Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koko Suomi leipoo 2023 OFFICIAL

Vierailija
20.11.2023 |

"Pullahiiret ja herkkusuut pääsevät leivontatalkoisiin, kun Koko Suomi leipoo palaa MTV:n ohjelmistoon uusin jaksoin Anne Kukkohovin luotsaamana."

Kausi 9 starttaa tänään! 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Koko Suomi Leipoo - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (414)

Vierailija
21/414 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää nuo roikkuvat hiukset! 

Brittien versiossa kerran näkyi, kun hius roikkui maisteltavassa leivonnaisesta. 

Jotensakin häiritsevää.  

Jep, ja Australian Master Chefissä. Olivat pitkät hiukset auki tai kiinni, niin ne heiluivat kattiloiden ja kulhojen yllä kovin liki. Suojamyssyt päähän! 

Vierailija
22/414 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmitti, että ensimmisen ryhmän Jari putosi! Minusta siellä oli pari huonompaakin. Jarihan neuvoi monia, joten olisi ehkä pelastunut, jos ei olisi auttanut muita :-/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/414 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi tuomari vaikuttaa pätevältä.

Mitenhän tässä ohjelmassa riittää tehtäviin tuotteita, joita ei ole jo aiemmilla kausilla käsitelty. Tai ainakin tuntuu, että tekniseen tehtävään otetaan aina jokin ennennäkemätön leivottava.

Vierailija
24/414 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kaudella on ollut yllättävän monta leipuria, jotka tehtänannon kuultuaan toteaa, ettei ole koskaan leiponut tai kuullutkaan siitä. Luulisi, että kilpailuun lähtevä valmistautuisi koitokseen sekä leipomalla, leivontatrendejä seuraamalla että tutustumalla erilaisiin (perinne)leivonnaisiin. Reseptikirjoja ja nettiä selaamalla voisi jäädä muistikuva siitä miltä rönttönen, baklava, mustikkakukko, lussepulla, hatsapuri, aleksanterinleivos, pretzel, rosetti, tms näyttää.

Vierailija
25/414 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmitti, että ensimmisen ryhmän Jari putosi! Minusta siellä oli pari huonompaakin. Jarihan neuvoi monia, joten olisi ehkä pelastunut, jos ei olisi auttanut muita :-/

Niinpä, eiks hän ollut suunnilleen ainoa joka edes tiesi mikä tää rönttönen on. Leivospohjatkin putos pelliltä kun Kukkis tuli siihen hössöttämään ja tarkkaavaisuus herpaantui. 

Vierailija
26/414 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kaudella on ollut yllättävän monta leipuria, jotka tehtänannon kuultuaan toteaa, ettei ole koskaan leiponut tai kuullutkaan siitä. Luulisi, että kilpailuun lähtevä valmistautuisi koitokseen sekä leipomalla, leivontatrendejä seuraamalla että tutustumalla erilaisiin (perinne)leivonnaisiin. Reseptikirjoja ja nettiä selaamalla voisi jäädä muistikuva siitä miltä rönttönen, baklava, mustikkakukko, lussepulla, hatsapuri, aleksanterinleivos, pretzel, rosetti, tms näyttää.

Mäkin olen tätä ihmetellyt. Itse tykkään leipoa ja laittaa ruokaa, mutta en missään tapauksessa siis ole niin hyvä, että voisin esim. osallistua tuollaiseen kisaan tai vaikka tehdä muille kakkuja tms. Silti tiedän kyllä jo tällä suht vaatimattomalla harrastuneisuudella, että miltä rönttänen, baklava, mustikkakukka, lussepulla jne näyttävät, useimpia olen maistanutkin.

Vierailija
27/414 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi oo uusinta mikä nyt tulee to klo 20,  mitä järkeä!

Vierailija
28/414 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstai on sellainen päivä, että on vissiin vaan uusintoja joka kanavalla?

Vierailija
29/414 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torstai on sellainen päivä, että on vissiin vaan uusintoja joka kanavalla?

Sapettaa 

Vierailija
30/414 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka tää 60 vuotias on, joka esittää noin 15-20 vuotta vanhempaa kuin on :D Nuorempi kuin Madonna, ihan työelämässä oleva nainen.

Itse oon 5 vuotta nuorempi ja repesin ihan täysin tästä valemummosta.

Ja joo, en tunne ketään alle 65 vuotiasta joka käyttäytyisi tai pukeutuisi noin.

Vierailija
31/414 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavat silmät tällä yhdellä kilpailijalla, kun on noin voimakkaasti eri väriset.

Vierailija
32/414 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari oli hot :3 Kiltti ja komea.

t. bi-mies

Vierailija
33/414 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka tää 60 vuotias on, joka esittää noin 15-20 vuotta vanhempaa kuin on :D Nuorempi kuin Madonna, ihan työelämässä oleva nainen.

Ja joo, en tunne ketään alle 65 vuotiasta joka käyttäytyisi tai pukeutuisi noin.

No joo, mä täytän ens vuonna 60 ja pikkasen erilainen tyyli on, mutta onhan jotkut jo tätimäisiä kolmikymppisinä. 

Tosiaan vois olla kyllä ohjelmaa varten luotu hahmo: (Maikkarin esittelystä):

"Ihanalla Memmulla on äärimmäisen rakkaille pikkuraksuilleen eli lapsenlapsilleen huima yllätys. Hän haki ohjelmaan mukaan kertomatta siitä kenellekään. Häntä, ja meitä muitakin, jännittää näiden ohjelman fanien reaktio, kun muori saapuu telttaan. Koko Suomi leipoo on myös Memmun suosikkiohjelma."

Vierailija
34/414 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää noita huulitäytteitä, tähänkin ohjelmaan tuli kumihuuli tuomaroimaan, YÖK!!! Toni takasin kiitos

Vierailija
35/414 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös pääasia ole se leipominen, eikä se, onko joku enemmän tai vähemmän mummomainen... Memmu vaikuttaa ihan ikäiseltään, ja herttaiselta ihmiseltä.

Vierailija
36/414 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hienoa realitya. Jotkut osanottajista eivät ole edes harrastelijoita vaan tumpeloita harraskentelijoita. Juontaja on ties kuinka monetta vuotta hommassaan ja edelleen täystönkkö.

Ohjelma on tuotettu halvalla ja se näkyy mm. siinä, että varsinaista tekemistä esittäviä kohtia on joka jaksossa kovin vähän. Kaiken kruunaa ankkahuuli tuomarina.

Vierailija
37/414 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tässäkin ketjussa mennä henkilökohtaisuuksiin, luulisi 55 vuotiaan tämän ymmärtävän.

Vierailija
38/414 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä murretta uusi tuomari puhuu? Onko jostain päin Pohjois-Suomea lähtöisin?

Vierailija
39/414 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuraksut-sana 🤢 

Vierailija
40/414 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri uusimman juustojakson. Nyt tekee mieli siemennäkkäriä ja parmesaanikeksejä! Juustokakkuset oli kauniita. Monien kakkusten makuja kehuttiin, eli nyt tuli enemmän onnistumisia.

Veikkaan, että seuraavien jaksojen tippujat on kisan juniori sekä ainoa mieskilpailija.