Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopahtaisiko teillä ihastus mieheen jos huomaisitte että mies tuijoittaa

Vierailija
20.11.2023 |

piiitkään nuorta noin 18 vuotiasta tai yleensäkään jotain toista naista. Minusta se on todellinen ick mutta onko muilla sama? Verkkokalvooni on jäänyt myös kuva tytön itserakkaasta ilmeestä.  Voiko tuosta päästä yli ja onko normaalia edes välitää tuollausesta? 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Debiili mies, jos toisia naisia avoimesti tuijottaa, siis ei jatkoon. Lasten katselusta tuplamiinus!

Mitä on lasten katselu?

Tiedätkö mikä on lapsi? Entä mitä on katseleminen? 

Vierailija
22/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vahtaamisen makua tai sitten tavallista herkemmät sosiaaliset anturit aapeellä, mutta silloin ei tarvitsisi kysellä että mitä merkitsee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Debiili mies, jos toisia naisia avoimesti tuijottaa, siis ei jatkoon. Lasten katselusta tuplamiinus!

Viimeinen lause pudottaa pois kaikki muslimit.

Siis jos ihminen on lapsirakas ja tykkää katsoa pikku ihmisiä puuhissaan on tämä miinus?

Vierailija
24/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen toisten naisten (ja varsinkin teini-ikäisten) avoin tuijottaminen on niin huonoa käytöstä, että kyllä menisi kiinnostus. Ei minua se haittaa jos mies pitää muita(kin) naisia kauniina, kauniita naisia on maailman täynnä ja ei voi olettaa että toinen sulkisi siltä silmänsä, mutta toisaalta kyllä voisi sen verran olla kohteliaisuutta että pitää asian omana tietonaan. 

Vierailija
25/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalinen red flag ja turn off - myös virtuaalisesti. Jos oikeasti on vakavassa mielessä jostakin toisesta kiinnostunut/haluaa pysyä parisuhteessa, on oltava päässä isompi pipi että lähtee kyttäilemään muita.

Vierailija
26/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex kyyläsi jonkun lenkkeilijän perään kun ajettiin autolla ohi vaikka minä olin laittanunut juhliin ja istuin vierellä.

Oltiin syömässä lasten kanssa niin alkoi tuijottaa jotain tätiä myös, hiukan hävetti. Taisi olla jotain täti-fetissejä. Muutenkaan ei arvostanut minua yhtään joten on syystäkin ex... Nuo vaan jäi mieleen vaikka noita tapahtui usein.

Vierailija
27/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelma ole se, että pitää jotain muita naisia kauniina. Ongelma on, jos ei sen verran ole tapoja ja järkeä, että osaisi olla tuijottamatta ja/tai kommentoimatta. Koskee sekä livenä että somessa tapahtuvaa toimintaa. 

Vierailija
28/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä laskisi kiinnostus ja kunnioitus, ja olisihan tuo myös todella epäkunnioittavaa minuakin kohtaan.

Miksi olisi?

Missään ei sanottu et tuo ihastus edes tietää ap:n olemassaolosta

Vierailija
29/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totaalinen red flag ja turn off - myös virtuaalisesti. Jos oikeasti on vakavassa mielessä jostakin toisesta kiinnostunut/haluaa pysyä parisuhteessa, on oltava päässä isompi pipi että lähtee kyttäilemään muita.

Taidat olla nainen? Etkö sinä voisi huutaa noille sulojensa tyrkyttäjille kadulla? Ehkä voisit myös läpsiä niitä

Vierailija
30/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex kyyläsi jonkun lenkkeilijän perään kun ajettiin autolla ohi vaikka minä olin laittanunut juhliin ja istuin vierellä.

Oltiin syömässä lasten kanssa niin alkoi tuijottaa jotain tätiä myös, hiukan hävetti. Taisi olla jotain täti-fetissejä. Muutenkaan ei arvostanut minua yhtään joten on syystäkin ex... Nuo vaan jäi mieleen vaikka noita tapahtui usein.

Ehkä ajatuksissaan katsoi... Jotkut on enemmän sellasia tuijottelijoita.

Olispa kauheeta olla mies. Jos vaikka väärään suuntaan katsoo vähän liian pitkään syystä x, on kaikki analysoitu tietämättäni.

Vähän jotain rajaa nyt 

Vierailija
31/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on minulle suurin turn off jos mies kuolaa muita naisia.

Vierailija
32/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ajatuksissaan katsoi... Jotkut on enemmän sellasia tuijottelijoita.

Olispa kauheeta olla mies. Jos vaikka väärään suuntaan katsoo vähän liian pitkään syystä x, on kaikki analysoitu tietämättäni.

Vähän jotain rajaa nyt 

Sinä et tiedä mistään mitään joten ole hiljaa idiootti. 

Vierailija
33/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies tehnyt samaa, kääntyy usein muka vaivihkaa perään katsomaan. Jotenkin "terästyy" olemus lenkillä kun nuori paremmannäköinen nainen(sia) tulee vastaan. Yöks, luulee etten huomaa. 

Vierailija
34/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, en voisi kauaa katella tommosta..jotkut vaan on junttimaisia tavoiltaan ja osa jopa tahalleen yrittää ärsyttää naistaan ym xD

Vierailija
35/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lopahtaisi. Itse ainakin parisuhteissa olen tehnyt selväksi etten hyväksy muiden naisten tuijotusta enkä kehumista. Tulee itselle niin paha olo sellaisesta. En itsekään kehu muita miehiä oman rakkaan läsnäollessa.

Vierailija
36/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopahtaisi kyllä. En minä tyhmä ole ja kuvittele että miehestä tulisi sokea kaikelle kauneudelle suhteen myötä, mutta kyllä sen verta kunnioitusta ja tilannetajua pitää olla ettei jää tuijottamaan. 

Vierailija
37/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihastu kovinkaan helpolla, menee aikaa ennenkuin alan tuntea syvempää kiinnostusta mutta kaikki moukkamainen käytös on kyllä ei. Siihen loppuu.

Tuijottelu on yksi sellainen syy.  Sivistynyt ihminen ei tuijota ketään.  Jos katsoa pitää se hoidetaan niin ettei se häiritse katsottavaa eikä seuralaista.  Katsomastahan ketään ei voi kieltää, itsekin katson kyllä jos komea huomiota herättävä mies osuu silmiin, mutta tuijottele en.

Jos huomaan että toisen katse jatkuvasti kääntyy  muihin, on se iso miinus. Sellainen mies ei ole henkisesti kypsä ja kakaroitten kanssa en seurustele.  

Vierailija
38/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi