Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuljetteko kesävaatteissa talvella sisätiloissa?

Vierailija
22.11.2023 |

Miten on?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken herttoniemessä kaupassa. Olin liikennevaloissa, niin pyöräilijä ajo teepaita ja shortsit päällä. Mitä noi tollaset ihmiset on oikeasti. Sai joo katseita kaikilta ja pään pyörittelyä. Eikä ollu mikään nuori vaan reilu 50v mies.

Itse laitoin villasukat, kun tulin kotiin ja verkkarit. Minulle ei ole erikseen talvivaatteita kotona paitsi, jos noi villasukat on sellasta, niin sitten.

Vierailija
22/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bambukalsarit ja joku trikoopaita yleisin kotivaate kesät talvet. Jos viluttaa niin villakalsarit tai villacollarit. Talvella jalassa villasukat, kesällä ei sukkia.

Ei mulla ole mitään kesä- ja talvivaatteita erikseen, kaikki on kaapissa käytettävissä ympäri vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

älästi kesät tälvet

Vierailija
24/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä t-paita ja shortsit, talvella pitkät collegehousut ja t-paita. Kesällä avojaloin, talvella villasukat. Tarvittaessa sitten huppari vielä päälle jos paleltaa. Kesällä kämppä on todella kuuma ja talvella melko viileä.

Vierailija
25/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on? Voisiko ap lopettaa typerät aloitukset?

Jotkut käyttää vapaa-aikansa siihen, että väsäävät sellaisia aloituksia, joissa kysellään lukijoilta tyhmiä, mutta sellaisia kysymyksiä joihin monet vastaa. Ideana on pyrkiä saamaan modelta kruunu.

Olen nähnyt joissakin ketjuissa tyyppejä, jotka tulevat kehumaan kruunujen lukumäärällä 😄

Vierailija
26/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella on paksu pitkähihainen, pitkät housut ja usein villasukat. Kesällä voi olla shortsit ja t-paita, jos sää antaa myöden. Shortsit ja kesämekot pakkaan talvikaudeksi pois vaatekaapista, kesäksi paksuimmat villapaidat.

Vierailija
27/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa kerrostalossa vetää joka nurkasta, joten etenkin tuulisella säällä, kuten nyt, ei todellakaan tarkene vähissä vaatteissa. 

Vierailija
28/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamutakki ja tossut

Vierailija
29/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyjama päällä kesät talvet. Se on mun oloasu. Ei tänne kukaan pääse kurkkimaan mun kamppeita. T.kerrostaloasukki