Miksi naiset eivät julkaise tiktokissa mitään kiinnostavaa materiaalia? Pepun ja tissien näyttely ei ole sitä.
Kommentit (14)
On siellä paljon muutakin, mutta jos etsii vain noilla kriteereillä niin vaikeapa sitä on löytää.
Mulla on tiktok jossa esittelen lemmikkikäärmeitäni. Onko se tarpeeksi kiinnostavaa?
Ei minulle vaan tiktok näytä peppuja ja tissejä ;D kertoo vain minkälaisia videoita jäät kuolaamaan jos se näyttää sulle sellaista...
Annan sulle ap tehtävän : 1. Pue talvivaatteet päälle 2. Kävele ostarille 3. Tule tänne kertomaan, mitä kaikkea näit siellä
Sitähän se näyttää mitä haluaa katsoa.
Itse olen viime aikoina katsonut Tiktokista naisten tekemiä videoita esimerkiksi lääketieteestä, historiasta, kirjallisuudesta ja eläimistä.
Eikö kysymys ollut ihan asiallinen. Ei se sisältö muutu pilkkaamalla.
Se on kyllä red fläg jos naisella on pelkkiä biletyskuvia, sisustuskuvia, lomakuvia ja/tai saliselfieitä, eikä mitään oikeasta elämästä kuten kuvia työ- tai opiskelupaikalta.
Se tarkoittaa että nainen on loinen. Joko kela, sokeripappa, tai instasponsorit elättävät. Ja harvemmin se on instasponsorit. Seuraajia kun pitäisi olla satoja tuhansia jotta pystyisi niillä elämään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen viime aikoina katsonut Tiktokista naisten tekemiä videoita esimerkiksi lääketieteestä, historiasta, kirjallisuudesta ja eläimistä.
Itsekin olen nähnyt mielenkiintoisia lääketieteellisiä sisältöjä naisilta. Ne ovat kuitenkin aikalailla poikkeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin seuraan muutamaa kirjallisuus-tiktokkaajaa. Naisia kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä red fläg jos naisella on pelkkiä biletyskuvia, sisustuskuvia, lomakuvia ja/tai saliselfieitä, eikä mitään oikeasta elämästä kuten kuvia työ- tai opiskelupaikalta.
Se tarkoittaa että nainen on loinen. Joko kela, sokeripappa, tai instasponsorit elättävät. Ja harvemmin se on instasponsorit. Seuraajia kun pitäisi olla satoja tuhansia jotta pystyisi niillä elämään.
Ei kukaan julkaise omalta työpaikalta videoita tai saa potkut ja työpaikka on entinen työpaikka sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan julkaise omalta työpaikalta videoita tai saa potkut ja työpaikka on entinen työpaikka sen jälkeen.
Moni kyllä julkaisee
Jaa. Mä seurailen naispuolista rengastajaa, ei näy tissejä eikä perseitä (paitsi ehkä ihan ehtoja petolinnunperseitä aina silloin tällöin). Myös tuosta aiemmin mainitusta kirjallisuudesta löytyy mielenkiintoista sisältöä, itseäni kiinnostaa klassikot sekä sotahistoria, jälkimmäiseen keskittyneitä naistiktokkaajia en ole kyllä löytänyt.
Mikähän mahtaa olla ap:n mielestä mielenkiintoista sisältöä?
Lopeta noi tiktokit, only fansit ym ja mee ulos, niin näet mielenkiintoista sisältöä.