Koronaa on liikkeellä enemmän kuin koskaan. Varotteko jotenkin. Entä riskiryhmät?
Jätevesissä määrät lisääntyvät vaan. Oletteko rajoittaneet liikkumistanne jotenkin.
Nyt on joka tuutti täynnä itärajan, niin ettei tästä puhu kukaan. Pari viikkoa sitten oli paljonkin otsikoissa.
Kommentit (137)
Heti kun korona kävelee vastaan väistän sitä
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ainakaan ole varaa sairaalahoitoihin, ja riskiryhmäläisenä saatan joutua sinne. Kivat teille, jotka ette piittaa muista. Tehkää vaan töitä, jotta teidän pussista maksetaan sairaalahoidot. Mahtaa olla kivaa..
Marginaaliryhmien takia muiden pitäisi eristäytyä, että TE saatte vapaasti liikkua?
Kiitos ap että nostit tämän. Aika järkky on nyt jätevesikuvaajan diagrammi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ainakaan ole varaa sairaalahoitoihin, ja riskiryhmäläisenä saatan joutua sinne. Kivat teille, jotka ette piittaa muista. Tehkää vaan töitä, jotta teidän pussista maksetaan sairaalahoidot. Mahtaa olla kivaa..
Itseään varten täällä eletään. Ja kuka nyt on itsekäs?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marginaaliryhmien takia muiden pitäisi eristäytyä, että TE saatte vapaasti liikkua?
Kuvittelet olevasti kuolematon mutta se on harhaluulo, nuoren ihmisen elimistö huijaa.
En ammu tykillä itikkaa enkä piileskele koronalta. Flunssa-aikaan normaali käsihygienia niin eiköhän tuolla vältä mitä on vältettävissä.
Piikin otin viikko sitten. Sairastanut 2x + long covidin.
Julkisissa liikennevälineissä pitäisin maskia. Perushyvä hygienia, ei flunssaisena tapaamisia kuten ei muutenkaan.
En ymmärrä tätä idioottimaista rajoitusten ja ohjeistusten vastustusta?? Meillä oli hyvin vähän rajoituksia verrattuna esim muuhun Eurooppaan eikä siellä kukaan itkenyt ja kiukutellut. Esim Italiassa rokottamattomat eivät päässeet kahviloihin eikä ravintoloihin sisälle yli 2 vuoteen. Siellä he istuvat talvellakin kiltisti ulkoterassilla. Kaikki ymmärsivät että kyse on yhteisestä hyvästä. Suomessa on vain minä-minä-minä...
Vierailija kirjoitti:
En ammu tykillä itikkaa enkä piileskele koronalta. Flunssa-aikaan normaali käsihygienia niin eiköhän tuolla vältä mitä on vältettävissä.
Hohhoijaa, takuulla et välty.
Käytän ffp2/3-maskeja julkisissa tiloissa ja julkisessa liikenteessä, enkä mene ruuhkaisiin ravintoloihin (olen riskiryhmässä). Muuten elän ja liikun ihan normaalisti. Lisäksi otin rokotteen reilu viikko sitten.
Syynä ei ole niinkään koronan pelko vaan se, että joudun infektiossa tauottamaan perussairauteni lääkityksen ja parin viikon lääketauon jälkeen en välttämättä pystyisi kunnolla kävelemään viikkoihin enkä olisi työkykyinen.
To a small remnant: word the Lord gave to his servat in Finland 11.11. 2023 which He titled A letter from the Lord
My beloved, you who have stood so firmly for my name and have not denied me and have not taken the CV-vax, which is the mark of the beast and the abomination of desolation. There are few things I want to remind you of, for the day is at hand. Keep yourselves from idols, fornication and things sacrificed to other gods, for they are abomination to the Lord. Wash yourselves in the blood of the Lamb to cover you from all sins and be you transformed in the spirit of your mind.
Pick up your cross and follow me, look not to the world; it is a lost world. Days when you could indulge yourselves in worldy pleasures are over; these are the days of judgement. Separate yourselves from the marked, for they are like chaff blowing in the wind and will soon be burned, for they had not the love of the truth in them; they are of their father the devil. When you have come to understanding that the world is evil and the works of it, come to me and I Jesus will give you rest and the everlasting light will shine on you. I am the Alpha and the Omega, the first and the last. Whoever comes to me will never thirst and I will lead him to living waters. 

Jesus, lover of your soul, the first begotten of the dead
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lopen kyllästynyt tähän marginaaliryhmien koko ajan jatkuvaan itsensä jalustalle nostamiseen oli sitten kyse sairaudesta, seksuaalisuudesta, jne. Ollaan jo kuultu, että TEIDÄN elämä on ihan kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Käytän ffp2/3-maskeja julkisissa tiloissa ja julkisessa liikenteessä, enkä mene ruuhkaisiin ravintoloihin (olen riskiryhmässä). Muuten elän ja liikun ihan normaalisti. Lisäksi otin rokotteen reilu viikko sitten.
Syynä ei ole niinkään koronan pelko vaan se, että joudun infektiossa tauottamaan perussairauteni lääkityksen ja parin viikon lääketauon jälkeen en välttämättä pystyisi kunnolla kävelemään viikkoihin enkä olisi työkykyinen.
Ja lisään, että näiden toimien ja osittaisen etätyön vuoksi en ole koskaan ollut yhtä terve kuin viimeisten vuosien aikana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä tarvitsisi varoa? Joo, ei ole flunssa, mutta oireiltaan flunssaa vastaava ja siihen voi suhtautua kuin flunssaan.
Minua säälittää nämä ihmiset, joilla on koronaa kohtaan yhä ne samat pelot kuin silloin alkuvaiheessa. Heillä menee elämästä vuosia hukkaan. Eivät ymmärrä, että kyseessä on nykyään jo niin erilainen tilanne, että pitäisi oikeastaan puhua jo kokonaan eri taudista!
Minua taas säälittävät ne, jotka eivät ymmärrä tai kehtaa käyttää maskia kauppareissulla ja joukkoliikenteessä. Helppo keino välttää turha tartunta.
Mutta et ole ilmeisesti tietoinen, että Suomessa koronakuolleisuus on Euroopan suurin? En todellakaan vähättelisi koronaa. Tuo vähättelevä asenne tuottaa ruumiita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelet olevasti kuolematon mutta se on harhaluulo, nuoren ihmisen elimistö huijaa.
Syntymä on kuolemantuomio. Meillä kaikilla on eri pituiset elämät sen voi toki elää pahimpana marttyyrinä sitten jeesuksen, mutta älä vaadi sitä meiltä muilta.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä idioottimaista rajoitusten ja ohjeistusten vastustusta?? Meillä oli hyvin vähän rajoituksia verrattuna esim muuhun Eurooppaan eikä siellä kukaan itkenyt ja kiukutellut.
Näinkö luulet? Aika monessa eteläisen Euroopan maassa on itketty ja kiukuteltu ja itketään vieläkin kun elinkeino on mennyt matkustuskieltojen ja sulkujen takia. Kaikkialla missä on kahvila- ja ravintolakulttuuria, on surtu sitä ettei voida niissä istuskella.
En niin yhtään mitenkään. Käskis just lapseni maistaa tekemääni ruokaa, että mihin siitä on hävinnyt maku. Pääkin särkee häiritsevästi ja ei ole ollut nälkä muutamaan päivään. Lähden tästä kohta reippaalle kävelylle jos olo kohenisi sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piikin otin viikko sitten. Sairastanut 2x + long covidin.
Julkisissa liikennevälineissä pitäisin maskia. Perushyvä hygienia, ei flunssaisena tapaamisia kuten ei muutenkaan.
En ymmärrä tätä idioottimaista rajoitusten ja ohjeistusten vastustusta?? Meillä oli hyvin vähän rajoituksia verrattuna esim muuhun Eurooppaan eikä siellä kukaan itkenyt ja kiukutellut. Esim Italiassa rokottamattomat eivät päässeet kahviloihin eikä ravintoloihin sisälle yli 2 vuoteen. Siellä he istuvat talvellakin kiltisti ulkoterassilla. Kaikki ymmärsivät että kyse on yhteisestä hyvästä. Suomessa on vain minä-minä-minä...
Se että sinä et nähnyt massiivisia mielenosoituksia, ei kerro siitä että rajoitteet otettiin missään kiltisti vastaan. SINÄ et ikinä tule päättämään perusoikeuksistani, mutta koska niin haluat vaikuttaisi ainoan keinon näiden lopettamiseen olevan
Minäminäminä ja minäminän oikeudet... Kuitenkin Suomessa on 1 000 000 000 lakia ja sääntöä meitä kaikkia määräilemässä ja meidän toimintaa rajoittamassa monin tavoin. Kumma, että koronarajoitukset ovat joillekin ihan ylitsepääsemättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä idioottimaista rajoitusten ja ohjeistusten vastustusta?? Meillä oli hyvin vähän rajoituksia verrattuna esim muuhun Eurooppaan eikä siellä kukaan itkenyt ja kiukutellut.
Näinkö luulet? Aika monessa eteläisen Euroopan maassa on itketty ja kiukuteltu ja itketään vieläkin kun elinkeino on mennyt matkustuskieltojen ja sulkujen takia. Kaikkialla missä on kahvila- ja ravintolakulttuuria, on surtu sitä ettei voida niissä istuskella.
Niin: joidenkin on ihan pakko tanssia ruumiskasojen päälläkin. Mitäpä sairastuneista ja kuolleista. Minun elämäni on tärkein. Vaikka suurin osa maailman ihmisistä ei koskaan pääse elämään sitä elämää, mitä eurooppalaiset elävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä elät ikuisesti kun minä jätän elämäni elämättä? Sitähän sinä tässä nyt vaadit meiltä muita.
Yskin, köhin ja räin väen leskellä. En peitä suuta. Huomioin näin kanssa ihmiset.