Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuita vauvavaatteita pyykkiä varten lajiteltuani... varsinaisesti en taida tarvita yhtään vaatetta lisää.... sen sijaan kietaisupaitoja ja sukkia oli tuhansittain :D Ja sitten löysin sellaistakin, millä en tee yhtään mitään... eli ne kestovaippa jutut... ne kosteuden pitävät tarranauhalla kiinni tulevat housut, jotka laitetaan päälimmäisiksi niitä olis käyttämättöminä 60 ja 70 senttisiä vekkuli ja beveta merkkisiä yhteensä 6! En ole niitä koskaan edes kokeillut, enkä edes muista mistä nuo kuviolliset tulivat, valkoiset tulivat äitiyspakkauksessa aikoinaan. Vekkuleista löytyi kuva, netistä, mutta toisista ei.

http://personal.inet.fi/muoti/vekkuset/vekkuli.html

Lakanoita tarvitaan ja aionkin katsoa mitä tuolta kangaskaapin kätköistä löytyy... ja sitten olen hukannut sellaiset pienet pyyhkeet joita olin suunnitellut pyllypyyhkeiksi... jos niitä ei löydy, niin eiköhän tuolta kaapista löydy muutama ylimääräinen pyyhe.

Mutta jospa nyt lähtis levolla niin jaksais huomenna pestä nuita tuosta läjästä vähemmäksi ja sais niille kaapin tyhjennettyä :)

Potkurointi oli muuten oikein sopivaa kyytiä, ei kiristänyt yhtään mistään :) Kävin kirjastossa ja kaupassakin, eikä väsy yllättänyt ollenkaan! Ja se pieni etukumara asento tekee selälle hyvää nyt kun olen ollut taaksepäin nojallaan kaikki joulunpyhät. Huomenna menen uudelleen potkuroimaan. Kunhan tuo lumi pysyis maassa....

Huomiseen

t.punkeli

Vierailija
42/45 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kova moppaamaan ja luutuamaan! Siivoileekin, jos tarve vaatii. Nyt kun olen ollut kotona olisi vaan hassua olettaa,e ttä hän tulee töistä ja alkaa siivoilemaan. On tosin sanonut, etten saisi siivota jos siltä tuntuu, kun niitä vuotojakin oli välillä. Väliaikaisasunnossa, jossa asuimme 10kk en luutunnut koskaan ! :P

t. punkeli taas... piti vaan kertoa että meilläkin mies siivoaaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noita viestejähän oli kertynyt vaikka kuinka paljon!

CAIUS: Nyt yritä ottaa rennosti ja tee vain pakollinen. Kokeile ihmeessä niitä lääkkeitä, jätä syömättä jos tekevät todella huononolon, eivät välttämättä laske paljoa paineita...

PAPU: Meillä yleensä mies imuroi, kun mä inhoan tuota puuhaa. Tänään vain päätin repästä. Muutenkin nyt kun olen kotona niin on vain oikein, että mä hoidan kodin, jos vain pystyn. Toki mies tekee jos olen kipee tai musta tuntuu etten kykene.

Vierailija
44/45 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä nyt voinut kertakaikkiaan olla tulematta pinoutumaan :)

Että minäkö myös koukussa... en sunkaan :)

Tuosta siivoamisesta ekana. Olen vissiin niin hyvä olevinani siivoamaan, etten miehen anna muuta kuin mattoja tampata. No siis, kyllä se mieskin hyvin osaa imuroida ja luuttukin pysyy kyllä kädessä, mutta yleensä vaan itse tulee taruttua noihin vekottimiin. (turhaa sitten miettiä kenen geenit nuo kaksi jääräpäistä lasta on perinyt...)

Oikeastaan tykkään siivota ja kun kerta kykenee siihen ja ei sen suuremmin supistellut, niin mikäs siinä heiluessa imurin varressa.

Taidan olla kohta ainoa, jolla vielä kaikki vauvajutut ihan vaiheessa. Siis en ole vielä saanut aikaiseksi pyöräyttää yhtään koneellista vauvanvaatetta/liinavaatetta tms.

Mutta siis on kaikki tuolla muutoin valmiina. Ainoostaan tutteja meinasin ainakin sen yhden hankkia varuille ja sitten niitä pieniä vaippoja ja pari tetraa korviketta ihan hätävaraksi. Ai niin ja pyllyrasvaa tai talkkia ja ne liivinsuojukset... muut tarvikkeet pitäisi olla kaapissa jo ennestään...

Mutta onhan tässä onneksi vielä aikaa...

Meillä taidetaan massussa olla jo pää alaspäin... luulisin. Meinaa nyt ne liikeet tuntuu ylävatsassa ja ei kamalasti potki vaan työntelee.. Hurjan tuntusta kun välillä oikein innostuu punkemaan jotain raajaa ja ihan selvästi näkee vatsan päältä et pikkuinen jalka kaiketi siellä työntälee...

Toki alamahassakin tuntuu liikettä, ihan siltä että päällä työntäisi rakkoa.

Meillä kanssa naapurissa kissa ja vähän jännäsin, ettei mene meidän vaunuihin nyt kuopuksen aikaan. Mutta kuopuksen nukkuessa vielä rattaissa oli syys/talvi aikaa ja silloin laitoin siihen rattaiden suuaukkoon harson (niitä äitiyspakkauksesta saatuja) ja sitten vielä sadesuojan päälle. Meilläkin itkuhälytin oli käytössä ja siitä kyllä olisi kuullut jos sinne joku olisi rapistellut.

Mutta eipä se mirri sinne onneksi kertaakaan edes ollut pyrkimässä.

Mutta, nyt kaiketi mentävä nukkumaan. aamulla aikanen herätys, että kerkee touhuta ennen miehen päivävuoroon menoa. Aamulla lähtee meidän kuusi muille maille... hermot menee kun tuo kuopus sitä ihan kokoajan nyhtää!!

t. K@tju rv: 31 *poks*

Vierailija
45/45 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi kääntämisestä. Itselläni ei ole kokemusta, mutta terveydenhoitajaystäväni on vannottanut, ettei kääntämiseen kannata ryhtyä, sillä " lapsella on aina jokin syy, miksi hän ei ole luonnostaan kohdussa kääntynyt" . Eli kiristynyt napanuora tms. Pelottaisi ryhtyä riskeeraamaan....