Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TE-keskuksen kyykkyhyppely kurssi

Vierailija
21.11.2023 |

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on oikeus valittaa ja kuuluukin jos kokee vääryyttä jostain asiasta. Kenestä tahansa voi tulla työtön missä vaiheessa elämää tahansa. Se ei alenna kenenkään ihmisarvoa. Ne ketkä ovat töissä eivät elätä ketään työkkärin

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Miten minusta voi tulla työtön?

Halveksin muuten suuresti työkykyisiä, jotka eivät tee töitä.

Helposti. Lopetat eläkkeen ja ilmoittaudut työkkäriin. Niin voi tehdä. Jotain voisit varmasti tehdä, kun pystyt tännekin kirjoittelemaan, sellaista mitä tehdään kotona etänä. Sukulaisemmekin tekee musiikkia. 

Vierailija
42/47 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti. Lopetat eläkkeen ja ilmoittaudut työkkäriin. Niin voi tehdä. Jotain voisit varmasti tehdä, kun pystyt tännekin kirjoittelemaan, sellaista mitä tehdään kotona etänä. Sukulaisemmekin tekee musiikkia. 

Toki minäkin töitä teen. Mutta myönnät siis, ettei minusta tule työtöntä kuin omasta anomuksestani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syväkyykkyjen Syventämiskurssi Sta-Si A -luokassa, syvennyksessä. Kurssi on niin pitkä että varaudu ärtyneisiin ohjaajiin jo alusta saakka.

Vierailija
44/47 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja kun lukee niin olen tyytyväinen, että irtisanomissuojaa heikennetään myös julkisella ja että ei ole enää takaisinottovelvoitetta alle 50 hengen yrityksillä.

Vierailija
45/47 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvet ei kestä, pääsen kyykkyyn, mutten pois. Kuka korvaa, kenen on vastuu?

Vierailija
46/47 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku mähän oon jo töiss. Kelalla. Täytän lappuja netis ja ne laittaa mulle rahaa.

Se on tarkkaa hommaa. Ja rankkaaki. Henkisesti.

Vierailija
47/47 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työt voisivat olla määräaikaisia ilman syytä. Ihan parhaat kyllä saavat pitää paikkansa, sen verran hommaa on rekryssä. Toki pyllynnuolijat ja isin suojatyöläiset pysyisivät paikoissaan, mutta näinhän on nytkin.  Sen sijaan itsestään liikoja luulevista keskinkertaisuuksista olisi helppo päästä eroon jos tarjolla olis parempia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi