Naisia kiinnostaa enemmän luonne kuin ulkonäkö
Huomasin tämän kun oltiin miesporukalla yksissä juhlissa.
Porukassa oli hauskoja miehiä, mukavia miehiä, älykkäitä miehiä.
Eniten suosiota sai mies joka on pitkä, tummahiuksinen, matalaääninen, raamikas ja komea. Jutut kylläkin olivat tasoa "öhöhö...niinku joo ö-ö-öhöhö". Ei paljon markannut naisille :D
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän molemmille sukupuolille ulkonäkö ole tärkeä asia kumppania valittaessa, onko tää oikeasti jollekin epäselvää? :D
Tärkeä se voi olla mutta ei missään nimessä se kaikkein tärkein tuskin monellekaan edes toiseksi tärkein. - Mutta toki ulkonäkö tai jokin seikka ulkonäössä on ainakin itselläni ollut useimmiten se ensimmäinen, johon toisessa kiinnittänyt huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän molemmille sukupuolille ulkonäkö ole tärkeä asia kumppania valittaessa, onko tää oikeasti jollekin epäselvää? :D
Tärkeä se voi olla mutta ei missään nimessä se kaikkein tärkein tuskin monellekaan edes toiseksi tärkein. - Mutta toki ulkonäkö tai jokin seikka ulkonäössä on ainakin itselläni ollut useimmiten se ensimmäinen, johon toisessa kiinnittänyt huomiota.
Joo, siis itse muotoilisin sen ehkä niin että en seurustelisi kenenkään kanssa sen takia että ulkonäkö miellyttää, mutta ulkonäkö voi olla minulle syy olla seurustelematta jonkun kanssa. Uskon että suurimmalle osalle ihmisistä se menee näin.
Kannattaa olla turkulainen. Ne saatanan menninkäiset osaavat supliikin taidon.
Vierailija kirjoitti:
Komea mies, kauniit lapset.
Mitäs kun ei ole aikomus tehdä lapsia?
Ihan varmasti olit. 😆
Mua ärsyttää jos mies ei osaa keskustella. Ei auta ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, siis itse muotoilisin sen ehkä niin että en seurustelisi kenenkään kanssa sen takia että ulkonäkö miellyttää, mutta ulkonäkö voi olla minulle syy olla seurustelematta jonkun kanssa. Uskon että suurimmalle osalle ihmisistä se menee näin.
Niin. Itse en muista montaa kertaa, jos koksaan kohdanneeni ni-in rumaa naista, että pelkästään hänen ulkonäkönsä olisi estänyt parisuhteeseen etenemisen mutta valehtelsiin itselleni, jos väittäisin, ettei sillä olisi mitään merkitystä, myös sen jälkeen kun se e. tosien ulkonäkö, tai jokin seikka ulkonäössä on herättänyt huomioni ja mahd. kiinnostukseni. - Ja vaikka ulkonäkö ei nouse kärkisijoille niissä seikoissa /piirteissä, joita uskottelen itselleni olevan sitä tärkeimpiä, jotta saattaisin edes harkita parisuhteeseen etenemistä tosien kanssa,
Ne on ehkä sun mielestä mukavia ja hauskoja mutta ei naisten mielestä.
Ne jotka miehet kuvittelee toisista miehistä mukaviksi ei välttämättä ole sama naisten näkökulmasta.
Kyllähän se Aston kutcherkin niin kovasti hoki miten hänen kaverinsa joka käytti naisia hyväksi on niiiiiiiin hyvä mies.....
Ihan naimisiinko menivät? On vähän eri hiprakassa viettää hauskaa kuin oikeasti kiinnostua.
Jep.
Uskoo ken tahtoo. Kyllä mä voin ainakin tunnustaa olevani niin pinnallinen, etten edes ajaudu puhe-etäisyydelle rumana pitämäni miehen kanssa. Ellei sitten oo niin kamala puute, että suht varma saanti ajaa muun yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Itse en muista montaa kertaa, jos koksaan kohdanneeni ni-in rumaa naista, että pelkä
Tietenkin se vaihtelee, mihin sen rajan vetää ja ketä pitää "rumana". En oikeasti usko kenenkään olevan objektiivisesti ruma, mutta kaikilla on omat mieltymykset eikä siinä ole mitään pahaa ettei halua suhdetta henkilön kanssa joka ei niihin mieltymyksiin sovi millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Jep.
Uskoo ken tahtoo. Kyllä mä voin ainakin tunnustaa olevani niin pinnallinen, etten edes ajaudu puhe-etäisyydelle rumana pitämäni miehen kanssa. Ellei sitten oo niin kamala puute, että suht varma saanti ajaa muun yli.
Harva sentään ihan noin pinnallinen on! Mutta hienoa tietysti, että osaat olla asiasta, ainakin itsellesi rehellinen kun ni-in moni nainen kuin mies saattaa sanoa, ettei ulkonäöllä olisi heille mitään merkitystä. - Ei ehkä sitten olekaan, kun tosieen tutustuu paremmin nutta on surullsita, jollei ole edes valmis tutustumaan tai olla puhe-etäisyydellä toisesta sen tähden, ettei pidä hänen ulkonäöstään. (Vai mitä muuta voi odottaa tältä palstalta, jossa on paljon heitä, jotka ovat muun ohessavalinneet itselleenniin pituutensa kuin nenän muotonsa ja hiusrajansa mallin).
Siksi on niitä kumihuuli/tissi naisia että saavat olla sinkkuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep.
Harva sentään ihan noin pinnallinen on! Mutta hienoa tietysti, että osaat olla asiasta, ainakin itsellesi rehellinen kun ni-in moni nainen kuin mies saattaa sanoa, ettei ulkonäöllä olisi heille mitään merkitystä. - Ei ehkä sitten olekaan, kun tosieen tutustuu paremmin nutta on surullsita, jollei ole edes valmis tutustumaan tai olla puhe-etäisyydellä toisesta sen tähden, ettei pidä hänen ulkonäöstään. (Vai mitä muuta voi odottaa tältä palstalta, jossa on paljon heitä, jotka ovat muun ohessavalinneet itselleenniin pituutensa kuin nenän muotonsa ja hiusrajansa mallin).
Keskustelemaan tietenkin pitää kyetä kaikkien kanssa, mutta ihan oikeasti siinä ei ole mitään pahaa että ei halua tutustua parisuhde- tai tapailu- tai seksimielessä jos oikeasti pitää toista rumana. Eri asia jos ulkonäkö ei ensisilmäyksellä ole täydellisesti jonkun tyyppiä, mutta jos toinen on ihan oikeasti omaan silmään ruma niin ei siinä silloin synny seksuaalista vetovoimaa.
Ketjussa monikin on yrittänyt selittää kuinka ei tarvitse olla komea, kunhan nyt ei ole ruma.
Naiset, naiset. Jospa lopetettaisiin p-skanjauhaminen heti alkuunsa.
Todellisuudessa se "ruman" ja "mukiinmenevän" raja = maksimi mitä teille on saatavilla monogaamiseen parisuhteeseen. Jos nainen katsoo olevansa 7, silloin 7- mies on ruma.
Komea mies on se mies johon useimmilla teistä ei ole mahdollisuuksia, mutta koska komealta mieheltä voi saada flirttiä tai panonkin, te voitte selitellä että muka luonne oli tärkeämpää kuin ulkonäkö, kun se tavallisempi "kelpasi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep.
Niin. Kuten sanoin arvostan rehellisyyttäsi, Enkä pidä sitä ollenkaan pahana asiana, että joku kokee toisen ulkonäön sellaisena, ettei halua seksiä saati parisuhdetta tosien kanssa sen vuoksi. Itseäni kun aattelen, niin toisinaan tulee jokin yliluonnollinen tunne., että hänen kanssaan en halua edetä pidemmälle. - Ja voi olla, että toisinaan selittelen asiaa itselleni sen sijaan, että suoraan myöntäisin itselleni. että kyse on toisen ulkonäöstä
Esimerkki koska itse olen hoikka, etten sanosin urheilullinen, niin sen sijaan että kokisin huomattavan ylipainosen rumana, niin selitän itselleni, että koska hän ei ole yht urheilullinen ja liikunnallinen kuin minä, niin hän ei ole minule kumppani ainesta. Vaikka varmasti hän saattais muutoin olla loisto tyyppi, enkä nyt kuitenkaan itsekään mikään himourheilija /liikuja ole, tai kyttää painoani yhtenään..
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa monikin on yrittänyt selittää kuinka ei tarvitse olla komea, kunhan nyt ei ole ruma.
Naiset, naiset. Jospa lopetettaisiin p-skanjauhaminen heti alkuunsa.
Todellisuudessa se "ruman" ja "mukiinmenevän" raja = maksimi mitä teille on saatavilla monogaamiseen parisuhteeseen. Jos nainen katsoo olevansa 7, silloin 7- mies on ruma.
Komea mies on se mies johon useimmilla teistä ei ole mahdollisuuksia, mutta koska komealta mieheltä voi saada flirttiä tai panonkin, te voitte selitellä että muka luonne oli tärkeämpää kuin ulkonäkö, kun se tavallisempi "kelpasi".
No ehkä sulla on sinänsä vinha perä, että voin myöntää ihan suoraan että monelle ns. mukiinmenevä olisi mulle sellainen että en ottaisi, koska mulla on valinnanvaraa. Kukaan ei tässäkään ketjussa ole väittänyt että luonne olisi ulkonäköä tärkeämpi :D
Vierailija kirjoitti:
Ne on ehkä sun mielestä mukavia ja hauskoja mutta ei naisten mielestä.
Ne jotka miehet kuvittelee toisista miehistä mukaviksi ei välttämättä ole sama naisten näkökulmasta.
Kyllähän se Aston kutcherkin niin kovasti hoki miten hänen kaverinsa joka käytti naisia hyväksi on niiiiiiiin hyvä mies.....
Miehet hypettää hyvänä tyyppinä aina jotain puuduttavaa idioottia jota ei jaksa katsoa eikä kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep.
Harva sentään ihan noin pinnallinen on! Mutta hienoa tietysti, että osaat olla asiasta, ainakin itsellesi rehellinen kun ni-in moni nainen kuin mies saattaa sanoa, ettei ulkonäöllä olisi heille mitään merkitystä. - Ei ehkä sitten olekaan, kun tosieen tutustuu paremmin nutta on surullsita, jollei ole edes valmis tutustumaan tai olla puhe-etäisyydellä toisesta sen tähden, ettei pidä hänen ulkonäöstään. (Vai mitä muuta voi odottaa tältä palstalta, jossa on paljon heitä, jotka ovat muun ohessavalinneet itselleenniin pituutensa kuin nenän muo
Veikkaan että tuo on jokseenkin yleistä, että sitä omaa "pinnallisuutta" yritetään selittää juuri tuolla tavalla. Sitä paitsi eihän tuo sinunkaan perustelusi mitenkään väärin ole - voi olla, että naisen ylipaino on sinusta sekä esteettisesti epämiellyttävää mutta samaan aikaan aidosti kertoo myös siitä ettette sovi yhteen myöskään muilla tavoilla.