua Suomessa?
Itse olen säästänyt kaikki mummon kutomat. Anna vaikka sairaalaan tai ukrainaan tai pelastusarmeijalle. Ei roskiin.
Siis onko tämä aloitus provo?! Ei kukaan voi olla näin inhottava. Villasukat on hieno joululahja. Vaikkei niitä tarvitse, niin niistä voi silti kiittää ja tarvittaessa vaikka lahjoittaa eteenpäin. Itse käytän paljon villasukkia ja neulon niitä myös itse.
Tarvittaessa voi tietysti kiittää isoäitiä ja harmitella, miten perheessä ei tule käytettyä näitä sukkia, kun kukaan ei sellaisia käytä.
Mummot on tyhmiä