Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät julkaise tiktokissa mitään kiinnostavaa materiaalia? Pepun ja tissien näyttely ei ole sitä.

Vierailija
21.11.2023 |

Eikö paukut riitä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta noi tiktokit, only fansit ym ja mee ulos, niin näet mielenkiintoista sisältöä. 

Vierailija
2/14 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä paljon muutakin, mutta jos etsii vain noilla kriteereillä niin vaikeapa sitä on löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tiktok jossa esittelen lemmikkikäärmeitäni. Onko se tarpeeksi kiinnostavaa?

Vierailija
4/14 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle vaan tiktok näytä peppuja ja tissejä ;D kertoo vain minkälaisia videoita jäät kuolaamaan jos se näyttää sulle sellaista...

Vierailija
5/14 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan sulle ap tehtävän : 1. Pue talvivaatteet päälle 2. Kävele ostarille 3. Tule tänne kertomaan, mitä kaikkea näit siellä 

Vierailija
6/14 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olekto kenties h_o_m_o?

Vierailija
7/14 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se näyttää mitä haluaa katsoa.

Itse olen viime aikoina katsonut Tiktokista naisten tekemiä videoita esimerkiksi lääketieteestä, historiasta, kirjallisuudesta ja eläimistä. 

Vierailija
8/14 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kysymys ollut ihan asiallinen. Ei se sisältö muutu pilkkaamalla. 

Vierailija
9/14 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä red fläg jos naisella on pelkkiä biletyskuvia, sisustuskuvia, lomakuvia ja/tai saliselfieitä, eikä mitään oikeasta elämästä kuten kuvia työ- tai opiskelupaikalta.

Se tarkoittaa että nainen on loinen. Joko kela, sokeripappa, tai instasponsorit elättävät. Ja harvemmin se on instasponsorit. Seuraajia kun pitäisi olla satoja tuhansia jotta pystyisi niillä elämään.

Vierailija
10/14 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen viime aikoina katsonut Tiktokista naisten tekemiä videoita esimerkiksi lääketieteestä, historiasta, kirjallisuudesta ja eläimistä. 

Itsekin olen nähnyt mielenkiintoisia lääketieteellisiä sisältöjä naisilta. Ne ovat kuitenkin aikalailla poikkeuksia.

Vierailija
11/14 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin seuraan muutamaa kirjallisuus-tiktokkaajaa. Naisia kaikki.

Vierailija
12/14 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä red fläg jos naisella on pelkkiä biletyskuvia, sisustuskuvia, lomakuvia ja/tai saliselfieitä, eikä mitään oikeasta elämästä kuten kuvia työ- tai opiskelupaikalta.

Se tarkoittaa että nainen on loinen. Joko kela, sokeripappa, tai instasponsorit elättävät. Ja harvemmin se on instasponsorit. Seuraajia kun pitäisi olla satoja tuhansia jotta pystyisi niillä elämään.

Ei kukaan julkaise omalta työpaikalta videoita tai saa potkut ja työpaikka on entinen työpaikka sen jälkeen.

Vierailija
13/14 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan julkaise omalta työpaikalta videoita tai saa potkut ja työpaikka on entinen työpaikka sen jälkeen.

Moni kyllä julkaisee

Vierailija
14/14 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mä seurailen naispuolista rengastajaa, ei näy tissejä eikä perseitä (paitsi ehkä ihan ehtoja petolinnunperseitä aina silloin tällöin). Myös tuosta aiemmin mainitusta kirjallisuudesta löytyy mielenkiintoista sisältöä, itseäni kiinnostaa klassikot sekä sotahistoria, jälkimmäiseen keskittyneitä naistiktokkaajia en ole kyllä löytänyt. 

Mikähän mahtaa olla ap:n mielestä mielenkiintoista sisältöä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi