Voiko pettäjä " parantua" ?
Kommentit (4)
Omakohtaisesti tiedän. Petin kerran ja niin hirveä olo tuli kun tajusin mitä olin tehnyt maailman tärkeimmälle ihmiselle että ei enää koskaan.
typerintä, mitä hän koskaan edellisessä suhteessa teki. Olisi se kuulemma muutenkin kaatunut, mutta pettämisellä teki kaiken katkeraksi - molemmille.
Aika positiivisia vastauksia tässä ketjussa. Mitä minä taas tapauksia tiedän, niin en tiedä kellään yhteen kertaan jääneen. Harvassa ovat nuo, jotka ovat yhteen kertaan jättäneet, mutta luultavasti he siitä taas sitten auliimmin kertovat. Tuskinpa patologinen pettäjä kovin ihan turuilla ja toreilla siitä asiasta kertoisi. Mun veikkaus, että pettäjän parantuminen on samaa luokkaa kuin alkoholistin tai perheväkivaltaisen.
Olen sitä mieltä, että ei ole olemassa mitään " pettäjän syndroomaa" . On vain toisilleen vääriä ihmisiä.. Itse petin exiä (2 kpl), mutta jälkeenpäin olen ymmärtänyt, että en rakastanut heitä -ihastunut olin kyllä. Nykyistäni miestäni en ole pettänyt, eikä ole ollut edes minkäänlaista kiusausta, koska en mistään hinnasta satuttaisi rakastamaani ihmistä sillä tavoin. Yhdessä nyt 7v. Ja kuten sanottu, tilaisuuksia olisi ollut, mutta kiusaus on nollassa.