Mitä tehdä "ystävälle" joka haluaa nähdä vain kun on ajamassa kaupunkini kautta?
Jotenkin alkaa mitta täyttyä. Tajusin että yksi "ystäväni" haluaa nähdä minua vain jos on ajamassa kotiin toisten ystäviensä luota tai toisinpäin. Mies ajaa siis säännöllisesti tuota 450 km matkaa jossa itse asun noin puolivälissä. Silloin tällöin viestittää että voitaisko nähdä, ja sama kaava toistuu aina - mies tulee illalla, syödään, ..., nukutaan, syödään aamupala ja mies jatkaa matkaansa.
Pari kertaa on ollut ihan hauska nähdä noin, kun en muutenkaan etsi suhdetta. Nyt kysyin kuitenkin josko voisin kerran tulla kylään miehen itsensä luokse. Vitkutteli kovasti eikä halunnut laittaa mitään kalenteriin tai sopia mitään. Kysyin nyt uudestaan ja eikös mies ehdottanut että on vähän hankalaa, eikö sopisi jos nähtäisiin minun luonani (kun mies seuraavan kerran tarvitsee ilmaista yösijaa).
Tuon jälkeen ei olla juteltu ja minultakin on mennyt maku nähdä koko tyyppiä. Miten voi olla että aina haluaa minulta yösijaa mutta itse ei saa edes yli kuukauden päähän kalenteriinsa että joskus kyläiltäisiin myös toisinpäin?
Tekee mieli seuraavan kerran sanoa suoraan että ota hotelli, minun kotini ja aikani eivät ole enää hänen käytössään. Ollaan on/off tunnettu jo 12 vuotta.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole jäänyt pohtimaan onko sillä muita kun tapaaminen on aina ollut ihan vakiokivaa. Kuitenkin puuduttaa aina olla se yösijan tarjoaja vaikka mies siis on maksanut esim. ravintolaillallisia ja brunsseja vieraillessaan. Aina lentää myös juttu tavatessa jne. mutta itsekin haluaisin joskus tuulettua uudessa kaupungissa enkä aina ollase iänikuinen majatalon pitäjä.
-ap
Jos mies tarjoaisi sinulle yösijan, niin maksaisitko sinä puolestasi oma-alotteisesti ravintolaillalliset ja brunssit?
No ei tietenkään maksais! Ap menis vuorostaan tuulettumaan ja mies edelleen maksais!
Vierailija kirjoitti:
Joo, ihan yhteisymmärryksessä tämmöistä harrastetaan. Enää en kuitenkaan yksipuolisesti jaksa majoittaa. Miehen viime ehdotukseen kysyin aikoiko hän pakata mukaan asuntonsa, kotikaupunkinsa ja museon josta juttelimme niin siihen ei vastannut enää mitään.
Omakin mielenkiinto on sammumassa koko juttuun.
-ap
Olet kuitenkin hyvin jaksanut yksipuolisesti nauttia ko. miehen tarjoamista ravintolaillallisista??
Mulla on kans muutama sinun kaltaisesi kaveri, eri paikkakunnilta. Tapaillaan sulavasti työmatkojeni lomassa.
Jonkun mimmin olen tuntenut vajaa kymmenen vuotta, pisin samantyylinen kaverisuhde kestänyt kohta 20v.
Nähdään, pidetään hauskaa, telmitään, sit jossain vaiheessa heippapusut, nähdään sitten taas! Joskus menee tunti, joskus yön yli.
Yhden mimmin nimeä en edes tiedä. Yhdestä luulen tietäväni sukunimen ja kolmannesta tiedän etunimen ja tyttönimen. Eikä tämä ole ongelma, kun olemme yhdessä, yksityiskohdat ovat tarpeetonta triviaa.
Sinä olet tälle miehelle samanlainen kaveri.
M42
Vierailija kirjoitti:
Siis onko se joku säätö? Miksi puhut ystävästä? Missä muissa asioissa valehtelet?
Vanhempi ikäpolvi puhuu jostain syystä säädöistä ystävinä
Ap tässä taas!
Nyt se tapahtui, eli mies alkoi jo etukäteen pedata itselleen yöpaikkaa luotani. Lähetti tänä aamuna pari johdattelevaa viestiä että ensi kerran vieraillessaan haluaa hakea samoja leivoksia konditoriosta jossa viime kerran söimme.
Latasin miehelle takaisin suorin sanoin että olen kyllästynyt olemaan hänen majatalonsa ja että on tosi läpinäkyvää että käy vain luonani kun tarvitsee yöpaikkaa muilla reissuillaan. Mies meni aika vaikeaksi ja pienen viestinvaihdon jälkeen...suuttui :D
Vauvapalstan joukkoäly oli siis taas kerran oikeassa. Uusia konditoriayökyläilyjä ei tullut sovittua.
T.ap
Puhutko nyt ystävästäsi vai panostasi?
Missäpäin tää sun majatalo on? Tarttisin yöpymispaikkaa
Miehellä on perhe ja kuiva seksielämä. Sinulta saa ohimennen.
Jos mies tarjoaisi sinulle yösijan, niin maksaisitko sinä puolestasi oma-alotteisesti ravintolaillalliset ja brunssit?