Tunteeko kukaan muu toivottomuutta ajatellessaan tätä kaikkea hulluutta
Minulla on mennyt usko tulevaisuuteen kokonaan. Maata johtavat munattomat vässykät, jotka antavat Suomeen tunkeutua vaikka mitä rikollisia. Suomalaisten turvallisuus ei kiinnosta hevonpakaakaan näitä kaheleita.
Venäjällä nauretaan heikkoudellemme ja varmasti mietitään miten helvetin helppo tämä kaikille avoin suvakkisuomi on vallata. Hyvää yötä.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se sota Venäjää vastaan nyt syttyy, valitettavasti. Zaharova uhosi tänään, että jos Suomi laittaa itärajan kiinni, niin Venäjä ryhtyy toimiin Suomea vastaan. Tämä porukan rajalle lähettäminen ihan tahallinen provokaatio. Venäjä tulee vastaamaan tavalla, joka johtaa sotatilan julistamiseen.
toisin sanoen he jotka haluaa rajoja kiinni haluaa sotaa.
Sota on shakkipeliä.
Tunnen syvää surua Suomen korruptoituneista globalistipäättäjistä ja meidän hyvinvointivaltion alasajosta. Tulevaisuus näyttää vielä synkemmältä. Sodan uhka vilkkuu horisontissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se sota Venäjää vastaan nyt syttyy, valitettavasti. Zaharova uhosi tänään, että jos Suomi laittaa itärajan kiinni, niin Venäjä ryhtyy toimiin Suomea vastaan. Tämä porukan rajalle lähettäminen ihan tahallinen provokaatio. Venäjä tulee vastaamaan tavalla, joka johtaa sotatilan julistamiseen.
Jos ei laita rajaa kiinni, niin Venäjä lähettää tänne lisää sotilaitaan eli noita tp hakijoita. Eli tämä on jo sotaa.
Alkoi olemaan kun liityttiin Natoon joo.
Minulle ihmiskunta on aina näyttäytynyt toivottomana. Se vain vaihtelee, miten/missä se milloinkin ilmenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. En ole koskaan uskonut että ihmiskunta kovin kauaa kukoistaa maapallolla.
En minäkään. Olen teini-iästä saakka ollut täysin varma, että omaa tuhoamme kohti tässä marssitaan silmät kiinni ja kovaa kyytiä. Olin teini ysärin lopulla-nollarin alussa, jolloin Suomessa asiat olivat vielä suht' hyvin, tavallisen kansalaisen näkökulmasta.
Joten en tunne toivottomuutta. Lähinnä v-tuttaa ihmisten loputon tyhmyys, se, miten kierretään aina vain tätä samaa kehää oppimatta menneisyydestä yhtään mitään.
Siitä olen onnellinen, etten ole sentään lapsia mennyt tänne hölmölään tekemään. Senkin päätin jo teininä: ei ikinä lapsia näin älyttömän eläinlajin hallitsemaan maailmaan.
Olen samaa mieltä ihmiskunnasta, ja olen samaa ikäluokkaa kuin sinä. Olen kuitenkin ollut aiemmin sitä mieltä, että elämästään pystyy Suomessa rakentamaan ihan mielekkään ja oman näköisensä. Ei pysty. Meidän päättäjät ei aja meidän asioita, en edes tiedä mitä kieltä naapurin vinkuintiaanit puhuvat, töitä ja kohtuullista palkkaa ei ole tarjolla, inflaatio rehottaa, korruptio ja ahneus rehottaa, saa pelätä tulevansa r**skatuksi lenkkipolulla, hyvinvointiyhteiskuntaa ei enää ole. Täällä eläminen ei ole enää mukavaa tai helppoa.
Tunnen surua ja epätoivoa. Kaikki muu tuntuu jotenkin tyhjältä, kun tulevaisuuteen ei uskalla luottaa.
Tämäkin lohdullinen vertaistukiketjukin varmaan poistuu kohta sillä täällä pitää puhua vain iloisista ja merkityksettömistä asioista.
Hulluus on siellä omien korvien välissä ja elämän somelle pyhittämisellä. Ilman noita ja jatkuvaa uutisten imurointia ei tietäisi mistään "pahasta" vaan elelisi tyytyväisen tietämättömänä ja stressittömänä, ainakin niiltä osin.
Voi kysyä itseltään onko se elämä sittenkään miksikään muuttunut ympärillä vaikka maailman ja suomen meno on mitä on? Tuskinpa. Se on enimmäkseen korvien välissä. Jos elät korvessa ilman nettejä ja televisoita elämääsi, tuskin huomaisit mitään muutosta paljon missään.
Tehkää vätykset jtn maanne eteen! Maa on sellainen kun kansa on sen tehnyt.
Muut, muut, muut, muut... Toimikaa itse onnenne eteen.
Luovuttajien maa näkyy olevan, jos tässä ketjussa esiintyneiden mielipidettä katsotaan. Lusikka kauniiseen käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä lähettää meille ilmaista jalkaväkeä. Kyllähän tämä pitäisi kääntää voitoksi. Muualta tulleet ensimmäisenä rintamalle puolustamaan maata jonka kansalaiseksi haluavat ja hinkuivat tänne päästä.
Saavatko palkkioksi kansalaisuuden, toimeentulon, sotavammat hoidatettua, ja lupauksen siitä ettei heitä kohtaan ikinä olla rasistisia?
Palkintohan on kuolla hyvän asian puolesta ja todistaa kunniallisuutensa. Sodan jälkeen tarjotaan ryyppy kaikille jotka selvisivät.
Olethan itse valmis kuolemaan maasi puolesta vai luuletko olevasi se joka lopussa tarjoaa ryyppyjä?
En enää kun ollaan natossa. Nyt amerikkalaiset puolustaa
Joo samaan tapaan kun lupasivat (ja lupaavat edelleen) auttaa ukrainalaisia voittamaan sota.
Vastahyökkäys meni päin mäntyjä, nyt Ukraina hätää kärsimässä ja samaan aikaan jenkit hiljalleen sulkemassa tukihanojaan.
Siinä nähdään jenkkien lupausten arvo, jälleen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Luovuttajien maa näkyy olevan, jos tässä ketjussa esiintyneiden mielipidettä katsotaan. Lusikka kauniiseen käteen.
Miten näma langan mielitpiteet tuntuu olevan r y zz ä trollin käsialaa :XD
Kyllä ahdistaa, paljon. Raha ei riitä enää peruselämiseen. Töitä ei löydy, minulle kelpaisi sellaisetkin hommat, joita pa...kaduuneiksi yleisesti kutsutaan, mutta kun ei huolita niin ei. Ei kutsuta edes haastatteluun, ilmeisesti näin viisikymppisenä on turha haaveilla työpaikasta. Se vetää mielen matalaksi, kun hyvistä yrityksistä huolimatta ei saa työtä:( No, sama ongelma on tietysti monella muullakin, mutta se ei lohduta. Olen totaalisen väsynyt, todennäköisesti lopullinen ratkaisu on edessä, en vain jaksa enää. Lapsia ei ole,onneksi.
Korkeakoulututkinto löytyy, mutta tässä iässä on aivan sama, minkä alan maisteri olet. Sote- alalle minusta ei ole fyysisten vaivojeni vuoksi. En koe eläväni hyvinvointi- Suomessa, minun todellisuuteni on täysin toisenlainen.
En pelkää sotaa, vaikka pidän sen syttymistä melko todennäköisenä lähitulevaisuudessa.Minusta saa hyvän miinanpolkijan. En tietenkään toivo sotaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toisin sanoen he jotka haluaa rajoja kiinni haluaa sotaa.
Itsenäisellä valtiolla on oikeus laittaa rajansa kiinni. Venäjä vaan ei sitä hyväksy, lähettää lauman laittomia tulijoita rajoille, Suomi vastaa laittamalla rajat kiinni ja Venäjä ryhtyy toimenpiteisiin Suomea vastaan.
V i t t u u n tuollaiset kansainväliset lait, nyt olemme käytännössä sodassa Venäjää vastaan ja sotatilassa voi pyyhkiä perseensä noilla kansainvälisillä sopimuksella. Viro ja Puola uskalsivat laittaa rajansa kiinni eikä heitä kiinnosta, pahoittaako joku siitä mielensä.
Täällä Suomessa päättäjät miettivät vain maamme mainetta ja omaa hillotolppaa, viis omasta kansasta. Kohta on sisällissota oikeasti päällä, mikäli rajaa ei saada kiinni ja tänne tulee tuhansia/kymmeniätuhansia m a a m u j a. Sitäkö tässä nyt haetaan?
Oikeus mutta myös emme voi evätä jos joku hakee turvaa. kannattaa hieman perehtyä kansainvälisiin lakeihin jotka tehtii
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minunkaan Suomeni. Kaikki usko ja toivo Suomesta on lopullisesti menetetty.
Just tällaista ajattelua se Putin toivookin tolla operaatiolla ruokkivansa. 👍
Vierailija kirjoitti:
Hulluus on siellä omien korvien välissä ja elämän somelle pyhittämisellä. Ilman noita ja jatkuvaa uutisten imurointia ei tietäisi mistään "pahasta" vaan elelisi tyytyväisen tietämättömänä ja stressittömänä, ainakin niiltä osin.
Voi kysyä itseltään onko se elämä sittenkään miksikään muuttunut ympärillä vaikka maailman ja suomen meno on mitä on? Tuskinpa. Se on enimmäkseen korvien välissä. Jos elät korvessa ilman nettejä ja televisoita elämääsi, tuskin huomaisit mitään muutosta paljon missään.
ai ootko strutsi vai
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti on niin, että tietyn älykkyystason saavuttavat olennot tuhoavat itsensä lopulta tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti on niin, että tietyn älykkyystason saavuttavat olennot tuhoavat itsensä lopulta tavalla tai toisella.
Enemmän on kyse siitä, että kaikki ei sitä älykkyyttä saavuta ja tuhoaa muilta kaiken.
Joka päivä
Sen kanssa oppii elämään
Tai sitten ei
Entä suomalaisten oikeus turvaan? Tämä on meidän maa, meidän isovanhemmat ja heidän vanhemmat on tänne rauhan ja sivistyksen rakentaneet ja osa siitä omalla verellään maksaneet.
Riittää, kun katsoo mitä Ruotsissa tapahtuu, siellä nykyään ammutaan ja räjäytellään joka päivä, harkitaan jo armeijan lähettämistä kaduille, kiitos näiden turvaa hakeneiden tulijoiden, jotka toivat jengisodat ja muut väkivallanteot mukanaan. Suomessakin rikostilastot lähti nousuun 2015 tulijoiden jäljiltä.
Valtion ensisijainen tehtävä on suojella omien kansalaistensa turvallisuutta.