Mies, pitääkö naisten mielestäsi alistua seksissä miehille?
Kommentit (58)
ei. ei meillä ainakaan harrasteta alistusta paitsi:
- (huonosti käyttäytyvän) ei-miespuolisen kanssa
- (hyvällä käyttäytyvän) ei-miespuolisen kanssa
eli ehdottomasti ei mitään alistamusta harrasta
täällä meillä kukaan. (huom.ed. mainitut syyt..;)
Meillä nainen nauttii siitä kun otan hänet rajusti. Nauttii myös suuhun panemisest,tukka nyrkissä ja koko kalun mitalta suuhun. Kun kyyneleet valuu ja alkaa kakominen päästän irti mutta saman tien hän jatkaa päätä heiluttamaan anoen rajuutta. En valita.
Vierailija kirjoitti:
Meillä nainen nauttii siitä kun otan hänet rajusti. Nauttii myös suuhun panemisest,tukka nyrkissä ja koko kalun mitalta suuhun. Kun kyyneleet valuu ja alkaa kakominen päästän irti mutta saman tien hän jatkaa päätä heiluttamaan anoen rajuutta. En valita.
Kunnon nartunhan oletkin löytänyt ja hyvä niin ;)
Tre74
Vierailija kirjoitti:
Pikkuincelien mielipiteet eivät kiinnosta ketään.
Naisen rooli on jokatapauksessa vastaanottava. Juuri nainen saa pökköä pesään.
Just get over it.
Ihmiset ottaa nämä asiat ihan liian vakavasti.
Kysyin tätä omalta mieheltä ja hän sanoi että ei, mutta koska minä nautin ja kiihotun siitä kun mies ottaa ohjat, painaa sänkyyn, sitoo kädet, ottaa tukasta kiinni jne., niin hän sen mieluusti tekee. Meillä on kyllä monenlaista seksiä, ei pelkästään sitä samaa ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Silloin jos mies ei uskalla kiihottua kunnolla mun kanssani, ts. päästää maskuliinista kiihkoa esiin, joka sit johtaa siihen, että hän ottaa ohjat, en myöskään minä osaa jotenkin kiihottua sellaisesta miehestä. Tuota dynamiikkaa on niin vaikeaa selittää, eikä se liity kuin seksielämään. Mies ei luonnostaan pidättele halujaan. Ei tietenkään satuta mua, mutta näyttää kiimansa. Se on kaikkein seksikkäintä.
Tuo on kyllä mielenkiintoista tuo dynamiikka. Kumpi siinä alistuu, jos nainen haluaa mieheltä, että mies päättää asennot ja miten panee? Määrätietoisesti asettelee naisen kuten haluaa eikä kysele mitään, että pitäisitkö sinä nyt tästä. Voisi ihan hyvin sanoa, että nainen siinä määrää kaapin paikan, jos tuo on ehdoton vaatimus, että suostuu olemaan parisuhteessa miehen kanssa.
Tietenkin naisella on oikeus pyytää lopettamaan ja etukäteen on puhuttu selväksi, että missä ne naisen rajat menevät eikä mies ylitä niitä.
Ei, mieluummin alistun naiselleni. Nuolen, imen ja sormetan kiihkeästi, silloin kun nainen toivoo. Yhdyntä ei ole se juttu.
Ei.
Alistaminen on sitä että ei piittaa toisen nautinnosta. Alistaminen on yhtä kuin toisen satuttaminen ja toisen mitätöiminen.
Se että mies näyttää halunsa ja ottaa ohjat on ihan toinen juttu. Mies haluaa antaa nautintoa naiselleen ja saada nautintoa itse.
Molemmilla osapuolilla on oikeus lopettaa seksi jos tuntuu ikävältä tai pyytää hellempää tai villimpää menoa kesken seksin.
Nämä perusasiat olisi hyvä tietää.
Dominantimpi seksissä kuuntelee kuitenkin subia, Subilla on seksissä oikeasti se valta, hänen luvallaan edetään. Eikö tätäkään ymmärretä..
Seksikortti pakolliseksi ennen kuin seksiä pääsee harrastamaan voisi olla paikallaan. Tulisi suostumuksen määrityskin opittua.
Kyllä, ehdottomasti. Rakastelen vain piiskattua naista.
No ei tietenkään missään nimessä, missään mielessä
Niinno, erinäisten baarista mukaan raahattujen panojen (mukana jopa pörssiyhtiön tj, ettei siis vaan kapakkaruusuja) pohjalta voisi todeta, että aimo osa naisista haluaa alistua sopivan karskisti käyttäytyvälle miehelle. Ei törkeälle, eikä uhkaavan väkivaltaiselle, mutta siis oikealle miehelle. Märkyyttä ja kiimaa löytyy.
Soijapojat käy vähän sääliksi, kun yrittävät mielistelyllä saada jotain aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Niinno, erinäisten baarista mukaan raahattujen panojen (mukana jopa pörssiyhtiön tj, ettei siis vaan kapakkaruusuja) pohjalta voisi todeta, että aimo osa naisista haluaa alistua sopivan karskisti käyttäytyvälle miehelle. Ei törkeälle, eikä uhkaavan väkivaltaiselle, mutta siis oikealle miehelle. Märkyyttä ja kiimaa löytyy.
Soijapojat käy vähän sääliksi, kun yrittävät mielistelyllä saada jotain aikaiseksi.
Älä turhaan sääli, heistä tykkäävät sitten erityyppiset naiset. Kyllä teille molemmille riittää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ehdottomasti. Rakastelen vain piiskattua naista.
Niin. Niin varmasti, niinhän me kaikki..;)) Vaan.
Mihin on se seksiruoskan kärki osunut:
Arse? Tissit? vai muu.. ;)) keho. Kiva tietää..
No jomman kummanhan pitää seksissä olla se saava osapuoli ja toisen antava. 99% Se antava osapuoli on nainen, joten silloin hän on myös se alistuva osapuoli. Se miten se alistuminen tapahtuu onkin sitten eri juttu. Onko nainen käsistä ja jaloista sänkyyn kiinnitettynä, kontallaan takaapäin naitavana, vai polvillaan ottamassa suihin on toissijainen asia.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on heikkoja. Ne tarvitsee naiselta aina kaikenlaista itsensä mitätöintiä, kutistamista ja heikkouden teeskentelyä, että voivat ylläpitää valheellista mielikuvaansa. Miehet ei yksinkertaisesti kykene olemaan se satuhahmo joka he luulevat olevansa ilman,että nainen teeskentelee miehelle olevansa satuhahmo joka ei ole.
ai niinkö?
No kuule tuskintuskin ja TUSKINPA VAAN!
Aivan kuule,voit iha rauhassasatuilla Just ja sen, sadun minkä oot sinne omaas AIVOkuoreesi jostain Pultannut! - PIDÄ kun iha vaa Omanatietonasi, noi naurettavat ajatuksesi ja satuilut..(ihaUskomatonta BS!)
Taidat olla niinniin,niitä (surullisenkuuluisia..ha!) copyCat-b#tchTook..neitäjä? Hyvä. PIDÄ toi.. ha!
Tyttöystävän koulutus tapahtui pepun piiskauksella. Hän harjoitteli kestämään piiskausta, minä harjoittelin piiskaamaan ja nauttimaan. Myöhemmin ollessamme jo naimisissa ostin pehmeämmästä nahkasta tehdyn hapsupiiskan. Sillä oli hyvä sivellä vartaloa, piiskata tissejä ja pillua. Tämä on vaimoni mielestä kiihottavaa. Alistuuhan hän, mutta suostumuksellaan. Toisaalta, jos hän ei haluaisi alistua, hän ei olisi sopiva minulle.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuincelien mielipiteet eivät kiinnosta ketään.
Ymmärtäisit kiusaajapska edes hävetä
tekipä taas mode tyhmän ja turhan poiston!
Minä naisena haluan että minua hallitaan sängyssä. Pidellään väkisin kiinni, satutetaan sillain sopivasti, otetaan kyselemättä. Vain silloin pystyn nauttimaan seksistä. Kaikki halu katoaa, jos minun pitää itse olla jotenkin aktiivinen. Muuta kuin pyristelemällä, huutamalla, voihkimalla, anelemalla armoa...