Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä siitä, että jotkut sanovat, että seksi on yliarvostettua?

Vierailija
25.11.2023 |

Mitä ajatuksia herää?

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mielestäni myös kaikki nämä LQBTG-kuviot ja muut menevät seksi edellä, vaikka muuta väittävät. "

No siinä on vähän sellainen harha että omasta seksuaalisuudesta eroavat asiat pistävät helposti silmään mutta taas omaa seksuaalikäöyttäytymistään ei samalla tavalla havaitse.

Se että heteropari pitää kadulla toisiaan kädestä, halaa toisiaan tai antaa pusun ei herätä meissä heti ajatusta että "tuossa ne nyt esittelevät heterouttaan" vaikka sitähän se tosiasiassa on. Kun taas jotenkin erilaisten ihmisten vastaava julkinen osoitus siitä mikä heidän seksuaalisuutensa on herättää meissä helposti ajatuksen että miksi sitä pitää julkisesti noin näyttää.

Vierailija
62/85 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on huomannut totuuden että varsinkin miehelle se nautinto tuo mukanaan niin paljon varjopuolia että se ei oikein ole kaiken sen vaivan ja rahan arvoista

Naiselle ei usein ole tarjolla edes sitä nautintoa vaan pelkästään niitä varjopuolia, joita naisille on raskausriskin ja pienemmän fyysisen koon vuoksi lisäksi rutkasti enemmän tarjolla kuin miehille.

Eli naisen ongelmat gelmat on naisen korvien välissä kun luo itselleen pelkoja ja riskejä mutta miehelle tulee riskit ja maksut joka tapauksessa eikä ne ole vain pelkoja ja riskejä mielessä.

Jos riskejä pitää poistaa niin miksi nouset aamulla sängystä kun on riski että heti kaadut ja lyöt pääsi kohtalokkaasti?

Riskien takia ei kannata lopettaa elämistä ja aloittaa muiden syyttämistä

Koska viimeksi olet nähnyt tai kuullut keskustelun että naiset hyväksyvät riskit mitkä liittyy miehiin ilman että niitä riskien poistoa vaaditaan niin tarkoitatko kommentillasi että miesten pitää hyväksyä ja kantaa riskit mutta naisilta pitää poistaa kaikki riskit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkisin tuon asian niin, että se vaiva mitä miehen on tehtävä ja oltava saadakseen ilmaista seksiä on aivan mieletön: pitää olla pitkä, komea, hyvässä kunnossa, normaalipainoinen, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalinen, paljon kavereita, harrastuksia yms.

Kun tuon kaiken jaksaa tehdä, niin pidemmän päälle sekstailu ei niin ihmeellistä ole. Mukavaa ajanvietettä joka nykyaikana alkaa olemaan entistä harvemman miehen hupia.

Tai sit sua ei vaan jaksa kukaan katsella. Kyllä mulla on ollut seksiä ihan normaalimiesten kanssa. Suht mukavia kyllä olivat.

Vierailija
64/85 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaaliset häiriöt, narsismi, epäterveellinen elämä ja yleinen saamattomuus tulee ensimmäisenä mieleen.

Harvemmin kuulee terveen ja kauniin sanovan miten seksi ei kiinnosta.

Vierailija
65/85 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä naisen kanssa on yliarvostettua. Nainen käyttää asiaa lähinnä kiristääkseen mieheltä mitä hän haluaa. Perinteisesti tietysti pitää palvoa vulvaa jne. Ongelmana tuossa ei ole se, etteikö se olisi miehelle nautinnollista. Ongelmana on naiset ja heidän asenne.

Seksi, ml. sooloseksi taas ei ole yliarvostettua.

Vierailija
66/85 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen käyttää asiaa lähinnä kiristääkseen mieheltä mitä hän haluaa."

Hienosti toistat ikiaikaista käsitystä naisesta olentona joka ei oikeasti voi itse haluta seksiä tai nauttia seksistä vaan on vain tavalla tai toisella miehen halun välikappale. Mies taas on halujensa vietävissä oleva raukka joka ei pysty hillitsemään itseään ja on siksi naisen viettelyn uhri.

Vierailija
67/85 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin ehkä toista mieltä. Mutta nyt parisuhteessa joutuu näkemään niin paljon vaivaa seksin suhteen että ei ole vaivan arvoista.  

Vierailija
68/85 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen olin ehkä toista mieltä. Mutta nyt parisuhteessa joutuu näkemään niin paljon vaivaa seksin suhteen että ei ole vaivan arvoista.  

Kuulostaa erittäin huonolta parisuhteelta. Ja väärältä kumppanilta.

Vierailija
69/85 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nainen käyttää asiaa lähinnä kiristääkseen mieheltä mitä hän haluaa."

Hienosti toistat ikiaikaista käsitystä naisesta olentona joka ei oikeasti voi itse haluta seksiä tai nauttia seksistä vaan on vain tavalla tai toisella miehen halun välikappale. Mies taas on halujensa vietävissä oleva raukka joka ei pysty hillitsemään itseään ja on siksi naisen viettelyn uhri.

Kyllä miehet pystyvät hillitsemään itsensä. Etkö ole nähnyt "missä kaikki hyvät miehet" ketjuja? Ne ovat sivussa naisten parisuhdeleikeistä, antaen tilan huonoille miehille joilla on vain yksi asia mielessä.

Vierailija
70/85 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt välittäväni seksistä, ennen kuin tapasin nykyisen puolisoni. Hänelle seksi on tärkeää ja oli alusta asti kiinnostunut nimenomaan minun nautinnostani. Se oli aika hämmentävääkin, ja minua nolostutti kertoa mieltymyksistäni yms. Mutta hänen ansiostaan meillä on erinomainen seksielämä vielä 12 vuoden jälkeen. Molemmat tähtäävät toisen nautintoon, oma nautinto toissijaista. Toimii. 

