Wildclub
Ootteko tulossa lauantaina? Mua saa tulla moikkaamaan.. Olen pieni, siro, vaalea nainen. Yksin liikkeellä niin seura ois kivaa.. :)
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi näin naisena ihan mahtavaa, jos siellä olisi enemmän miehiä kuin naisia. Tiettyyn aikaan kierrosta panettaa niin paljon, että voisin ihan helposti antaa vaikka kaikille ja haluaisinkin, että minua silloin nussittaisiin koko ilta, mieluummin koko yö, mutta nuo taitavat olla vain iltoja.
Laita tähän alle yhteystietosi niin lupaan, että saat munaa riittävästi ihan kotonasikin. Miehet tulee luoksesi, eikä sun tarvi lähteä yhtään mihinkään.
Käyttäisit joskus sitä vähäistä järkeäsi.
En halua tuollaiselta mieheltä.. .pitää kuitenkin käytöstapoja olla.... käyttäisit niitä kahta aivosoluasi...
En minä ole tulossa sua panemaan. Ajattelin vaan ehdottaa sulle jotain helppoa ratkaisua ongelmaasi. Mutta sen kun sitten
Kotini ovet avautuvat vian hyville ystäville, ei satunnaiselle panokumppanille. Ellei hän sitten ole vakituiseen satunnainen... Sitäpaitsi naapurini eivät jaksaisi kuunnella koko yötä voihkintaa ja panemisen ääniä. Täällä asuu valitettavasti myös sellaista porukkaa, joille seksi ei kuulu elämän perusasioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi näin naisena ihan mahtavaa, jos siellä olisi enemmän miehiä kuin naisia. Tiettyyn aikaan kierrosta panettaa niin paljon, että voisin ihan helposti antaa vaikka kaikille ja haluaisinkin, että minua silloin nussittaisiin koko ilta, mieluummin koko yö, mutta nuo taitavat olla vain iltoja.
Laita tähän alle yhteystietosi niin lupaan, että saat munaa riittävästi ihan kotonasikin. Miehet tulee luoksesi, eikä sun tarvi lähteä yhtään mihinkään.
Käyttäisit joskus sitä vähäistä järkeäsi.
En halua tuollaiselta mieheltä.. .pitää kuitenkin käytöstapoja olla.... käyttäisit niitä kahta aivosoluasi...
En minä ole tulossa sua panemaan. Ajattelin vaan ehdottaa sulle jotain
Joo, koska kaikki normaalit ihmiset, kellä on seksielämää, haluaa kuunnella naapurin panoääniä koko yön.
Ohis
Juuri tehtiin kattavat sp-tautitestit ja sitä ennen pari kuukautta sitten sairaalan päivystyksessä. Ei sen vuoksi, että olisi ollut epäilys tartunnasta, vaan siksi, että asennutan kierukan ja koska olen sairastanut joku aika sitten kohtutulehduksen edellisen kierukan epäonnisen sijoiltaan menon vuoksi, gynekologini halusi varmistaa, että edelleen on sp-tautitilastot minulla nollissa. Tiesitkö muuten, että taudeilta voi suojautua nykyaikana aika tehokkaasti käyttämällä huolellisesti kondomeita ja suusseksisuojia, ja että fiksut ihmiset käyttävät niitä.