Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassatytöt eivät ymmärrä että se on KUNNIA-ASIA kun minä valitsen heidän kassan

Vierailija
23.05.2026 |

Voisin ihan hyvin valita jonkun muunkin kassan, mutta kuitenkin päädyn tällaisen nuoren kivan näköisen kassalle. Olen tässä vaiheessa tehnyt jo esivalintaa, ja olisi kiva että saisi vastavuoroisesti myös arvostusta...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille sinä olet 13. tusinasta. 

Vierailija
2/22 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut hei, eikä se ole sattumaa että just sulta kysymme et "olisko sulla vielä 20 senttistä?" Kun ne tiedetään että sulla on enemmänkin 🤤

T. Alepan tyty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä ne kassatytöt myöskään taida tietää sänkytaidoistasi, nukahdat nopeammin kuin kukaan muu ja nukut sikeämmin kuin kukaan muu. 😁

Vierailija
4/22 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassatytöt arvostaisivat eniten jos SINÄ menisit itsepalvelukassalle.

Vierailija
5/22 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja katinpaskat! Niitä ei kiinnosta tippaakaan, minkä kassan sä valitset. Pääasia, että valitset jonkun kassan, maksat ostoksesi ja painut vattuun. 

Vierailija
6/22 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinä edes olet? :D

Vierailija
7/22 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellainen voimafantasia tälle päivää

Vierailija
8/22 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, on typerää että siitä pitää erikseen minun huomauttaa kassaa.

ap

Vierailija
9/22 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut hei, eikä se ole sattumaa että just sulta kysymme et "olisko sulla vielä 20 senttistä?" Kun ne tiedetään että sulla on enemmänkin 🤤

T. Alepan tyty

Mene ylilaudalle kirjoittamaan näitä runkkufantasioitasi.

Vierailija
10/22 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kyllä myöntää että olipahan aikamoinen kattaus citymarketin kassoilla tänään(kin). Huh huh mikä taso :o

Vierailija
11/22 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Typerää on se, että oletat kenenkään välittävän. Kassatytölle olet vain asiakas muiden joukossa, joka ostaa kaupasta jotain.

Vierailija
12/22 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Sinun ei pidä huomautella kassalle yhtään mitään, vaan maksaa ostoksesi ja suksia kuuseen. Kassatytöt eivät ole sinun viihdytykseksi siellä. 

Vierailija
13/22 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan viisinymppisiä Pohjanmaan poikia. 

Vierailija
14/22 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsen aina sen kyllästynytilmeisen keski-ikäisen kassan. Niillä on työkokemusta sen verran että homma sujuu nopeasti eivätkä jaarittele turhia tai ole tekopirteitä.

Vierailija
15/22 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Prismassa vakikassa jonka aina valitsen. Sama nuorinainen ollut jo 3 vuotta siellä töissä. Alkaa viimein lämmetä 🥰

M39

Vierailija
16/22 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla Prismassa vakikassa jonka aina valitsen. Sama nuorinainen ollut jo 3 vuotta siellä töissä. Alkaa viimein lämmetä 🥰

M39

Sinulle plösönaamalle ei lämpene kuin saunan kiuas. Jos osaat reppana edes sitä lämmittää.

Vierailija
17/22 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista sinä ap pitkä paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Vierailija
18/22 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas himoitsee äitiään.

Vierailija
19/22 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän toi psyko-skitsofreeni ap oikein ajattelee? Toivotaan , että pysyy hoitolaitoksessa.

Vierailija
20/22 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskamaha

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän