Avoin suhde, sopisiko minulle?
Tilanne on sellainen, että olen ylipainoinen ja ikääntynyt nainen. Kauniit kasvot ja monia hyviä puolia on toki myös. Olen tuntenut itseäni nuoremman huomattavan komean miehen nyt noin vuoden. Hän haluaisi ehdottomasti olla kanssani suhteessa, mutta avoimessa sellaisessa. Hän on taitava makuuhuoneessa, hänellä on hyvä työ ja on kaikin puolin ok mies. Mitä nyt häntä olen oppinut tuntemaan, niin ilmeisesti kaipaa huomiota naisilta ihan itsetunnon kohotuksen takia (oli koulukiusattu lapsena) eli ei niin että olisi niin kovat halut ja sen takia pitäisi saada monia naisia.
En ole ikinä ollut avoimessa suhteessa enkä itse varmaan päätyisi muiden syliin koska tuo mies riittää paremmin kuin hyvin fyysiseen tarpeeseen ja myös seuraksi. Jännää vaan että nyt harkitsen tällaiseen suostumista kun aiemmin olen ollut aika ehdoton. Olenko typerä jos suositun tällaiseen ehdotettuun suhteeseen? En löydä helposti ketään miestä joten ei kannata ainakaan ehdottaa että odottaisin parempaa. Osaan olla yksin mutta kaipaan intiimielämää, seuraa ja läheisyyttä.
Avoin suhde vaatii ehdottomasti hyvää keskusteluyhteyttä ja yhteisiä sovittuja sääntöjä. Vaikka olisi miten avoin suhde ja jotain tapahtuu ilman että asiasta on sovittu tai keskusteltu, ei se ole siltikään ok. Eli käykää tarkasti läpi mitä se tarkoittaa teille molemmille. Oikeiden ihmisten kanssa tuo voi toimia hyvin. Jos edes toinen ei halua olla eettisesti mukana niin vahinkoa siitä tulee.