Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

C-mies seurustelee armeijan käyneen naisen kanssa. Miten nainen voi hyväksyä tuon?

Vierailija
22.11.2023 |

Täsmennän nyt vielä, että tätä miestä ei ole vapautettu mistään oikeasta terveydellisestä syystä. Hän oli yksinkertaisesti nössö ja hankki vapautuksen, koska armeijaan meneminen "ahdisti".

Miten nainen voisi jakaa elämänsä sellaisen miehen kanssa, joka jättäisi tämän tositilanteessa vihollisen käsiin? Tiedätte kyllä, mitä venäläiset sotilaat tekevät naisille...

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan juuri armeijan käynyt nainen ymmärtää, että kannattaa ottaa mies, joka valitsi yliopiston armeijan sijaan.

Mielenkiintoinen tulkinta elämämmkoululaiselta. Itse en tiennyt että soon joko tai.

Vierailija
62/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on T-mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siten, että naisen itsetunto ei ole kiinni miehen tekemisistä. On ns. valio yksilö. 

Ja miehen itsetunto ei ole kiinni naisen tekemisistä. Joillain miehillä tuo kävisi niin pahasti luonnon päälle ettei pystyisi. Vähän niinkuin naisen korkeampi koulutus ja parempi palkkakin voi olla ongelma. 

Se ei ole itsetunto kysymys vaan järki kysymys. Se kaikki aika on pois muualta tärkeämmästä. Mies on ennemmin yksin kuin ottaa naisen joka ei hoida osuuttaan.

Vierailija
64/65 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa nyt huomioon että c-miehiä on erilaisia. Olen itse käynyt armeijan 2000-luvun alussa. Kerran käynyt kertaamassakin. Sain c-luokituksen 34 vuotiaana loukkaannuttuani pysyvästi työtapaturmassa .

Vierailija
65/65 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen totaali. Siis oikeasti olin avovankilassa puoli vuotta ysärin alussa. Silti olen seurustellut intin käyneen naisen kanssa, joka oli jopa sopimussotilas. Ei ongelmaa, kun toimme näkemyksemme esiin ja kunnioitimme toistemme arvomaailmaa.