Onko se nyt niin että minulle maksetaan siitä että käytän paljon sähköä tänään?
Tai ainakin vähennetään siitä mitä sähkölaskusta on kertynyt tähän asti?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä me se voitaisiin tietää pösilö.
Älä kirjoita sitten mitään tähän ketjuun jos et tiedä.
No miten kukaan muu voi sitä tietää että maksetaanko juuri AP:lle sähkönkäytöstä?
Varmaan aika moni muukin on fortumin asiakas, eikö niin??
Ap
Mistä ihmeestä me tiedettäisiin mikä firma sulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, saa nähdä riittääkö sitä sähköä. Halvan hinnan takia markkinoilta poistui tuotantoa, koska sähköntuottajat eivät halua tuottaa sähköä tappiolla.
Eikös niillä ole velvollisuus myydä kun on niin sovittu?
Jos Kinect Energy ei saa ostettua markkinoilta tarpeeksi sähköä tasapainottamaan tarjontaansa se on siinä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole pörssisähkösopimusta, joten se ei ole niin, vaan päin vastoin saat isomman laskun jos alat tuhlailemaan.
On minulla juuri se. Ihme porukkaa tällä palstalla.
Mistä ihmeestä me tiedettäisiin että sulla on pörssisähkö???
APÙAA 2% pörssikotitaloudet jättää meidät sähköttä illalla!!!!111+
Vierailija kirjoitti:
APÙAA 2% pörssikotitaloudet jättää meidät sähköttä illalla!!!!111+
Ne joilla on kiinteähinta ei käytä tänään lainkaan sähköä?
Voi mikä itku yhdestä päivästä, huomenna se on sitten taas kallista niin voitte lopettaa sen itkemisen nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, saa nähdä riittääkö sitä sähköä. Halvan hinnan takia markkinoilta poistui tuotantoa, koska sähköntuottajat eivät halua tuottaa sähköä tappiolla.
Eikös niillä ole velvollisuus myydä kun on niin sovittu?
YKSI suht pieni toimija lupasi. Ei kukaan ole luvannut ostaa sitä sähköä minkä tämä tarjosi pörssiin myyntiin.
Jos sinulla on pörssisähkösopimus, voit tänään käyttää miinusmerkkistä sähköä, joka pienentää sähkölaskua.
Negatiivisesta sähkön hinnasta vähennetään maksamasi sähkönsiirto ja erotus pienentää sähkölaskua.
Toisille maksetaan sähkönkäytöstä, niin se vain menee, esimerkiksi raidejokerin kuskille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole pörssisähkösopimusta, joten se ei ole niin, vaan päin vastoin saat isomman laskun jos alat tuhlailemaan.
Mistä ihmeestä me tiedettäisiin että sulla on pörssisähkö???
Miksi ihmeessä olisin tullut tänne kysymään tuota jos minulla olisi kiinteähinta soppari???