Mitä outoja ruokatapoja teillä tai jollain tutullanne on? Exäni söi italianpataa keitetttyjen perunoiden kera kuin kastiketta
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaurapuuroa risoton tapaan, eli päälle parmesaania, mustapippuria ja oliiviöljyä tai voita Tai tex mex puuro, eli puuron päälle maustettuasoijarouhetta tai jauhelihaa, salsaa ja cremafraichea.
Kaurapuuro on siitä lystikäs juttu, että siihen voi sekottaa melkein mitä vaan ja hyvää on. Tonnikalaa ja chipotle tabascoa kaurapuuron iskin juuri tänä aamuna. Nam.
En käsitä ollenkaan, että kaurapuuroon sekoitetaan vaikka mitä. Ihan kuin sikojen ruokaa, eli kaikki vaan sotkuksi samaan astiaan, ja ei kun lurps, lurps.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena tuli kerran kotiin juhlimasta tai jostain diskosta. Oli kauhea nälkä eikä leipää kotona. Leikkasin Emmentaljuustosta sellaisen leipäviipaleen kokoisen ja paksuisen siivun ja sivelin sen siivun vielä voilla ja kinkkumakkaraa päälle. Olihan se aika hyvää...:D
Jo edesmenneen työkaverini vakioruoka: juustovoileipä ilman leipää, päälliset vaihtelivat. Sinappi oli kuulemma hyvä päällinen ja sitruunapippuri hyvä mauste. RIP
Vierailija kirjoitti:
Minä syön kalapuikkoja ketsupin kanssa ja joitain tämä ällöttää. Yksi kaveri sanoi ettå lapset tekee noin ei aikuiset.
Jotain kerran vuoteen tulee minulle himo kalapuikkoihin. Ostan niitä lohesta tehtyjä ja pannulla voissa paistan. Sitten päälle reilusti majoneesia. Samalla menee kulhollinen vihreää salaattia. Hyviä ja rasvaisia ovat kalapuikot majoneesin kanssa.
Minä syön kalapuikkoja ketsupin kanssa ja joitain tämä ällöttää. Yksi kaveri sanoi ettå lapset tekee noin ei aikuiset.