Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään 28.11.25 on Älä osta mitään -päivä

Vierailija
28.11.2025 |

Ei siis Black Friday ostoksia. Maanantaina 1.12. on Cyber Monday. Silloin voi siis voi jo ostaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä sinun on pakko ostaa koko ajan?

Vierailija
2/17 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aiva pakko maitoa mennä kylläkin ostamaan kun ei ole omaa lehmää jota voisin lypsää. Se minulle anteeksi suotakoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on helppo toteuttaa kun ei ole rahaa. 

Vierailija
4/17 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mitään Black Fridaystä. Ruokakaupassa käyn. Maailma hukkuu paskaan ja ihmiset sen paskan myötä!

Vierailija
5/17 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä vasemmiston kampanjoita, joilla yritetään kaataa kapitalismia.

Vierailija
6/17 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän älä osta mitään -vuotta. Nyt voi sitten ostaa hyvällä alella, jos on jotain tarpeita. Sänkyyn pitäisi ostaa petari, vanha on 11v. Tarvitsen myös talvikengät. Niitä ei ole ollenkaan. 

Vierailija
7/17 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta ostaa tänään mitään, kun kävin eilen kaupassa. Seuraavan kerran maanantaina.

Vierailija
8/17 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta mitään Black Fridaystä. Ruokakaupassa käyn. Maailma hukkuu paskaan ja ihmiset sen paskan myötä!

No ehkä Temusta saatan tilata sellaista mitä ei edes suomalaisista verkkokaupoista löydy, saati kivijalkaliikkeistä.

Vierailija
9/17 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän älä osta mitään -vuotta. Nyt voi sitten ostaa hyvällä alella, jos on jotain tarpeita. Sänkyyn pitäisi ostaa petari, vanha on 11v. Tarvitsen myös talvikengät. Niitä ei ole ollenkaan. 

Eikös se vuosi lopu vasta 31.12? Ja musta perjantai -alennukset on huijausta, hintoja on koroteltu pitkin syksyä, että voidaan sitten pikkaisen laskea marraskuussa. 

Vierailija
10/17 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä oli alapeukun arvoinen? Eikö pienituloinen saa käyttää alennusmyyntiä hyväkseen? 

Vierailija
11/17 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MItä sinun on pakko ostaa koko ajan?

no elä sinä mummo vaan sitä kituuttavaa elämää,minä kyllä ostan silloin kun on halpaa

Vierailija
12/17 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä tehtäis sun paskalle luonteelle?

Vierailija
13/17 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja työkenkiä et ole omistanut koskaan?

Vierailija
14/17 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvikengät ovat täysin turha menoerä itse olen viimeiset 40 vuotta mennyt kesä talvet tennareilla. 

Vierailija
15/17 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella suomalaisella on toi pöivä nykyään 6 päivää viikossa. Joillain 7. Kiitos hallitus. 

Vierailija
16/17 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä oli alapeukun arvoinen? Eikö pienituloinen saa käyttää alennusmyyntiä hyväkseen? 

Koska viestistä jää mielikuva että et osta mitään vuonna 2025, mutta ostat nyt kuitenkin

Vierailija
17/17 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talvikengät ovat täysin turha menoerä itse olen viimeiset 40 vuotta mennyt kesä talvet tennareilla. 

et olekaan mummo, täytyy ymmärtää että mummoilla on talvikenkäfetissi 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän