BBC: Israel iski taas uuteen sairaalaan - 12 kuollutta
"Israelin tankit siirtyvät sairaalaan Gazan pohjoisosassa
Israelin tankit ovat siirtyneet Indonesialaiseen sairaalaan Pohjois-Gazassa, jossa noin tusinan ihmisen kerrotaan kuolleen Israelin tämänaamuisten iskujen seurauksena.
Vähän aikaa sitten sairaalan johtaja tohtori Marwan Al-Sultan kertoi BBC:lle, että Israelin armeija oli noin 20 metrin päässä rakennuksesta. Aiemmin hän kertoi kuulleensa tulitusta ympäriltä ja että leikkauksen jälkeisen hoidon osastoon oli isketty."
Kommentit (308)
Vierailija kirjoitti:
Mä en kerta kaikkiaan ymmärrä näitä jotka sanoo että muuan muassa ha masin tekemät naisten , vauvojen ja lasten raisk.. ja vauvojen poltot on israelilaisten valheita kun kerta oikeesti tekonsa on terot ITSE kuvanneet ja julkaisseet omilla kanavillaan niistä ylpeinä videoita. Myös kiinniotetut ter roristit ovat kuulusteluissa suoraan kertoneet näistä teoista, ja kuinka heitä oli ohjeistettu tekemään niin .
Ihmiset jotka silti kieltää kaiken saa vaan itsensä näyttämään todella todella typerältä. Jos kerran tunnustus on tullut suoraan tekijän suusta ja itse vielä kuvannut ja julkaissut tekonsa ..
millainen idiootti vielä lähtee kieltämään asiaa?
Aika monikin idiootti tällä palstalla myös. Sellaisen kanssa väittely on kuin kiviseinälle puhumista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BBC täysin vasemmistomedia. Ei suostu käyttämään hamasista nimitystä terroristijärjestö koska ovat "puolueettomia".
Mutta pyysi jo kerran anteeksi julkisesti Israelilta kun on levittänyt vääärää tietoa. Millon Suomen media seuraa perässä?
Oliko kyseessä se Israelin tekemä sairaalapommitus missä kuoli 500-1000 siviiliä, naisia ja lapsia. Todellisuudessa terroristien oma papatti räjähti sairaalan parkkipaikalla ja 5 ihmistä kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BBC täysin vasemmistomedia. Ei suostu käyttämään hamasista nimitystä terroristijärjestö koska ovat "puolueettomia".
Mutta pyysi jo kerran anteeksi julkisesti Israelilta kun on levittänyt vääärää tietoa. Millon Suomen media seuraa perässä?
Oliko kyseessä se Israelin tekemä sairaalapommitus missä kuoli 500-1000 siviiliä, naisia ja lapsia. Todellisuudessa terroristien oma papatti räjähti sairaalan parkkipaikalla ja 5 ihmistä kuoli.
Ja tuon jälkeenkin porukka ihan tosissaan uskoo noiden antamia lukuja? Bitch please ..
Kerran valehtelija aina valehtelija pätee tuohonkin sakkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hamasilla on sairaaloiden alla pitkät luolastot täynnä aseita. Siinä ei ole betonia säästelty.
Ei löytynyt edellisen sairaalan alta oikein mitään kuitenkaan. Israel valehtelee.
Linkkiä lähteeseen jossa kerrotaan ettei mitään löytynyt?
.. sitähän minäkin.
Vierailija kirjoitti:
En luottaisi BBC lähteenä. Niille oli melkein mahdotonta tunnustaa hamas terojärjestöksi.
BBC on hesarin kaltainen huippukusettaja ja juuutalaisvihaaja.
Ha masin puolustajat - miksi ette kyseenalaista heidän tapaansa säilyttää ammuksia ja pitää tukikohtana sairaaloita ja päiväkoteja , moskeijoita? Kovin humaani järjestö kyseessä eiks jeh..
Tällaisia ovat israelilaiset nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höh vaan 12. Aika heikko suoritus.
Tällaisia psykopaatteja ovat joukkomurhaamisen kannattajat. Tällaiset saastat ovat Israelin puolella.
Maailman pahimmat psykot ja joukkomurrhaajat löytyvät kylläkin omiesi joukosta.
Israel puolustaa vain itseään ja haluaa kid napatut takaisin.
Mä en oikein ymmärrä tätä logiikkaa, että jos kostaminen on kerran niin pyhitettyä, että sitä ei millään muotoa sovi kritisoida, niin miksi te soimaatte Hamasia?
Se ei ole mikään salaisuus, että vuosikymmenten aikana IDF on tappanut paljon enemmän siviilejä kuin Hamas,jopa Länsirannalla missä Hamas ei edes hallinnoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höh vaan 12. Aika heikko suoritus.
Tällaisia psykopaatteja ovat joukkomurhaamisen kannattajat. Tällaiset saastat ovat Israelin puolella.
Itse olet saasta ja vielä hemmetin tyhmä kun seisot terr järjestön puolella
Sinun terroristijärjestösi, jota Israeliksi kutsutaan, on pommittanut nyt kymmeniä tuhansia siviileitä. Se on sotarikollinen. 75 vuoden ajan se on tehnyt erilaisia rikoksia Palestiinan kansaa kohtaan. Kaikki ihmisoikeusjärjestöt, kansainvälinen oikeus ja valtiot ympäri maailman tuomitsevat Israelin.
Kukaan ei tuomitse Israelia paitsi kaltaisesi russakoiden rahoilla operoivat teronlutkuttajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hamasilla on sairaaloiden alla pitkät luolastot täynnä aseita. Siinä ei ole betonia säästelty.
Ei löytynyt edellisen sairaalan alta oikein mitään kuitenkaan. Israel valehtelee.
Paitsi Hamasin tukikohta. Ei paljoa muuta kylläkään, esim. joulupukkia ei näkynyt, eikä Jimmy Hoffaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein ymmärrä tätä logiikkaa, että jos kostaminen on kerran niin pyhitettyä, että sitä ei millään muotoa sovi kritisoida, niin miksi te soimaatte Hamasia?
Se ei ole mikään salaisuus, että vuosikymmenten aikana IDF on tappanut paljon enemmän siviilejä kuin Hamas,jopa Länsirannalla missä Hamas ei edes hallinnoi.
Eihän se mikään salaisuus olekaan, vaan ihan puhdas vale.
Olen aiemmin tuntenut sympatiaa palestiinalaisia kohtaan, vaikka olen aina pitänyt heitä enemmän syyllisinä pattitilanteeseen kuin Israelia (kuten ovatkin).
Mutta nämä 7.10. iskujen raportointeja luettuani, se on loppu. Tuollaisen pahuuden ei tarvitse olla olemassa tässä maailmassa, tuollaisia tekoja ei voi sallia. Raja on ylitetty. Gaza matalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen aiemmin tuntenut sympatiaa palestiinalaisia kohtaan, vaikka olen aina pitänyt heitä enemmän syyllisinä pattitilanteeseen kuin Israelia (kuten ovatkin).
Mutta nämä 7.10. iskujen raportointeja luettuani, se on loppu. Tuollaisen pahuuden ei tarvitse olla olemassa tässä maailmassa, tuollaisia tekoja ei voi sallia. Raja on ylitetty. Gaza matalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israelin taisteluhelikopteri tulitti festivaalilla olleita omia siviileitään. Myös IDF:n sotilaat ampuivat siviileitä. Israelin lehdistö on nyt raportoinut asiasta ja uutinen leviää länsimediassa.
Totta. Israel ampui tarkoituksella omia siviilejään, jotta saisi oikeutuksen kansanmurhalle.
Lättys kii noiden valheidesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Israel = terroristivaltio
Hamas on terroristi ja palestiinalaiset.
Mitäs sallivat hamasin toiminnan sairaalassaan. Nyyhkäys.
Löyty sieltä enemmän kuin sun aivoista. Älä viitsi joko hokea tuota valehtelua kun todisteita on olemassa. Eiku hetko, kohta väität että nekin on väärennettyjä