Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtisinpäs tänään ennen Papua!

Kauheesti olitte illalla vielä tarinoineet, en jaksanu enää koneelle uimahallireissun jälkeen tulla. Ja oli kyllä itse asiassa muuta ajateltavaakin. Oltiin just lähdössä jo pois uimasta, kun meidän pikkumies alkoi näyttää sukeltamista, ja onnistui kompuroimaan ja loukkaamaan ilmeisesti varpaansa, ja ei sitten sen jälkeen ilman huutoa pystynyt kavelemään. Pitää nyt aamulla katsoa miltä se näyttää, ja lähteä varmaankin lääkäriin, tylsää:( Muuten uiminen tuntui ihanalta, hyvin jaksoin kilometrin uida, vaikka ensimmäisen sadan metrin jälkeen ajattelinkin ettei tästä tule mitään.

Mittagalluppeihin en minäkään viitsi vastailla, on sen verran runsaita nuo meikäläisen mitat, etten kehtaa niitä edes itse katsoa, saati sitten muille kertoa. Painoa ei onneksi kuitenkaan ole tähän mennessä tullut kuin 3,5 kg, ja hyvä niin.

Duppis: Onpa mukavia uutisia sinulla, ihanaa että pahin taitaa olla teillä jo takanapäin, ja nyt sit pikkumies vaan keräilee painoa ja voimia.

Jouhi: Mukavaa että supistukset pikku hiljaa jo rauhoittuneet, ja se on tosiaan sairaalassa makaamisen mukava puoli, ett tutustuu ihmisiin, mäkin sain keskimmäistä odottaessani (v1994) sairaalasta uuden ystävän, josta tuli meille perhetuttu, jonka kanssa edelleen pidetään yhteyttä. Vaikka tylsäähän se oikeesti muuten on.

Esmeralda: Hienoa ett synnytystapa-asia selvisi, ja saat itse päättää uskallatko alateitse ryhtyä yrittämään. Sairiksesta kyselit myös, kovasti viime viikolla yritin valittaa etten jaksa enää töissä olla, mut ei kirjoittanu lääkäri mulle sairaslomaa.

( . ) Tämä napa voi edelleen ihan hyvin. Ei suurempia kolotuksia tai muitakaan vaivoja.

T Petriina rv 30+2

Vierailija
2/45 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti vaan supistaa ja juilii, alkaa jo ärsyttää!

Yön sentään nukuin kohtuu hyvin, tai no, ruettiin nukkumaan kahdelta ja seitsemältä olin jo ylhäällä..

Sairaslomalle jäin 12.12, huomenna on äitipoli ja yritän saada tuon sairasloman äippäloman alkuun asti. En todellakaan koe olevani työ kuntoinen, ehkä jos tekisin jotain kevyempää työtä, mutta tuohon hoitotyöhön en kyllä kykene. Kotonakin tuntuu välillä rankalta tuon pojan kanssa kun kokoajan meinaa olla vaikea olo kun supistaa.

Tiitiäinen on keksinyt uuden harrastuksen, se työntää pyllyä? vatsanläpi niin että yksi kohta pullistuu ja sattuu niin vietävästi, pitää alkaa työntää takas vatsaan, yrittää ilmeisesti ulos vatsanpeitteiden läpi :). Tulipas nyt valitusvirsi, anteeksi!

JOUHI: Siellä on tosiaan henkilökuntaa laidasta laitaan, Mä kun menin 2004 käynnistykseen, mut otti sellainen hoitaja vastaan, että meinas itku tirahtaa, sen jälkeen onneksi tuli mukava hoitaja kertomaan samat asiat. Yritähän jaksaa sitä makoilua, niin pääset sitten vielä kotiinkin!

möhkis ja tiitiäinen 28+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin teidän muiden kisata siitä, kuka ehtii ekana.. ;) Viime yö meni vaihteeks ihan unten mailla ja kellon soidessa olin vieläkin valmis jatkamaan unia. Että nyt puoltoist tuntia oltu ylhäällä ja vieläkään ihan täysin hereillä.

Noi galluppi-juttulat aattelin hoitaa sitten iltapäivän puolella. Tänään kun on tuo neuvola niin saadaan ihan tuoreita mittoja sitten. :) Ja muutenkin voi pää toimia vähän paremmin sitten, joten palaan asiaan. Tot perunaa voi kuoria valmiiks jääkaappiin ilman päätäkin.. :D

Papu ja Hermanni 29+5

Vierailija
4/45 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt kolme viikkoa viime neuvolasta, joten tuohon gallupiin ei tule oikein se sf-mitta, huomenna taas mitataan kun on neuvola!

Vyötärönympärys: 110cm..noin..

Sf-mitta rv 27+: 24cm

Pituus: 166cm

Lähtöpaino: 71kg

Paino nyt: 79kg

Tuo on mullakin sama juttu että ihmiset katsoo ihmeissään kun sanon (ennen raskautta) että pitää saada painosta pois noin 10-11kg.. että " mistä ajattelit sen ottaa?" Mut tosi on että eikoista kun aloin odottaa niin paino oli 59kg ja siitä raskaudesta jäi +10kg, yhteensä silloin tuli noin 26kg painoa lisää. Vaatekoko mullakin M mutta vartalomalli sellain että tuossa massulla ja lanteilla tuota löysää löytyy..

Oli sitä toistakin gallupia.. Mua ei näin raskausaikana haittaa ollenkaan tämä muuttuva kroppa ja vaikka jo nyt tiedänkin ettei tämä palaudukkaan enää niihin nuoruusvuosiin tämä vartalo niin sekään ei haittaa, sitä en haluakkaan. Haluaisin vain saada tuon painoni sinne noin 60kg ihan siksi että nuo liikakilot on vaikuttanut jo mun polviin, lonkkiin ja näin vaikkei sitä painoa nyt niiiin olekkaan mutta lyhyessä ajassa tullut ja lähtenyt, taas tullut jne..se tuntuu kyllä mulla ainakin!

Raskausarvet jonkun verran ärsyttää mutta ne on ja pysyy ja sillä siisti!

Mies kyllä jaksaa aina kehua ja olla niin ihannoiva eikä ikinä ole tehnyt mun oloa sellaiseksi että ne arvetkin jotenkin rumia olis..taikka muutenkaan tämä reippahasti vuosien aikana muuttunut olemukseni ;)

(.) Taas ollut masukki jotenkin vilkkaampi ja eilen tuntui että hytkyn ja heilun itsekkin kun katsoin telkkua tuossa iltamyöhällä..tai ei tuo masukki nyt enää niin vilkkaasti voi sanoa että liikkuis mutta pyöri ja myllersi, että hereillä selvästi oli ja etsi jotain mukavampaa asentoa :)

Yö meni mulla valvoskellessa, en tiedä mikä tuossa vatsan oikealla reunalla on mutta kipeä kovasti, ihan kuin joku lihas kiristäisi..

Sinna 30+5

Vierailija
5/45 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nyt teitä pimahtaneita on sitten jo enemminkin..mä luulin että Papu olis ollu ainoo aamuvirkku. :)

Mun täytyy nyt hehkuttaa, että pitkästä aikaa nukuin viimeyönä vallan mainiosti - mitä nyt pari vessa reisua ja koirankusetusretki..mutta muuten! Ja heräilin jo tossa ennen yheksää - WAAU!

Pitäs lähtee mutsilta hakemaan käsityölehti missä oli se unipussin ohje, ajatelin semmosen väsätä fleece-kankaasta jossain välissä, mut pitäs tajuta ostaa sitä kangasta sen verran että siitä saa vaippoihin niitä..niitä..niitä kuivaliinoja (oliks ne saamarit ees niitä?). En mä niistä kestovaipoista paljoa tajua vaikka oon infoa kahlannu läpi..mutta aion silti yrittää :) (ettei mikään olis liian helppoa!). Että vinkkejä kehiin vaan jos tietoa löytyy - mä oon ihan pihalla.

Kauheesti mua kypsentää kun laitoin se meidän keräämän listan tohon yhteen toiseen pinoon jossa kysellään mitä tarttee valmiiks lapselle hankkia. No kirjotin kyllä selvällä suomen kielellä, että jokainen funtsikoon itse, mutta tässä on vinkkilistaa - osa on toisten mielestä ehdotonta, ja toisten mielestä turhaa..niinhän se aina on! No nyt tulee lukiessa mieleen että pitävät ihan pimeenä meitä joitain jotka aikoo kaikenlaista " turhaakin" hankkia valmiiksi..saamari, mistäs ne tietää mikä MULLE on turhaa, en mä täältä käpykylästä pääse kovin helpolla kaupunkiin ainaka pienen lapsen kanssa..kun matkaa on paltiarallaa 40km suuntaansa..ai että mua kyrsii..arrrgh. miks ne ei tajua mun pointtia tossa jutussa!!!

Omassa navassa on jalkoja joka puolella, ainakin tänään tuntu aamulla siltä..onkohan Puksu sittenkin joku vasikan sukunen tai hämähäkki-mallia..saman vahvusia KUNNON potkuja tuntu pitkin masua, ylhäällä, alhaalla ja muutama osu napaankin! Kai se sitten vaan pääsee siellä rullailemaan ympyrää miten sattuu. Pääosin viettelee aikaansa oikeella puolen masua (onkohan siellä enempi tilaa?), mutta en yhtään tiedä miten päin, jalat alaspäin veikkaan.

Tappert ja Puksu 30+3

Vierailija
6/45 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukakkonen keuhkotulehduksessa,kuuri päällä.Kolmas yskii ku hevonen,kuuri varuilta kirjoitettuna odottamassa.Pienimmän astmaoireet taas pahenemaan päin ja juoksutti meitä yöllä 01-06 välillä joten unta en ole saanut.Nukkumaan kyllä menin jo 21.30 mutta masukki aloitti hervottoman möyrynnän klo 23.Koko talo kuitenkin hiljainen ja nukuksissa kun itse rättipoikki väsyneenä kaasutin nla lääkäriin klo 8.

Sielä onneksi kaikki hyvin omista epäilystä huolimatta(ei sitä näemmä tunne kehoaan edes kuudetta kertaa odottaessa)

Kohdunsuu oli takana ja napakasti kiinni.Täysimittainen.Ehkä hieman pehmennyt mutta täysin hyvä tilanne monisynnyttäjäksi.

Onneksi.Saan rauhan sen asian suhteen!

Nyt kyllä hyvällä omallatunnolla napppaan lapsille videot pyörimään ja itse käperryn sohvan kulmaan,haukotus.

Silmät ristissä vain omaa napaa.

L+5+rv 29?

Vierailija
7/45 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai muka hyvin nukuttu yö, TOIVEUNTA!!!!!! Meidän 3-vuotias neiti osaa kyllä ärsyttää tolla megauhmalla, nukahti vasta kymmenen tienoilla ja esikko pomppii milloin minkäkin asian takia ylhäällä. Me aloitetaan iltapuuhat jo klo 20 eli eilenkin meni siis 2,5h ennenkuin molemmat oli unten mailla. MITÄ IHMETTÄ MÄ TEEN VÄÄRIN? Ei tarvi kun illalla mainita sana nukkumaanmeno, niin jo alkaa kiukuttelu ja murjotus. Ton 3-vuotisuhman vielä jotenkin ymmärtää, mutta mikä lie vaivaa esikkoa, kun on jo kouluikäinen ja vielä jaksaa harata vastaan. Esikon sain aikoinaan nukkumaan rauhallisesti hieromalla iltaisin jalkoja, mutta kuopus ei siihen suostu, hihittää vaan ja kiemurtelee. Yökin oli rikkonainen, kun kokoajan kuulu kitinää ja vitinää.

( . ) Panacod onneks auttoi selkäkipuun yöllä että yks vaiva vähemmän. Hippu möyrii niin että tuntuu myös kun yrittäis kyljestä mönkiä ulos. Viime raskaudessa oli enemmän laardia sivuilla, joten ei näin paha ollut, mutta nyt on masu niin pinkee pallukka, että melkein kaikki liikkeet tuntuu ikäville. Vieläkään ei hajua miten päin Vaavi makoilee.

Esme: Onneks sait parempaa palvelua. Toivottavasti löytyy sopiva ratkaisu.

Jouhi: hyvä että supparit hellittää, toivottavasti pääsisit vielä kotiin; oma koti kullan kallis.

Duppis: vielä peukutellaan että kaikki menee hyvin, ainakin uutiset olleet mukavia. Paljon voimia.

G: mun mittanauha on hävinnyt ja vaakaa meillä ei ole, joten laitan ma nlan jälkeen tietoja.

Mitä ihmettä keksis tehdä? Neiti taitaa olla tulossa kipeäksi ja ulos ei siis huvita lähteä. Kirjastoa vois kokeilla.

Heippati taas siskot.

-m- ja Hippu rv 31 *POKS, POKS*

Vierailija
8/45 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leanna: ollaan sit tänään molemmat silmät ristissä. Toivottavasti teidän katras paranee pian.

-m-

Vierailija
9/45 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapille piti laittaa viestiä kestoilusta. Ootko käynyt näillä sivuilla?

http://www.mapekka.fi/index.html

tai

http://www.babyidea.fi/

Noista löytyy tietoa kestoilusta. Voisin myös kysyä mun kälyltä, mistä löytyy hyvää infoa. Hän on intohimoinen kestoilija.

Missä numerossa oli se unipussin ohje, muakin kiinnostais.

-m-

Vierailija
10/45 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, juu..sehän tiedetään että toinen tarvii jotain minkä toinen kokee täysin turhaksi.. Mun ajatus ainakin on se, että ennemmin on kaikkea hankittuna, varsinkin jos sinne apteekkiin on muutama matka ja sitten et sieltä saakkaan vaan joudutaan tilaamaan jne.. On ennemmin valmiina jo kotona vaikka ne samperin Disflatylit tai Cuplatonit, rintapumput ja-kumit.. jokainen sitten kokeilee halunsa mukaan ja nakkaa pois jos huonoksi havaitsee!

Sitä kun ei tiedä missä voinnissa on kun vauva on syntynyt ja on kotiuduttu, helpottaa huomattavasti jos siinä on ennemmin jo ylimmäräisiä tarvikkeita kuin juosta ekat päivät niitä sitten hakemassa tai miettiä ketä juoksutetaan hakemassa kun itse ei jaksa..

Tuo lista on hyvä mun mielestä vaikka nyt kolmatta tässä odotellaan, tarpeen on!

Sinna

Vierailija
11/45 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, täällä kun jotain kirjoittaa hyvää hyvyyttään, niin sitten löytyy näitä arvostelijoita, jotka ei osaa lukea :). Ja onhan se toisaalta hyväkin, että laittaa omia kokemuksia, mutta tosiaan jokainenhan voi käyttää niitä aivojaan! Sitäpaitsi jos pari euroa käyttää turhaan, niin haittaako tuo nyt hirveästi, onpahan itsellä valmistunut olo ja ei sitten ole pulassa kun tulee vauvan kanssa kotiin.

Vierailija
12/45 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesinhän mä että te ymmärrätte mitä mä ajan takaa :) kyllä muut on tolloja..hihii.

Se UNIPUSSI kaava on ainakin vanhoissa Suuri Käsityö- lehdissä, ainakin 1/01 ja 2/98 pitäs löytyä kuulema. Varmaan uudemmissakin on.

Funtsin että pitäskö kokeilla ja tilata tuolta vekaravintistä tommonen starttipakkaus noita kestovaippoja..oli erilaisia joilla voi kokeilla. Mä kun en mistään mitään tiedä, mutta halu ja yritys olis kovia..sitten kun heitän ne vaipat päin seiniä ni voinkin todeta että; yrittänyttä ei laiteta!

Tappi

Vierailija
13/45 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset pitää minuakin suunnilleen hulluna kun ostin tutit ja kaikki jo valmiiksi. Eilenkin kaupan täti oli sitä mieltä etteise vauveli välttämättä syö tuttia, mutta ei täältäkään löydä joka kaupasta samoja tarvikkeita ja jotkut eli melkein suurimman osan olen minäkin roudannut tuolta naapuri kaupungista n. 50 km matkaa.

Kaikki vaan omalla tyylillä. Minäkin arvelin ettei loppuajasta jaksa enää kauppoja kierrellä ja ukko ei ehkä kuitenkaan osais ostaa.

Kertokaa sitten kun löydätte sen unipussin ohjeen minuakin kiinnostaisi. Mistä kankaasta ne on yleensä ommeltu?

Täällä on jo sikeästi nukuttu yö takana. Kerkesin olla semmosen pri kolme tuntia hereillä niin piti nukkua jo päikkärit. Tuli taas huono olo ja ei jaksanut tehdä mitään. Tuntuu aina välillä että taju lähtee, mut sit seuraavana päivänä on ihan huippu hyvä olo.

Mahassa tehdään vieläkin välillä kuperkeikkoja ja vauveli viihtyy milloin mitenkin päin. En edes tiedä suurimmaksi osaksi miten päin on.

Nyt muillekin tilaa palstailuun.

Dumle rv30+4

Vierailija
14/45 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain just pojan päikkäreille ja nyt on aikaa istua koneella, tai pitäs kyllä pyykätä..

Käytiin pojan kanssa pihalla, oli pulkka mukana niin pitihän sitä vähän vetää ja ottaa muutama rivakampi askel ja voi että mä sain mahani kipeäksi, vanhustentaloon pitää tämmöinen laittaa! Dementtiakin pahenee kokoajan, tänä aamuna en muistanut juoda kahvia! Voiko olla tämmöistä :) olenkohan ollut liikaa vanhusten seurassa??

Voi että mä odotan huomista äitipolia, nähdään taas meidän tiitiäinen, mieskin taitaa tällä kertaa päästä mukaan! Äitini tulee esikoista katsomaan siksi aikaa ja jospa saisin äidin houkuteltua kaupungille, niin pääsis ostamaan lastenvaatteita ja petareita! Ja mulle isommat rintsikat!

Duppiksen kuulumiset paranee päivä päivältä, hienoa että poika jaksaa jo hengittää itse! Eipä aikakaan kun poika on jo kotona!

Pitäiskö nyt jättää tilaa muillekkin :)

Vierailija
15/45 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappi: soitin kälylle ja hän sanoi että nämä sivut on hyvät:

http://www.kestovaippa.fi/

Että sieltä pitäis löytyä ohjeita, jos itse haluaa tehdä. Ja taitaa noissa kestoissa olla sama kuin muissakin asioissa toinen sopii toiselle jne.

Vielä siihen listaan. Kuopuksella kokeiltiin Nenäfriidaa (saa apteekista ja filttereinä voi käyttää sätkään tulevia filttereitä, ne on halvempia). Voi että on hyvä vehje, sillä imee sitkkeemmänkin liman ja sen jälkeen keittosuolatippoja ihan pienille. Se pieni käsikäyttöinen pallukkapumppu lensi meillä kyllä heti roskiin. Tietty toivotaan, ettei kelleen pikkuselle noita nuhia tuliskaan.

Sain kylppärin laatikot siivottua, nyt pitäis korjata yks takki. Jos kuitenkin lepäis ensin.

-m-

Vierailija
16/45 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

K@tju: Jep, ollaan tavattu siellä lokakuisten 2005 pinossa. Kiitos kiitos, mennään näköjään aika samoilla viikoilla nytkin. Viime kerralla olin hieman ahkerampi kirjoittelija, kun kaikki oli uutta ja kaipasi enemmän vertaistukea.

Nyt ei ole ehtinyt, mukamas, niin usein kirjoittelemaan. Nyt kun olen töissä toka vikaa viikkoa (pidän ennen äippälomaa vanhoja lomia pois) ja töitä ei oikein enää ole, niin ehtii tännekin kirjoitella:)

Galluppiin vastauksia:

Vatsanympärys - en tiedä , pitää mitata illalla kotona

Sf-mitta - ja en muista,neuvolakortti on kotona

pituutesi - 165

lähtöpainosi - 55.5 kg

mitäs vaaka näyttää nyt - kaameat 70.5 kg

ja tietenkin raskausviikot - siitäkään en ole varma, olisiko 31? LA on 2.3. sen sentään tiedän.

(sorry, hieman epämääräiset vastaukset)

Möhköfantti84: Istun koko päivän tietokoneen edessä ja aina kun nousen tästä ylös esim. vessaan, niin supistelee. Myös liitoskivut ovat kaameita työpäivän jälkeen. Viikonloppuna ei ole mitään kipuja ym., koska ei ehdi kauheasti istumaan.

duppaduulix: Hienoja uutisia! Muistelisin, että tuollaista arvoa kuin D-dimeeri ei mitattu. Mutta tarkistankin kun pääsen kotiin vanhoista sen ajan labralapuista. Kiitos tiedosta.

Tappert: Vinkki: Jos lähistölläsi on Jysk tmv., niin käy ostamassa sieltä fleecepeitto (niitä saa usein viiden euron pintaan) unipussin tekoa varten. Metrihinta huomattavasti halvempi kuin kangaskaupassa. Ja siitä jää ylimääräistä vaippoihinkin.

Aamupäivällä masu oli hieman " sekaisin" tai jotain, oli paha olo. En ole siksi vielä käynyt lounaallakaan. Nyt alkaakin nälkä vaivaamaan, ihana tunne, joten lähdenkin siis lounastauolle.

Paksuja vointeja kaikille!

t. Harju ja pikku-kakkonen

Vierailija
17/45 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

K@tju: Jep, ollaan tavattu siellä lokakuisten 2005 pinossa. Kiitos kiitos, mennään näköjään aika samoilla viikoilla nytkin. Viime kerralla olin hieman ahkerampi kirjoittelija, kun kaikki oli uutta ja kaipasi enemmän vertaistukea.

Nyt ei ole ehtinyt, mukamas, niin usein kirjoittelemaan. Nyt kun olen töissä toka vikaa viikkoa (pidän ennen äippälomaa vanhoja lomia pois) ja töitä ei oikein enää ole, niin ehtii tännekin kirjoitella:)

Galluppiin vastauksia:

pituutesi - 165

lähtöpainosi - 55.5 kg

ja tietenkin raskausviikot - siitäkään en ole varma, olisiko 31? LA on 2.3. sen sentään tiedän.

Möhköfantti84: Istun koko päivän tietokoneen edessä ja aina kun nousen tästä ylös esim. vessaan, niin supistelee. Myös liitoskivut ovat kaameita työpäivän jälkeen. Viikonloppuna ei ole mitään kipuja ym., koska ei ehdi kauheasti istumaan.

duppaduulix: Hienoja uutisia! Muistelisin, että tuollaista arvoa kuin D-dimeeri ei mitattu. Mutta tarkistankin kun pääsen kotiin vanhoista sen ajan labralapuista. Kiitos tiedosta.

Tappert: Vinkki: Jos lähistölläsi on Jysk tmv., niin käy ostamassa sieltä fleecepeitto (niitä saa usein viiden euron pintaan) unipussin tekoa varten. Metrihinta huomattavasti halvempi kuin kangaskaupassa. Ja siitä jää ylimääräistä vaippoihinkin.

Aamupäivällä masu oli hieman " sekaisin" tai jotain, oli paha olo. En ole siksi vielä käynyt lounaallakaan. Nyt alkaakin nälkä vaivaamaan, ihana tunne, joten lähdenkin siis lounastauolle.

Vierailija
18/45 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppiin vastauksia:

pituutesi - 165

lähtöpainosi - 55.5 kg

Vierailija
19/45 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppiin vastauksia:

pituutesi - 165

lähtöpainosi - 55.5 kg

Möhköfantti84: Istun koko päivän tietokoneen edessä ja aina kun nousen tästä ylös esim. vessaan, niin supistelee. Myös liitoskivut ovat kaameita työpäivän jälkeen. Viikonloppuna ei ole mitään, koska ei ehdi kauheati istumaan.

duppaduulix: Hienoja uutisia! Muistelisin, että tuollaidta arvoa kuin D-dimeeri ei mitattu. Mutta tarkistankin kun pääsen kotiin vanhoista sen ajan labralapuista,

Tappert: Vinkki: Jos lähistölläsi on Jysk tmv., niin käy ostamassa sieltä fleecepeitto (niitä saa usein viiden euron pintaan) unipussin tekoa varten. Metrihinta huomattavasti halvempi kuin kangaskaupassa.

Aamupäivällä masu oli hieman " sekaisin" tai jotain, oli paha olo. En siis ole vielä käynyt lounalla. Nyt alkaakin nälkä vaivaamaan, ihana tunne, joten lähdenkin siis lounastauolle.

Vierailija
20/45 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppiin vastauksia:

pituutesi - 165

lähtöpainosi - 55.5 kg

Möhköfantti84: Istun koko päivän tietokoneen edessä ja aina kun nousen tästä ylös esim. vessaan, niin supistelee. Myös liitoskivut ovat kaameita työpäivän jälkeen. Viikonloppuna ei ole mitään, koska ei ehdi kauheati istumaan.

duppaduulix: Hienoja uutisia! Muistelisin, että tuollaidta arvoa kuin D-dimeeri ei mitattu. Mutta tarkistankin kun pääsen kotiin vanhoista sen ajan labralapuista,

Tappert: Vinkki: Jos lähistölläsi on Jysk tmv., niin käy ostamassa sieltä fleecepeitto (niitä saa usein viiden euron pintaan) unipussin tekoa varten. Metrihinta huomattavasti halvempi kuin kangaskaupassa.

Aamupäivällä masu oli hieman " sekaisin" tai jotain, oli paha olo. En siis ole vielä käynyt lounalla. Nyt alkaakin nälkä vaivaamaan, ihana tunne, joten lähdenkin siis lounastauolle.