Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitko näistä?

Vierailija
22.11.2023 |

Henkilö A väittää, että henkilö B:n vahvat mielipiteet estävät henkilö A:ta muodostamasta omaa mielipidettään. Henkilö A sanoo, että henkilö B näkee maailman voimakkaasti ideologiansa ja tiettyjen mielipidevaikuttajien kautta ja vaikuttaa lähes siltä, että kyseessä olisi kultti.

Henkilö B sanoo, että henkilö A pitää siis häntä ihmisenä, joka ei kykene kriittiseen ajatteluun, mikä on loukkaavaa. Henkilö B sanoo, että henkilö A on ääliö, jota henkilö B ei enää kunnioita.

Loukkaantuisitko, jos olisit A? Entä jos olisit B?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin henkilö A, en koskaan olisi mennyt kommentoimaan tuollaista, koska minulla ei ole ongelmia muodostaa omia mielipiteitä muiden toiminnasta huolimatta. Koko tilannetta ei olisi päässyt syntymään.

Jos olisit henkilö A, sinulla olisi henkilön A ominaisuudet ja olisit siksi hyvinkin voinut päätyä tähän tilanteeseen.

Irrelevanttia. Ei kysytty fiktiivisen A:n kaltaisen henkilön tilanteesta, vaan minun.

Vierailija
22/22 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi kummankaan asemassa vaan yrittäisin keskustella järkevästi. Mutta jos olisin A, niin en varmaan enää hakeutuisi B:n seuraan jos kutsuu minua ääliöksi jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi