Mulle on tullut vainoharhaisia ajatuksia, että kaikki vihaa mua ja pitävät tyhmänä.
Tietysti aina olen kokenut riittämättömyyttä ja häpeää. Olen kuitenkin onnistunut jotenkin sietämään sitä ja selvinnyt monenlaisista asioista.
Paitsi nykyään olen ollut sekaisin jo pidempään. Siis niin maassa ja elämästä eksynyt että kaikki asiat tuntuu olevan vinossa. Nykyään ajatuksenikin ovat sellaisia, että minua inhotaan, olen hullu, todella tyhmä ja halveksuttava. Näen ihmisten katsovan minua niin.
Olen eristäytynyt. Minusta tuntuu, että jopa omat vanhemmat ajattelevat noin. Minulla ei ole enää aitoa yhteyttä kehenkään.
Kommentit (5)
Mitä väliä sillä on vaikka muut boin ajattelisivatkin? Ei vaikuttaisi omaan elämääni mitenkään.
Kannattaa vaan hyväksyä, että suurin osa ihmisistä on kateellisia ja haluaa toisten epäonnistuvan.
Tuolle Tommin haukkujalle, niin Rauni, mäkin olet sinuun pettynyt kun et vetänyt meillä vessaa vaikka oli Jaakon rippujuhlat ja Mirjami-mummo meni sinne sinun jälkeesi. Teuvolle vielä laitan terveiset, että jos joskus vielä näemme Oulussa, niin kannattaa vaan sanoa moi eikä laittaa päätä pivoon. Ei se, että panin vaimoasi ole mikään syy olla tervehtimättä vanhaa ryyppykaveria.
Hankkiudu keskusteluun ammattilaisten kanssa, tämä on aivan väärä paikka.
Vierailija kirjoitti:
Noinko arvelit mun Tommi ajattelevan? Älä luulekaan mun unohtaneen Turun tapahtumia. Kinuski muistaa kyllä mitä yritit tehdä mulle silloin yhtenä iltana. Muistan senkin kuinka leikit ettet tuntenu mua kaupungilla meidän odottaessa bussia samalla pysäkillä. Sen miten tulit hieromaan uutta suhdettasi juna-asemalle.
Eikä unohdeta sitä Tallinnan päässä sattunutta episodia,kun häpäisit silloista naistasi muiden ihmisten edessä.
Kuka ihmeen Tommi? 🤔
Noinko arvelit mun Tommi ajattelevan? Älä luulekaan mun unohtaneen Turun tapahtumia. Kinuski muistaa kyllä mitä yritit tehdä mulle silloin yhtenä iltana. Muistan senkin kuinka leikit ettet tuntenu mua kaupungilla meidän odottaessa bussia samalla pysäkillä. Sen miten tulit hieromaan uutta suhdettasi juna-asemalle.
Eikä unohdeta sitä Tallinnan päässä sattunutta episodia,kun häpäisit silloista naistasi muiden ihmisten edessä.