TE-keskuksen kyykkyhyppely kurssi
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Lopetat eläkkeen ja ilmoittaudut työkkäriin. Niin voi tehdä. Jotain voisit varmasti tehdä, kun pystyt tännekin kirjoittelemaan, sellaista mitä tehdään kotona etänä. Sukulaisemmekin tekee musiikkia.
Toki minäkin töitä teen. Mutta myönnät siis, ettei minusta tule työtöntä kuin omasta anomuksestani.
Syväkyykkyjen Syventämiskurssi Sta-Si A -luokassa, syvennyksessä. Kurssi on niin pitkä että varaudu ärtyneisiin ohjaajiin jo alusta saakka.
Kommentteja kun lukee niin olen tyytyväinen, että irtisanomissuojaa heikennetään myös julkisella ja että ei ole enää takaisinottovelvoitetta alle 50 hengen yrityksillä.
Polvet ei kestä, pääsen kyykkyyn, mutten pois. Kuka korvaa, kenen on vastuu?
Mutku mähän oon jo töiss. Kelalla. Täytän lappuja netis ja ne laittaa mulle rahaa.
Se on tarkkaa hommaa. Ja rankkaaki. Henkisesti.
Kaikki työt voisivat olla määräaikaisia ilman syytä. Ihan parhaat kyllä saavat pitää paikkansa, sen verran hommaa on rekryssä. Toki pyllynnuolijat ja isin suojatyöläiset pysyisivät paikoissaan, mutta näinhän on nytkin. Sen sijaan itsestään liikoja luulevista keskinkertaisuuksista olisi helppo päästä eroon jos tarjolla olis parempia.
Helposti. Lopetat eläkkeen ja ilmoittaudut työkkäriin. Niin voi tehdä. Jotain voisit varmasti tehdä, kun pystyt tännekin kirjoittelemaan, sellaista mitä tehdään kotona etänä. Sukulaisemmekin tekee musiikkia.