Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++Inssiin tammikuussa+++

02.01.2007 |

Heipsan! Päätin nyt tämän pinon pistää pystyyn, en ainakaan huomannut että sellanen vielä ois...

Meillä edessä toinen inssi, huomenna käynti klinikalla ja pistokset saan avuksi. Negan testasin joulupäivänä ja lopetin luget silloin, nyt on menossa kp4. Toivottavasti uusi vuosi tuo siis uudet kujeet ja meille tammikuisille tärppi tulis!

Ei muuta kun rohkeasti pinoilemaan, toivottavasti myös joulukuisista siirtyy muitakin tänne kun ei siellä kovin suurta plussatuulta valitettavasti ollut!

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot halit annulle ja ankalle. Itsellä pp 11 ja rinnat edelleen arat ja vatsaa nippailee. Keskiviikkona saa testailla.

Vierailija
62/72 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi, täälläkin yritetään suden kuopasta suunnata katse jo seuraavaan kiertoon, mutta vaikeata se on. täti kolkuttelee, vuotoa odotellaan. ja tätihän on raivostuttavan täsmällinen, ei edes yhtään myöhässä. no, seuraava kierto sitten clomeilla. pthyi, sanon minä.

muppelo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva saada tuttuja piinailukavereita!!! Täällä menossa kp3 joten vain päivä olen sinua jäljessä. Tosin minun kiertoni taitaa olla kyllä pidempi kuin sinun.

Anyway, tänään nappasin ekan clomin (kp3-7 1tbl) ja huomenna varaan aikaa ensi viikolle ultraan. Kiva päästä pitkästä aikaa piinailemaan pitkän (ainakin minun mielestäni, 7kk) tauon jälkeen! Tänään sain endokrinologiltakin hoidoille siunauksen!

Kuumia aaltoja odotellessa,

-Tuittu-

Vierailija
64/72 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tosiaan kun on tuttuja tässäkin pinossa, vaikuttais aika hiljaiselta vielä tää meininki täällä mutta eiköhän me vilskettä tänne saada... :D

Lääkärissä käyty ja täytyy sanoa että ei mikään mukava kokemus! Lääkäri oli ihan pihalla (ei siis meijän vakituinen lääkäri), määräili omasta mielestäni ihan hassusti noita lääkkeitä otettavaksi (vasta huomenna menopur, jo kp6 sillon), maanantaille sitten kontrolliultra. Jotain ihmeen jäänteitä oli viime kierrosta jäänyt molempiin munasarjoihin, toisessa litteä 24x11mm follikkelin jäänne ja toisessa 17mm pyöreä. Mutisi vaan että näyttäisi toi toinen follikkelilta mutta ei kai voi olla, jäänne sen on oltava... Tämän enempää ei siis kertonut niistä. Kyselin kyllä mutta sanoi vaan että on ne suhteellisen tavallisia.

Kyllä musta tässä nyt jo on todettu että mikä vaan on mahdollista, ettei nyt ihan poissuljettuna sais pitää sitäkään että oiskin jo tän kierron follikkeli! Uusia, kehittyviä follikkeleja ei siis maininnut näkevänsä ja nyt jo kp5! Höh, harmittaa ihan tuollainen touhu, mutta ei kai auta kuin totella lekurin ohjeita. Katotaan sitten kuinka sekaisin kroppa menee!

Että näin täällä, sori vaan tämä paasaus! =) Lupaan että tämä kiukku menee ohi ajan mittaan ja kohta taas jo vauhkoan sekopäisen lailla ja uskon/toivon täysillä olevani raskaana! Heh!

-äksy naksu-

Vierailija
65/72 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tosiaan kun on tuttuja tässäkin pinossa, vaikuttais aika hiljaiselta vielä tää meininki täällä mutta eiköhän me vilskettä tänne saada... :D

Ja onnittelut hoitojen jatkumisesta! Johan sä sitä saitkin odottaa pitkään!!!!!

Lääkärissä käyty ja täytyy sanoa että ei mikään mukava kokemus! Lääkäri oli ihan pihalla (ei siis meijän vakituinen lääkäri), määräili omasta mielestäni ihan hassusti noita lääkkeitä otettavaksi (vasta huomenna menopur, jo kp6 sillon), maanantaille sitten kontrolliultra. Jotain ihmeen jäänteitä oli viime kierrosta jäänyt molempiin munasarjoihin, toisessa litteä 24x11mm follikkelin jäänne ja toisessa 17mm pyöreä. Mutisi vaan että näyttäisi toi toinen follikkelilta mutta ei kai voi olla, jäänne sen on oltava... Tämän enempää ei siis kertonut niistä. Kyselin kyllä mutta sanoi vaan että on ne suhteellisen tavallisia.

Kyllä musta tässä nyt jo on todettu että mikä vaan on mahdollista, ettei nyt ihan poissuljettuna sais pitää sitäkään että oiskin jo tän kierron follikkeli! Uusia, kehittyviä follikkeleja ei siis maininnut näkevänsä ja nyt jo kp5! Höh, harmittaa ihan tuollainen touhu, mutta ei kai auta kuin totella lekurin ohjeita. Katotaan sitten kuinka sekaisin kroppa menee!

Että näin täällä, sori vaan tämä paasaus! =) Lupaan että tämä kiukku menee ohi ajan mittaan ja kohta taas jo vauhkoan sekopäisen lailla ja uskon/toivon täysillä olevani raskaana! Heh!

-äksy naksu-

Vierailija
66/72 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone taas temppuilee! :) Lähetettäessä herjasi että on tapahtunut virhe, yritä kohta uudelleen ja niinhän minä tein - ja lisäsin muuten Tuitulle onnittelut kun aluksi unohtui - tuloksena siis kaksi lähes samaa viestiä! :D

Vierailija
67/72 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kaikki tammikuulla inssiin menevät ilmoittautumaan joukkoon plussaavaan..;)

Olipas Naksulla harmittava lääkärikäynti!! Toivottavasti saat seuraavalla kerralla hieman enemmän tietoa. Toivottavasti pistokset saa vauhtia myös tämän kierron muniksiin! :)

ON: Kolmas clomi popsittu ja oireina on ollut lähinnä vatsan nipistely tuolta oikealta puolelta ja vessassa juokseminen. Taitaa siis siellä (toivottavasti) ainakin yksi munarakkula kasvaa. Kuumia aaltoja ei onneksi vielä ole ollut. Lähinnä minua huolestuttaa tuo limakalvon paksuus tulevassa ultrassa.. Viimeksi clomit ohensi sitä hieman liikaa..:I Pidähän peukkuja! :)

-Tuittu kp5-

Vierailija
68/72 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta limakalvon paksuudesta... Miten sulla viimeks toimittiin kun clomit sitä ohensi? Mulla nimittäin määrättiin nimenomaan se Menopur siihen, kun limis oli ihan säälittävän ohut. Kp8 oli siis aivan mitätön, pistokset kp8-9, irrotuspiikki kp10 ja inssi kp12. Kaks pistosta ja inssipäivänä limikset oli komeat - en ois ikinä uskonu että kaks piikkiä tekee niin nopeesti tehtävänsä! Ja nyt tässä kierrossa siis multa jätettiin ne clomit kokonaan pois, noilla menopur-pistoksilla siis mennään...

Kävi muuten ihan kumma juttu eilen kun laitoin sen pistoksen, alkoi ihan älyttömästi huimaamaan sen jälkeen! Ihan meinas taju lähteä, ei oo ikinä ennen tollasta käyny! Mistäköhän johtui? No, katsotaan piikittelenkö turhaan, tuskin ne munikset nyt niin nopeesti kehittyy että ens viikolle ehtisivät kun ei vielä näkynyt mitään...

Nyt taidan kysellä erillisessä pinossa noista jäänteistä, jäi sen verran häiritsemään...

Vierailija
69/72 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että clomeja jatketaan siksi, että minulla aika selkeitä ongelmia ovulaatiossa/munasolun irtoamisessa. Olin kyllä jo henkisesti valmistautunut pistoksiin, mutta onneksi ei vielä tarvinnut. Viimeksi minulla oli ollut clomeissa vain pari taukokuukautta ja se varmaan (toivottavasti) vielä vaikutti. Nythän olen sattuneesta syystä ollut tauolla jo 7kk.

Viimeksi siis oli olematon limakalvo kp8, mutta se otti kontrollissa kirin ja oli 4,5mm kp12. Inssi oli muistaakseni kp15 ja siitä limistilanteesta ei ole muistikuvaa.

Mutta peukkuja siis pidellään että limakalvo kasvaisi. Ihan melkein hävettää tunnustaa, mutta olen jopa ostanut sitä maagista greippimehua ja napsinut Multitabseja. Aika hyvä coktail.. Aamulla Thyroxinia, päivällä clomi ja illalla vitamiinit. Ja välissä greippimehua..:D

-Tuittu-

Vierailija
70/72 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Hannalle pino ja Naksun lääkärikuulumisia odottelen jo kovasti!

ON: Kp9 menossa ja alavatsassa juilii kunnolla. Taitaa siis siellä jotain tapahtua..;) Kuumatkin aallot ovat ilmaantuneet. Ne on kyllä rasittavia! Tänään kävin tekemässä kunnon syketreenin spinningissä ja sen jälken tuntui aika ikävästi munasarjoissa. Ei ehkä tehnyt hyvää.

Ylihuomenna lääkäri.. Jänskättää!!

-Tuittu-

Vierailija
71/72 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenpa sitten tänne teidän kanssa kirjoittelemaan.

Mulla siis kp2 menossa ja clomit aloitan kp5. Oon myös käynyt hemopaatilla ja vyöhyketerapiassa, toivottavasti niistä olisi nyt hyötyä tähän kiertoon. Silloin kun ekaa inssi yritettiin niin en ollut vielä noita hoitoja aloittanut.

Kirjoittelen sitten lisää paremmalla ajalla ja voin kertoa vähän taustatietoja.

Kiva että löytyi tällainen pino.

Vierailija
72/72 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä inssiä ei nyt sitten tulekaan - ainakaan tammikuussa - sillä munasarjat olivat tyhjät lukuun ottamatta kahta kystaa, jotka siellä valtasivat tilat. Lääkäri oli aivan yhtä kummissaan kuin mekin ja kysyi vaan, että ollaanko valmiita ivf:ään jos ei inssit nyt sitten tärppää. Eli nimet on valmiina listalla, kun syksyn ivf-hoitoja aletaan suunnitella. Nyt sitten Terolut-kuuri naamaan, josko se saisi kystat puhkeamaan...

Tosi surullinen, epätoivoinen, pettynyt ja pelokas olo, mutta eiköhän tämä tästä!

Kaikille tammikuisille inssiin menijöille tsemppiä, toivon todella että teillä hoito toisi tärpin!!

Heipsan!