Tapasin ihanan miehen mutta
Hän ei ole somessa ollenkaan, ei instaa ei mitään. Kaveri sanoo että on tosi epäilyttävää. Kannattaako jatkaa tapailua?
Kommentit (10)
Olen it-alalla ja poistanut kaikki some-tilit tietoturvan vuoksi. En tarvitse niitä itse. Olenko siis epäilyttävä? 😀
Oon 27-vuotias nainen ja en oo somessa eikä oo käynyt mielessäkään että tämä vois olla se mun red flag :D
Vierailija kirjoitti:
Oon 27-vuotias nainen ja en oo somessa eikä oo käynyt mielessäkään että tämä vois olla se mun red flag :D
No ei se munkaan mielestä ole. En tiedä miksi jotkut ajattelee noin. Ap
Tjaa,a. - Oeltkohan siis tavannut minut? (Ellei sometilinä nyt sitten pidetä sähköpostia). Niin ja taitaa gradunikin löytää, jos googlaa nimeni; ainakin niistä tuoreemman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se munkaan mielestä ole. En tiedä miksi jotkut ajattelee noin. Ap
Jatka ihmeessä tapailua jos hyvältä vaikuttaa :)
Koettakaa nyt päättää. On red flag, dealbreaker ja tumma kolmio, jos mies seuraa somessa instabeibejä, mutta on myös red flag, dealbreaker ja tumma kolmio, jos mies ei ole somessa ja sekin on red flag, dealbreaker ja tumma kolmio, jos mies on somessa ja postaa jotain tavallisia asioita kuten kalastusreissuja, salikuvia ja kalakuvia.
Vierailija kirjoitti:
Koettakaa nyt päättää. On red flag, dealbreaker ja tumma kolmio, jos mies seuraa somessa instabeibejä, mutta on myös red flag, dealbreaker ja tumma kolmio, jos mies ei ole somessa ja sekin on red flag, dealbreaker ja tumma kolmio, jos mies on somessa ja postaa jotain tavallisia asioita kuten kalastusreissuja, salikuvia ja kalakuvia.
Mikäs tämä tumma kolmio oikein on?
Minun mieheni ei ole somessa ja on ihan tolkullinen. Ainoa haittapuoli asiassa on, että minä joudun selostamaan hänelle hänen kavereidensa päivityksiä.
Ei ole.