Varattuna ihastuminen, ero ja hämmennys
Muutama vuosi sitten tutustuin yhteen mieheen yhteisten tuttavien kautta, ja välillemme syttyi vahva ihastus. Olimme molemmat varattuja, joten yhteydenpitomme melkein kokonaan lakkasi muutamien tapaamiskertojen jälkeen. Äskettäin hän kuitenkin otti yhteyttä ja halusi tavata. Tapasimme viikonloppuna, ja vanhat tunteet heräsivät uudelleen. Hän on edelleen naimisissa, kun minä taas olen eronnut ja pyrin löytämään itseäni. Hän haluaisi nähdä minut uudestaan. Olen hämmentynyt tilanteesta. Mitä tehdä?
Kommentit (141)
Keskity itseesi. Anna toisen olla.
Onko miehellä kierroksessa myös muita?
Vierailija kirjoitti:
Porvoosta on.
Täällä jo 3 kertoo vastaavasta tilanteesta. Et taidakaan tietää kuinka yleistä pettäminen on.
Tapasin oman mieheni näin. Joskus eroaminen on oikea päätös kun rakkautta ei enää ole ja on löytänyt uuden ihmisen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porvoosta on.
Täällä jo 3 kertoo vastaavasta tilanteesta. Et taidakaan tietää kuinka yleistä pettäminen on.
Ei ole oikeasti lähelläkään 50 prosenttia. Ihan turha heilutella jotain höpöhöpö tutkimusta jossa mittarina koko elämän aika.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin oman mieheni näin. Joskus eroaminen on oikea päätös kun rakkautta ei enää ole ja on löytänyt uuden ihmisen elämään.
Luusereiden touhua. Yleistä mieleltään epävakaiden keskuudessa.
Sanot hänelle, että palataan asiaan sitten, jos tai kun olet eronnut.
Miehen täytyy ensin itsekin erota, ennen kuin voit hänet ottaa vakavasti. Ei hän kovin onnelliselta vaikuta nykyisessä suhteessa.
Olen kahdesti sivusta seurannut kuinka varatut alkavat säätää omiaan. Toinen päättyi heidän kannalta onnellisesti, ovat vieläkin yhdessä. Toinen päättyi surullisesti, kaikki meni alta.
Tsemppiä!
Jotkut pelimiehet hakee muualta huomiota myös ja ihan pelkkää seksiä vaikka kotona on myös rakastavaa ja läheistä. Kertoo yleensä ihmisestä tämä käyttäytyminen eli ei tarkoita välttämättä että olisi eroamassa. Tietysti voi olla niitäkin jotka tapailevat salaa "vain" sitä yhtä...
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sinun vuorosi. On aina jännä puuhastella varatun miehen kanssa. Lopulta voit sitten lällättää hänen puolisolleen mitä tuli tehtyä.
Siinäpä oikein haukka ja loinen, sekaantumassa sellaiseen mille kunnon miehet ei edes anna mitään arvoa. Olet sika!
Näet jo ensi kättelyssä, mihin mies on valmis, kun on vakavassa suhteessa.
Hän on valmis salaa ottamaan yhteyttä johonkin tuttavien kautta nähtyyn naiseen vuosien takaa (eli sinuun).
Hän on aivan selvästi pleijeri. Olen langennut tuollaiseen kerran elämässäni, kuvittelin, että olen hänelle "the one". Se oli sellaista rakkauspommitusta, että oksat pois.
Noh, eihän hän koskaan eronnut ja sitten selvisi lirkuttelut myös monille muille. Sydämeni murskaantui. En enää ikinä sekaannu varattuihin, enkä usko mitään, mitä he lirkuttelevat.
Jo toi, että on ottanut yhteyttä ja nähnyt oikein vaivaa, että livenä tapasitte, kertoo jo todella isosta petturuudesta mihin pystyy. Vaimo ei taatusti tiedä yhtään mitään tästä salatapaamisesta eikä teidän viestittelystä, eikö vain?
Pieni varoituksen sana, en usko, että olet ainoa, johon hän kokeilee kepillä jäätä. Hän varmasti tunnustelee salasuhteiden mahdollista kehittymistä suuntaan jos toiseen. Myös netissä voi pettää. Voit olla vain yksi haaremin naisista.
Hän on oletettavasti myös hyvännäköinen (yleensä äkki-ihastus vaatii sen, että toinen on heti silmään miellyttävän näköinen).
Ja kun hän on hyvännäköinen, tuskinpa jättää sinua ainoaksi sivuhoidokseen.
Kerrot, että välillenne syntyi vahva ihastus.
Eli onko mies tunnustanut sulle jotain tunteita vai jo silloin pari vuotta sitten?
Mitäs hän tällä kertaa lirkutteli?
Veikkaan, että mies haluaa ap:sta itselleen vakituisen salarakkaan, jota voi käydä painamassa, kun oma vaimo kyllästyttää.
Ei mies tule eroamaan.
Exän tapasin näin. Petti minuakin.
Vierailija kirjoitti:
Exän tapasin näin. Petti minuakin.
Se, miten suhteenne alkaa, siten se tulee päättymään.
Eli jos se alkaa nyt näin, että tuo mies pettää vaimoaan, niin hän tulee pettämään sinuakin, mikäli päädytte kunnon suhteeseen. Noi ton tyyppiset äijät eivät ikinä parannu tuosta.
Tiedän todella monta suhdetta, jotka ovat alkaneet selän takana säätämisestä ja kunnon pettämisestä. (Voin ihan oikeasti sanoa, että tiedän niin monta tällaista, että en ikinä voisi luottaa mieheen, jonka olen jo nähnyt pettävän.)
Noh, nuokin suhteet loppuivat siihen pettämiseen. Meni siihen vuosi, 10 vuotta tai jopa 30 vuotta.
Ne pettäjät toistavat samaa kaavaa, alkavat oikeasti jossain kohtaa taas pettämään kukin mistäkin syystä. Ja sitten kun jäävät kiinni (vääjäämättä jokainen jää jossain kohtaa kiinni), he joko itse jättävät kumppaninsa ja jatkavat salahoidon kanssa tai tämä petetty kumppani jättää heidät.
Älä sekaannu. Hänellä menee suhteessa huonosti nyt ja kaipaa sinua.
Vahingoista viisastuneena en lähtisi säätämään varatun kanssa hetkeäkään. Teot puhuvat kovempaa kuin sanat. Miksi mies otti yhteyttä vieläkin suhteessa ollessaan? Haluaako sinut kainalosauvaksi kun ero alkaa olla ajankohtainen? Kuuntelemaan ja ymmärtämään kun vaimo ei ymmärrä? Omaksi salaiseksi puutarhakseen harmaan arjen keskellä?
Sinä olet vapaa ja mennyt elämässä eteenpäin, anna miehen selvittää oma sotkunsa itse. Hän ei ole niin ihana kuin kuvittelet.