Vierailija
71/85 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyntä naisen kanssa on yliarvostettua. Nainen käyttää asiaa lähinnä kiristääkseen mieheltä mitä hän haluaa. Perinteisesti tietysti pitää palvoa vulvaa jne. Ongelmana tuossa ei ole se, etteikö se olisi miehelle nautinnollista. Ongelmana on naiset ja heidän asenne.

Kyllä, pitää palvoa vulvaa. Mutta naisen yhtä paljon k*rpää. Väitän, että juuri tässä on ongelma niin miehillä kuin naisilla. Jos on vaikea koskea sitä, voi aloittaa ihailemalla sanallisesti. 

Vierailija
72/85 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että seksi ei välttämättä ole hänen juttunsa, mutta todennäköisesti asiaan kuitenkin liittyy jokin mielipahan aihe kun asia pitää esittää noin. 

Vierailija
73/85 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, pitää palvoa vulvaa. Mutta naisen yhtä paljon k*rpää. Väitän, että juuri tässä on ongelma niin miehillä kuin naisilla. Jos on vaikea koskea sitä, voi aloittaa ihailemalla sanallisesti. 

Yksikään nainen ei sun katkarapua tule palvomaan

Vierailija
74/85 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sisko hyvä, minä olen nainen! Kommentoin jo aiemmin. 12 vuotta olen palvonut ja palvellut mieheni elintä ja hän minun. Hän tämän huomioimisen aloitti. 

Kannattaa vaihtaa asennetta, ei tämä elämä ole mikään sota. En ymmärrä, miksi provosoiduit tuolla tavalla kommentistani. 

Vierailija
75/85 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on kaikkialla. Siihen turtuu. 

Vierailija
76/85 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sisko hyvä, minä olen nainen! Kommentoin jo aiemmin. 12 vuotta olen palvonut ja palvellut mieheni elintä ja hän minun. Hän tämän huomioimisen aloitti.&n

Reino 56v taas leikkii naista. Miten jaksat?

Vierailija
77/85 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Miten sinä jaksat elämää noin kyynisenä? Olisi mielenkiintoista tietää, miksi olet niin vakuuttunut siitä, että olen joku Reijo. Tekisi mieli ottaa kuva verisestä tamponistani päivän lehden vieressä :D Ehkä se avaisi sinulle vähän maailmaa. Olen kolmekymppinen nainen. Ja miksi jaksan vääntää täällä? Juuri siksi, että yritän auttaa kaltaisiasi. 

Vierailija
78/85 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkisin tuon asian niin, että se vaiva mitä miehen on tehtävä ja oltava saadakseen ilmaista seksiä on aivan mieletön: pitää olla pitkä, komea, hyvässä kunnossa, normaalipainoinen, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalinen, paljon kavereita, harrastuksia yms.

Kun tuon kaiken jaksaa tehdä, niin pidemmän päälle sekstailu ei niin ihmeellistä ole. Mukavaa ajanvietettä joka nykyaikana alkaa olemaan entistä harvemman miehen hupia.

Tai sit sua ei vaan jaksa kukaan katsella. Kyllä mulla on ollut seksiä ihan normaalimiesten kanssa. Suht mukavia kyllä olivat.

Naisen määritelmä normaalista miehestä ja tilastollinen normaali mies on kaksi eri asiaa. Naisten määritelmä normaalista miehestä on todellisuudessa huomattavasti normaalia parempi tasoinen mies ainakin tilastojen valoissa. Valitettavasti naiset ei yksin pysty määrittelemään mikä on normaali

Onhan tuo ihan sama asia jos miehet määrittelisivät että normaali nainen on Megan Fox:n tai Sara Siepin tasoinen nainen jonka jälkeen miehet saisivat vapaasti ja julkisesti jatkuvasti valittaa että normaaleja naisia on todella vähän mutta alempi arvoisia on todella paljon.

Vierailija
79/85 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset käyttävät miehiä hyväkseen aivan avoimesti ja peittelemättä mutta samaan aikaan naiset ahdistuvat ja haastavat miehet oikeuteen jos miehet käyttävät naisia hyväkseen ja tämä johtuu siittä että naiset ei kykene/halua/suostu käyttäytymään tasa-arvoisesti sukupuolia kohtaan vaikka itse vaatii äärimmäistä tasa-arvoa tai oikeastaan vaativat että naisia pitää kohdella huomattavasti arvokkaammin kuin mitä itse kohtelee miehiä.

Ei naiset salli semmoista tasa-arvoa että miehet saisi kohdella naisia yhtä hirveästi mitä naiset kohtelevat miehiä

Vierailija
80/85 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilö ei ole kokenut hyvää seksiä tai ei ainakaan saa sellaista juuri tällä herkellä elämässään. Sanomalla näin, hän töskentelee pettymyksensä ja vaillejäämisensä kanssa (koska esim. seksuaalisen estyneisyyden hoitaminen olisi todella rankkaa ja pitkäkestoista työtä). Hän kokee ehkä paineita olla seksuaalisempi. Ehkä hän ei saa laihdutettua itseään valtavasta ylipainosta, joka häivyttää seksuaalista ulkoasua vahvasti tms. Nämä tulee äkkiä mieleen. 

Toisaalta ehkä häntä ärsyttää myös se sellainen seksualisoitunut viihde ja mainokset, jotka voisivat aivan hyvin olla toisenlaisiakin. 

Tai ehkä saa joistakin muista asioista niin suurta nautintoa, että seksi tuntuu niihin verrattuna mitättömältä jutulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi