Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö päiväkodissa neljävuotiaan osata huolehtia pukeutumisestaan?

Vierailija
02.09.2008 |

Lapsella ei ole välillä sateella sadevaatteita tai kumisaappaita. Viime talvena saattoi olla ulkona ilman hanskoja tai pipoa, kun kukaan ei ollut huomanut, että ne puuttuivat. Nyt oli kylmällä säällä unohtunut pitkähihainen pusero laittamatta, oli vain t-paita. Lapsi itse selittää asian, että hän ei osannut laittaa tai ei löytänyt. Kuuluuko hänen tosiaan löytää ja osata?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodin henkilökunnan tulee huolehtia lasten, jopa esikoululaisten, asianmkaisesta pukeutumisesta. Oletko maininnut päiväkodissa näistä puutteista? Kannattaa, sillä voi olla ihan vahinko, lapsesi on pukeutunut itse niin nopeasti ettei ole huomattu lapsen olevan liian vähissä vaatteissa.

Vierailija
2/6 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäs vähän ääntä kuulumaan siellä pk:ssa! Suuttuisin tosissani jos mun lapsi laiminlyötäisi tolleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella on vastuu lasten pukeutumisesta päiväkodissa. Asia ei ole yhtään sen mutkikkaampi. Itse ottaisin asian pikaisesti puheeksi henkilökunnan kanssa. (Jos tällaisista "pienistä" perusasioista ei välitetä enempää, herää kysymys kuinka paljon siellä välitetään mistään muustakaan...)

Vierailija
4/6 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

auteta muussa kuin kengännauhojen sitomisessa. Mutta hoitajien kuuluu tarkistaa, että lapset ovat pukeutuneet sään mukaisesti eikä lasta saa päästää ulos ilman riittävää varustusta. Siten sinuna puuttuisin laiminlyöntiin hetimmiten.

Vierailija
5/6 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toppahaalari, lippalakki eikä hanskoja, oli räntäsade ja kylmä tuuli ku mikäkin, kysyin siitä ja hoitaja naurahti että joo laittoi näköjään tuollaiset, heh heh..

Vein ns väärät vaatteet kotiin ja aina täsmänä oikeaa sitten ettei voi laittaa esim lippistä pakkasella tms jatkossa

Vierailija
6/6 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän pari vuotias osasi pukea itse kun oli aina niin kiire ulos. Hoitsut sitten luottivat,että parivuotias tietää mitä pukee--talvipakkasella saattoi olla vaan vaippa haalarin alla ja litimärät villasukat jalassa yms. vetivät sitten herneen nenään kun sanoin,että täytyy katsoa mitä on pukenut ja heillä ei kuulemma ole aikaa sukkia kuivatella... no ehkä ei,mutta varavaatteita oli repullinen!