Varattu mies laittelee viestiä
Jo pitkään eräs mies on osoittanut kiinnostusta minua kohtaan, pitkin katsein, hakeutuu seuraan yms ja kieltämättä olen myös kiinnittänyt huomioita mieheen. Aluksi ajattelin pitkän sinkkuilun jälkeen, että hän on vain ystävällinen kaveri. Nyt kuitenkin jokunen aika sitten mies laittoi minulle tekstarin ja on myös soittanut. En tiedä edes mistä mies on numeroni etsinyt, koska en ole sitä antanut. Ongelma tässä on se, että mies on varattu. Olen sen verran saanut selville, että mies on pettänyt naista aikaisemmin tai ei varsinaisesti pettänyt, mutta lähtenyt aikoinaan toisen naisen matkaan. Kantanut myös tätä toista naista heidän yhteiseen kotiin. Kuitenkaan homma ei toiminut ja mies palasi exän luokse. Tilanne on kiusallinen, koska ollaan miehen kanssa myös samoissa työtehtävissä ja nähdään muutenkin satunnaisesti. Kuitenkin haluaa pitää sellaisen asiallisuuden ja en halua mitään kitkaa ympärille. Eihän tuo oikein ole miehen puolelta, että laitellaan viestiä toiselle naiselle ja etsitään numerot. En ainakaan itse varattuna naisena pitäisi tuollaisesta, enkä katselisi moista. En tiedä, että miten pääsisin tästä tilanteesta ulos.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Jos mies pettää yhtä naista niin miksi se ei pettäisi sinuakin?
Monesti se menee niin, että nämä varattujen miesten kanssa keikkailijat eivät itsekään halua siltä mieheltä oikeaa parisuhdetta. Mulla yksi kaveri harrastaa näitä varattuja miehiä. Saa heiltä hemmottelulomia, koruja, ravintolaruokia jne ja hyvää seksiä tietysti.
Ei siinä mitään, jos oma moraali kestää tuollaista. Itse olen ollut sinkkuna jo lähes 20 vuotta ja useampikin varattu mies yrittänyt saada minua tuohon diiliin. Mutta ei mua kiinnosta. Jos ei hyvää miestä löydy, olen yksin. Sen päätöksen tein jo ihan nuorena ja se on pitänyt.
Miehet on ihan sikoja. Hyvä vaimo kotona ja hemmottelevat lorttoja. Hemmottelisivat niitä vaimojaan!
Kuvakaappaukset viesteistä ja sitten pistät ne vaimolle. Hänellä on oikeus tietää tämän hemmon puuhista. Teet oikein kun käräytät tuon ja sitten se jättää sinutkin rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Miks naiset haluaa varattuja miehiä?
Minkä takia et syytä varattuja miehiä? Hehän siinä ovat sitoutuneet yhteen naiseen.
Et ole ensimmäinen nainen jolle viestittelen, etkä viimeinen.
Marko Maakuntapukki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä nähty monta! Useimmat tosi k-päitä. Nyt yksi taas otti yhteyttä. Nyt se sopisi omaan elämäntilanteeseen. Ajattelin tavata, ja otan såheti suoraan kaiken puheeksi. Jos kertapuheella vaimo saa lähtöpassit, niin ei minua mikään estä ryhtyä tapailemaan häntä.
Ai kun ei ole mistä valita? Onneksi itsellä on ollut sen verran paljon vientiä, ettei ole tarvinnut noihin kuspäihin ryhtyä tyytymään eikä edes neuvottelemaan asiasta. Ilmeisesti kaikilla ei ole valikoimaa, mistä valita eikä pääse kilpailuttamaan miehiä.
Olen eri, mutta en ole koskaan ollut suosittu tyttö. Siitä huolimatta en ole huolinut näitä varattuja, enkä muitakaan kusipäitä. Onneksi Suomessa on naiselle mahdollista olla yksinkin. Vaikkei se olekaan se elämä mitä haluan. En vaan kestäisi itseäni, jos huolisin varatun miehen. Enkä ymmärrä heitä, heillä on kaunis vaimo kotona ja mä olen ruma satakiloinen monsteri.
Miksei voi keskittyä sen vaimonsa miellyttämiseen? Jokaisella mua lähestyneellä ukkomiehellä on ollut mua sata kertaa paremman näköinen vaimo. Kai ne luulee, että tällaiselle rumalle vanhapiialle kelpaa kuka vaan?
No, ei kelpaa. Ja miksei sinkkumiehet lähesty koskaan? Vain varatut miehet? Lähestyykö ne sinkkumiehet sitten niitä varattuja nättejä naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä nähty monta! Useimmat tosi k-päitä. Nyt yksi taas otti yhteyttä. Nyt se sopisi omaan elämäntilanteeseen. Ajattelin tavata, ja otan såheti suoraan kaiken puheeksi. Jos kertapuheella vaimo saa lähtöpassit, niin ei minua mikään estä ryhtyä tapailemaan häntä.
Ai kun ei ole mistä valita? Onneksi itsellä on ollut sen verran paljon vientiä, ettei ole tarvinnut noihin kuspäihin ryhtyä tyytymään eikä edes neuvottelemaan asiasta. Ilmeisesti kaikilla ei ole valikoimaa, mistä valita eikä pääse kilpailuttamaan miehiä.
On ihan sopivasti ollut, mutta ei viime vuosina. Hyvin voin ottaa tämän miehen, joka on jo kauan yrittänyt, jos vaikuttaa uskottavalta, että on tosissaan. Haluan kuulla, mitä hän haluaa puhua, kun kerran otti yhteyttä.
kuulostat muuten varsin omahyväiseltä kehuskelijalta, miten valtava vienti sulla on.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ensimmäinen nainen jolle viestittelen, etkä viimeinen.
Marko Maakuntapukki
👴🏻
Vaatii perusteellista keskustelua ilman häiriöitä. Pyydä miestä varaamaan huone jostain hotellista, varaatte aikaa koko illan ja juttelette asiat selkeäksi. Sanot siellä selkeästi ettet ole varatusta miehestä kiinnostunut.
Pillua vailla, tietenkin. Ja kun nyt itsekin olet "kiinnittänyt huomiota" niin siitä vaan kokeilemaan.
Pari hyvää orgasmia piristää mukavasti päivää ja tarvittaessa voi ottaa uusiksikin. Ei sitä tarvitse mieheksi ottaa. Ja eipä nuo ukkomiehet usein akastaan erota haluakaan.
"Olen eri, mutta en ole koskaan ollut suosittu tyttö. Siitä huolimatta en ole huolinut näitä varattuja, enkä muitakaan kusipäitä. Onneksi Suomessa on naiselle mahdollista olla yksinkin. Vaikkei se olekaan se elämä mitä haluan. En vaan kestäisi itseäni, jos huolisin varatun miehen. Enkä ymmärrä heitä, heillä on kaunis vaimo kotona ja mä olen ruma satakiloinen monsteri. "
Ole ihan huoletta vaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks naiset haluaa varattuja miehiä?
Koska parisuhteessa oleva mies on läpäissyt ainakin yhden naisen parinvalintakriteerit ja testit, mikä kertoo miehen laadukkuudesta.
Juu, kertoo se laadusta, jos on uskoton :D
Siis varattu mies on aina uskoton? Jopas oli aivopieru!
Eihän se tarkoita, että mies on uskoton, jos naiset ihastuvat ja haluavat.
Kaikki kaverit kertovat samaa, että kun kihlautui niin naiset alkoivat lähestymään huomattavasti useammin. Jokin siinä vaan on.
Mitä sitten on varsinainen pettäminen jos ei toisen naisen matkaan lähtö ja yhteiseen kotiin tuonti sitä ole?
Varattu mies on yksinäinen ja haluaa sinusta ap ystävän.
kerro joulun jälkeen kuinka ihanaa teillä oli