Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annan ja Venlan pikkusiskolle nimeksi Aino, Alisa vai Silva?

26.10.2006 |

Mikä on mielipiteenne ko. nimistä? Nämä tuntuisivat mukavilta. Aino ja Alisa ovat melko yleisiä; Silva taas harvinainen (tarkoittaa kai metsää).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni kaunein nimi noista! Aino on aivan liian yleinen, älä anna ainakaan sitä. Silvakin menettelee, mutta itse antaisin Alisa.

Vierailija
2/8 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna, Venla ja Silva kuulostaa myös hyvältä. Kaikki alkavat omalla kirjaimella , mutta kaikki päättyvät a:han. Ja kaikki oikein kauniita ja raikkaita nimiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis soljuva ja sointuva nimi.

Vierailija
4/8 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ja Aino ovat keskenään niin samaoloisia ja Venla sitten selvästi erilainen. Silvasta minulla tulee mieleen ikävä kyllä silava, joka ei niin ihana mielleyhtymä, siksi en sitä kannata :-o. Alisa sen sijaan olisi aivan ihana sekä nimenä itsenään, että myös sisarussarjan jatkona. Hyvin sopisi kyllä.

Vierailija
5/8 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin just kirjoittamassa samaa kuin Iitu tuossa yläpuolella. :) Mä pidin ennen Silvasta, mutta nyt mullakin on alkanut tulla silava siitä mieleen...

6/8 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silva olis myös mukava ja näin ollen jokaisella tytöllä alkais nimi ihan omalla kirjaimella eli sekin on kiva, muttei kuitenkaan vedä vertoja Alisalle!

7/8 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan ne ovat mukavia nimiä.

Aino * kaunis, perinteinen, " aitan polulla asteleva emäntä" .

Alisa * tästäkin tykkään oikein paljon, kansainvälinen Liisa ihmemaassa. Liisa kyllä kävisi teidän tyttöjen sisarelle piirun verran paremmin.

Silva * on kai aika yleinen portugalilainen sukunimi? On ainakin tullut mua muutama vastaan. Ei tullut silava mieleen, mutta Silvia, joka olisi minusta kauniimpi nimi, mutta taas vähän eri maata Venlan kanssa.

Ehdotan:

Elsa!

Liisa

Liisi

Elisa/Eliisa

Elli

Eva

Emma sopisi myös tosi hyvin, mutta on sekin valitettavasti kovin yleinen.

(en ehkä antaisi A-alkuista kun ei kaikilla perheessä ole).

Vierailija
8/8 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Silvaa, koska toiset nimet alkavat a:lla ja minusta nimi voisi olla jollakin muulla kirjaimella kuin siskon nimi. Lisäksi Silva on nätti nimi ja harvinaisuus on mielestäni positiivista.