Tunnetteko ihmisiä, jotka ei pysty olemaan yksin?
Siis yli 40v aikuisia, joilla vähintäänkin pari viestikeskustelua oltava meneillään koko valveillaoloaika. Mistä tuollainen tulee?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on sosiaalinen olento. On enemmänkin normaalia olla muiden kanssa tekemisissä. Voimakas yksin olemisen tarve viittaa enemmänkin johonkin nepsy-ongelmaan.
Joo, mutta esimerkkihenkilö on hyvin sosiaalinen esim. WhatsApissa. Tosielämässä useimmiten sulkeutunut, kyräilevä mörökölli. Sivustaseuraaja. Läheisiä ystäviä todella vähän. Poikkeuksellisen läheiset suhteet lapsuuden perheeseen.
ap
Kuvailit ex aviomieheni. Ikää hänellä hiukan alle 50. Mies istui aina yksin tietyssä paikassa kotona eikä tehnyt mitään muuta kuin oli tietokoneella tai kännykällä. Aina pahalla tuulella vaikka ei syytä. Mihinkään mitä ehdotin ei suostunut. Vanhempiensa kanssa olisi halunnut olla koko ajan. Ja soitteli sekä viestitteli vanhemmilleen koko ajan ja joka päivä.
Hyvin nars
Ja hän oli myös johtavassa asemassa, noin 10 alaista ja piti iloisesti puheita työssään mutta minun kanssa ei kyennyt dialogeihin. Dialogien sijaan raivosi ja sitten alkoi mykkäkoulu. Mun neuvo on että juokse ja lujaa. Minä juoksin vasta kun alkoi nyrkki heilumaan.
Vierailija kirjoitti:
jep, ihmistyyppi joka naureskelee kun joku on sinkku ja annas olla kun 1 vkl ilman puolisoa, niin face täynnä aloituksia : on niin yksinäistä, tulisiko joku kaffelle, seura olis kiva etc. Kyllä aikuisen on ihan tervettä osata olla edes välillä yksin.
Jep, mulla oli myös tällainen kaveri joka aina itki että tule käymään, mennään sinne tänne tonne kun hänen miehensä ja lapsensa sattuivat olemaan samaan aikaan jossain reissussa. Itse olin yksin (silloinkin) ikisinkkuna, jo aikuistuneen lapsen entisenä yh-äitinä käytännössä 24/7 niin ei ihan mahtunut kaaliin tuo että joku haluaa jatkuvasti jonkun siihen saatavilleen. Sitten kun nämä tapaamiset eivät olleet edes mitään viikon kohokohtia vaan aika meni HÄNEN yksinpuheluun niin oli pakko viheltää peli poikki. En tiedä kenelle nykyään soittelee, minä pääsin ainakin eroon.
Näillä nk. sosiaalisilla olennoilla kuluu koko päivä muiden samanlaisten kanssa tyhjänpäiväisyyksien jauhamiseen vaatteista, sisustuksesta, meikeistä, lapsista tai sitten riitelevät puolisoidensa kanssa, sekin turhaa ajankulua kun asioista voi keskustella. Einstein sanoikin, että maailmassa on kaksi äärettömyyttä: Universum ja ihmisten tyhmyys.