Paljonkohan Niemi veloittaisi 200km muutosta?
Olisi omakotitalosta omakotitaloon. Muuttautoon mahtuu hyvin kamat jotka on pakattu. Eli hakisivat, lastaisivat autoon ja purkaisivat perillä. Padasjoelta lähelle Lappeenrantaa. Jos jollain ollut vastaavanlaisia muuttoja niin mikä mahtaisi olla hinta suunnilleen sinnepäin. Kun en yhtään tiedä puhutaanko satasista vai tonneista. Niemi on muuten varmaan paras, ainakin hyvä maine.
Kommentit (25)
Kysypä sieltä Niemeltä. Riippuu muutoauton koosta, miten paljon on kannettavaa tavaraa, täytyykö jotain purkaa ja kootan.
Kysyttiin joku kuukausi sitten Espoo - Turku: muuttolaatikot, kuorma-auto, kaksi ukkoa ja pakkausmateriaalia, melkein 8000€. Mutta eiköhän se Niemi osaa sua neuvoa paremmin ihan suoraan kuin av.
Mikset vaan laita sinne suoraan tarjouspyyntöä? Nuo tehdään aina tapauskohtaisesti.
Googleta muuttopalveluita ja vertaa hintoja. Joiltakin löytyy laskureitakin, millä voi kulut laskea etukäteen tarpeen mukaan. Niemeä halvempia löytyy varmasti.
Hai, Veijon kanssa tehään toi 300€. Kannatte ite ne kamat pakuun nii vieeään pois.
Nopealla googletuksella Lappeenrannasta löytyi ainakin 4 muuttofirmaa, mutta yhdelläkään ei ole hinnastoa näkyvillä, eli joutuisit jokaisesta kysymään hinat erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Nopealla googletuksella Lappeenrannasta löytyi ainakin 4 muuttofirmaa, mutta yhdelläkään ei ole hinnastoa näkyvillä, eli joutuisit jokaisesta kysymään hinat erikseen.
Ei kysymään, vaan täytyy aina pyytää kirjallinen tarjous. Näin jää todiste, koska hinta tahtoo hieman muuttua, jos sattuu jotain yllättävää.
Täällä 48 neliön kaksion muutto 25km matka 400 euroa. Jos muuttokuorma mahtuu kerralla yhteen autoon, tuskin alle tonnin jää ok-talon tavaramäärällä. Laskutus alkaa konttorilta ja loppuu muuttoauton palatessa konttorin pihaan.
Minä teen sen, 10 euroa tunti. Kuljetan paketti kerrallaan, matkustan bussissa (sinä maksat bussilipun).
Vierailija kirjoitti:
Minä teen sen, 10 euroa tunti. Kuljetan paketti kerrallaan, matkustan bussissa (sinä maksat bussilipun).
Meneekö pyykinpesukone ja kuivausrumpu yhdellä reissulla vai vietkö erikseen? Ne on kiinnitetty toisiinsa, mutta saa tarvittaessa irti.
En tiedä tarkkaa hintatasoa, mutta muuttofirmat ovat yllättävän edullisia. Ei paljon kannata pakua vuokrata ja itse kanniskella. Muutama satku varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä 48 neliön kaksion muutto 25km matka 400 euroa. Jos muuttokuorma mahtuu kerralla yhteen autoon, tuskin alle tonnin jää ok-talon tavaramäärällä. Laskutus alkaa konttorilta ja loppuu muuttoauton palatessa konttorin pihaan.
Huom. omakotitalo ja autoja on monen eri kokoisia.
Itse muutin kahden kilometrin matkan kerrostalosta kerrostaloon (100 nelistä 50:een neliöön). Hissitalo sekä loppusiivous - maksoi 900 euroa / Hki / Niemi. Pitävät myös ruokiksen tai kahvitauon, mistä tulee myös veloitus, riippuu tuntien määrästä.
Vierailija kirjoitti:
Niemi on hemmetin kallis. Netistä löytyy edullisia vaihtoehtoja.
On kallis, mutta tekee hienoa työtä. Suojaavat lattiat, huonekalut (pyytämättä ja veloittamatta), nopeita ja hienosti käyttäytyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom. omakotitalo ja autoja on monen eri kokoisia.
Itse muutin kahden kilometrin matkan kerrostalosta kerrostaloon (100 nelistä 50:een neliöön). Hissitalo sekä loppusiivous - maksoi 900 euroa / Hki / Niemi. Pitävät myös ruokiksen tai kahvitauon, mistä tulee myös veloitus, riippuu tuntien määrästä.
Tuohan menee sitten aika lailla käsi kädessä. Sinulla tuplaten neliöitä + loppusiivous, jota minä en ottanut, ja sinun laskusi vähän yli tuplat minun laskuun verrattuna. Ei se ajomatka ole se ratkaisevin tekijä hinnassa vaan käytetty aika. Suunnilleen satasen tunnilta voi laskea muuttoon, oli sitten kyse kantamisesta tai autossa istumisesta. Muistakaa laskea myös tulo ja paluumatkaan käytetty aika. Lähes tyhjän ok-talon tavaroiden kantamiseen menee vähemmän aikaa kuin kattoon asti hamstratun kaksion tavaroihin.
Eikö kukaan tiedä mitään järkevää?