Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävän joululahjoihin menee 500 euroa

Vierailija
24.11.2023 |

On tää seurustelu työttömänä kallista touhua. Oon kyllä koko vuoden säästänyt rahaa ja nyt ne menee kaikki kerralla jouluna. Lisäksi veljeni lapselle pitää ostaa lahjoja ainakin satasella. Veljeni on ihan peeaa eikä osaa säästää.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostat noin kalliin lahjan? Osta varojesi mukaan. Minä ostan miehelleni kirjan, 20e ja lisäksi sukkia ja pyjaman.

Oot surkea kumppani joka ostaa arkisia asioita joita voi ostaa muutenkin.

Vierailija
22/46 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjat on lapsia varten. Kasvakaa nyt aikuiseksi. Minä en osta yhtään mitään joulu juttuja. Käyn ennemmin kesälomalla kunnollisella matkalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi sulla ei ole rahaa, kerran valitat. Osta 20 eurolla niin ei tarvitse ulista. Jatkossa hanki tyttöystävä tai muu lemmikki vasta sitten kun on varaa. 

Vierailija
24/46 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla trollausta. Ihan pakko. Kannattaa luopua tyttöystävästä, jos työttömänä muka joutuu noin kalliit lahjat ostamaan. Kyllä naisen halvemmallakin saa. 

Vierailija
25/46 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai ne KingKong -dildot ole noin kalliita ? vai onko?

Vierailija
26/46 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan lahjoja ainakin 600 eurolla. Lisäksi jouluruokaan menee 300 euroa.

Vierailija
27/46 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä on siis elättänyt ap:ta koko vuoden ja ap haluaa kalliilla lahjalla hämätä muuttuneensa, jotta tyttöystävä elättää hänet seuraavankin vuoden. 500 euroa on halpa hinta vuoden elatuksesta ja ap varmaan somessakin pystyy sitten mainostamaan, kuinka "ihana poikaystävä" hän on.

Vierailija
28/46 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ostella lahjoja! aivan turhaa touhua kun pääosalla väkeä on roinaa jo yllin kyllin. Jotkut suklaakonvehdit ja leffalippuniput heitän suoraan roskiin jos niitä ilmestyy

Vierailija
29/46 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ostella lahjoja! aivan turhaa touhua kun pääosalla väkeä on roinaa jo yllin kyllin. Jotkut suklaakonvehdit ja leffalippuniput heitän suoraan roskiin jos niitä ilmestyy

Nyt on pakko kysyä, oletko tyhmä vai yksinkertainen. Nuo voi lahjoittaa pois, itse vien suklaat, mitä itse en halua työpaikan kahvipöytään ja jos jotain muuta käyttämättä jäävää saan, yleensä nekin työpaikalle - monelle nuorelle leffaliputkin olisivat ilonaihe.

Vierailija
30/46 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta, käytä kerrankin ne rahat itsesi hemmotteluun jos sulla noin paljon on. Tiedän mitä on olla työttömänä. Veljelle kalsarit ja äidille suklaarasia, omat toiveet. Itse saan sukkia, oma toive.

Vierailija
31/46 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa jaa...

Mun mies ei osta tänäkään vuonna joululahjaa. :D

Vierailija
32/46 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä osta, käytä kerrankin ne rahat itsesi hemmotteluun jos sulla noin paljon on. Tiedän mitä on olla työttömänä. Veljelle kalsarit ja äidille suklaarasia, omat toiveet. Itse saan sukkia, oma toive.

Mutta joutuuko sitten taivasalle pois tyttöystävän elatus-, kodinhoito- ja seksipalveluista. Hyvällä lahjalla voi huijata hyväuskoista nuorta naista elättämään ap:ta vielä ensi vuodenkin.

Vierailija
33/46 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa säästää? Miksi olet hänen kanssaan tekemisissä?

Vierailija
34/46 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei osaa säästää? Miksi olet hänen kanssaan tekemisissä?

Harva oman veljensä jättää, jos veli ei osaa säästää. Maksunäiriöt ovat miehillä kovin yleisiä.

Vierailija
35/46 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan tyttöystävälle seksikkäitä alusvaatteita. Niihin menee pari sataa euroa. 

Vierailija
36/46 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saat tyttöystävältä lahjaksi seksikkäitä alusvaatteita myös, muuten näytät naurettavalta kulahtaneissa kalsareissasi ja tyttöystäsi vaihtaa seksikkäämpään mieheen.

Vierailija
37/46 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu on sen verran special juhla että siihen pitää panostaa euroja. Meillä ei ainakaan joulujutuissa säästellä yhtään. Jos vaimo haluaa dimagia, vaimo saa dimangia. Jos lähdetään reissuun, niin lähdetään reissuun. Velalla jos ei muuten rahnukat tahdo riittää.

Isokalu-89

Kyllä tuommoinen on selvästi katkiksen puhetta. Rahalla saa ressukkakin vaimonsa pidettyä.

Vierailija
38/46 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

annat tyttöystävälle sellaisen lahjan että annat hänelle nautintoa kiellelläsi ja tuo ei maksa yhtään mitään.

Leuat puutuu ja saa vielä suusyövän,

Vierailija
39/46 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saat tyttöystävältä lahjaksi seksikkäitä alusvaatteita myös, muuten näytät naurettavalta kulahtaneissa kalsareissasi ja tyttöystäsi vaihtaa seksikkäämpään mieheen.

Minä taas ostan miesystävälleni seuraavaksi merkkipäivälahjaksi suupallon  (miehen päässä käytettäväksi), jos erehtyy pillunkiilto silmissä laaduttomia hepeneitä minulle "lahjana" ostamaan.

Vierailija
40/46 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan muutaman satasen lahjoihin, n. 30-40 €/nuppi lähiperheelle eli vanhemmat ja 2 sisarusta perheineen, miesystävälle en ole vielä keksinyt mitään, mutta ei todellakaan olisi varaa useamman satasen lahjaan.