Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kampaaja leikkaa 7 cm jos pyydän 15?

Vierailija
20.11.2023 |

Tämä tapahtuu joka kerta. Pyydän kunnon lyhennystä ja aina saan hipsuttelua. Ja jos leikkuu aloitetaan takaa, asia tulee ilmi vasta sen jälkeen kun työ on puolivalmis. Inhottaa lähteä silloin enää oikomaan. 

Jos logiikka on se, että tulen tuplasti useammin leikkuulle, niin ei toimi. Saa minut ennemminkin kertaamaan vanhan tutun Youtube-tutoriaalin taas kerran. Tympii niin paljon astella ulos liikkeestä valmiiksi ylikasvaneen kuontalon kanssa.

Vai onko vika siinä, että useat kampaajat eivät osaa arvioida senttimetrejä, jos jää puolet pyydetystä leikkaamatta? Pitääkö mun seuraavalla kerralla pyytää 30 cm että saan sen 15 cm?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama kokemus, pyydäntakaa lyhyttä ja ei onnistu.  Ehkä ajattelevat sen hiukan pidemmän sopivan, mutta jos haluaisin kuitenkin lyhyen, lähes singlatun, niin kumman mielipidettä pitäsisi ammattilaisen kunnioittaa?  Siitä on kyse. 

Juuri sanoin yhdelle ystävälle, ensi kerralla menen parturiin, jos ne vaikka osaisi leikata hiuksia!

Vierailija
22/24 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on päinvastoin. Kun sanon, että max 2 cm niin lähtee vähintään 4.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset laittelee hiuksiaan toisiaan varten sillä meitä miehiä ei kiinnosta yhtään millaiset hiukset naisella on. Harva edes huomaa jos nainen on käynyt parturissa.

Nainen parturissa XDDDDDDD Älä jaksa tuota roolileikkiäsi, aikuinen naikkonen.

Vierailija
24/24 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla parturialan ihmisistä saattaa olla jokin hahmotushäiriö tai vastaava.