Kuljetteko kesävaatteissa talvella sisätiloissa?
Kommentit (29)
Ei ole erikseen kesä- ja talvivaatteita, kotona verkkarit ja t-paita kesät talvet. Talvella villasukat jalassa, kesällä avojaloin.
En. Voin ihan hyvin laittaa enemmän vaatteita päälle sisätiloissa oleskellessa talvikuukausina.
Mulla on paksut housut, 2 sukat, pitkähihainen pusero, toppatakki, kynsikkäät, ja makaan viltin alla. Muuten ei tarkene, ellei tee koko ajan jotain kotihommia. Sisälämpö 20-21C.
Täh?
Kesät talvet himassa kalsareissa, tietenkin.
Ei ole tarvetta pukeutua yhtään enemmin.
En kesällä lyhythihaset ja talvella ei
Pääasiassa samat vaatteet kesät talvet koska olen aina viluinen. Talvella verkkareiden alla on toki muutakin ja paitojakin enemmän päällä. Villasukat ovat aina ellei ihan täyshelle ole.
En, ei lämmitetä kotia niin lämpöiseksi että kesävaatteissa tarkenisi tai toisaalta kesällä viilennetä. Talvella siis käytetään kerrastoja ja villavaatteita, kesällä shortseja ja t-paitoja.
Kesävaatteet sisällä talvella. Nytkin t-paita, caprit ja paljaat varpaat. Kaukolämpö. Makkarissa patteri vielä kiinni.
Miten on? Voisiko ap lopettaa typerät aloitukset?
Kalsarit jalassa kuljen, talvella sisällä 24-25 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paksut housut, 2 sukat, pitkähihainen pusero, toppatakki, kynsikkäät, ja makaan viltin alla. Muuten ei tarkene, ellei tee koko ajan jotain kotihommia. Sisälämpö 20-21C.
Et ole terve, jos et normaalissa sisälämpötilassa tarkene. Kannattaa tarkistuttaa rauta ja kilpirauhasarvot.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole erikseen kesä- ja talvivaatteita, kotona verkkarit ja t-paita kesät talvet. Talvella villasukat jalassa, kesällä avojaloin.
Mulla on villasukat ympärivuotisessa käytössä.
Kesällähän voi olla hyvinkin vilpoisaa. Kyllä kesällä mökkeillessä on syytä varautua myös villavaatteilla. Nyt on sisällä joku 21 astetta, ja kyllähän kesäpäivät usein ovat alle sen. Öistä puhumattakaan.
En Suomessa, ellei ole jotkut teemabileet joihin kesävaatteet soveltuvat.
Olen kotona aina paljain jaloin, sortseissa ja t-paidassa. Asuntoni on lämmin.
Kesällä tulee käytettyä hellemekkoja tai hihatonta toppia ja shortseja ulkona, jos on hellepäivä. Enkä mä niitä vaihda muiksi vaatteiksi sisälläkään, vaikka sisällä on kesät talvet se noin 21 astetta. Mutta noin muuten yleensä on kotona lyhythihainen paita/tunika ja jotkut ohuehkot housut. Aika usein leggingsit tai pitkät kalsarit. Helppo sitten ulos lähtiessä vetäistä vaan lämpimämpää vielä lisäksi.
Talvella välillä pitkähihainen paita, tai t-paidan päällä joku villatakki. Pyjamahousut tai jotkut trikoot jalassa. Villasukat, kun lattianrajassa vetää. Asunnossa 21-19 astetta lämmintä.
Tällä hetkellä sisällä 19 astetta niin pitää laittaa vähän enemmän päälle kuin kesäisin.
Kesävaatteet kesällä, talvivaatteet talvella. Matskut ja värit eri. Tarve ja toteutus siis eri. Tietenkin.
Kesäpaita nytkin, paitsi kesällä myös shortsit.
kyllä