Orpon hallitus haluaa jakaa kansan menestyneisiin ja vähempiosaisiin
Nyt ei saisi heikentää jo ennestään heikompiosaisten, sairaiden ja työttömien asemaa. Kansa alkaa jakautua tällä tavalla kahtia ja se huomataan naapurimaassakin
Kommentit (37)
Rinteen/Marinin hallituksella oli 4 vuotta aikaa kääntää velkaantuminen kasvuun, ja poistaa köyhyys Suomesta. Miksi eivät korjanneet asioita? Siis kun se on vasemmiston mielestä niin helppoa, ja vain halusta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Rinteen/Marinin hallituksella oli 4 vuotta aikaa kääntää velkaantuminen kasvuun, ja poistaa köyhyys Suomesta. Miksi eivät korjanneet asioita? Siis kun se on vasemmiston mielestä niin helppoa, ja vain halusta kiinni.
^Siis velkaantuminen LASKUUN, kasvuunhan sen juuri saivat Sipilän budjettitasapainon jälkeen.
Juuri Orpo nosti omaa palkkaansa ja Purran palkkaa tonnilla!
Vierailija kirjoitti:
Kansa on ihan itse tehnyt tämän jaon.
-----
EI OLE. Itse äänestin PS koska luulin,että pitävät työttömien, sairaiden ja vähäosaisten suomalaisten puolta. Sekä duunareiden eli ihan tavallisten kotimaan ihmisten. Purra etunenässä osoittautuikin petturiksi.
Missä iässä kokoomuslainen alkaa yleensä groomaamaan porukkaa. Ja sitten jakamaan menestyjiin ja luusereihin.
Onneksi ei ole sentään mitään sisällissotaa tulossa.
Kokoomus haluaa persujen kanssa luokkajaon Suomeen.
Erot lahjakkuudessa ja ahkeruudessa on hyvä palkita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-----
EI OLE. Itse äänestin PS koska luulin,että pitävät työttömien, sairaiden ja vähäosaisten suomalaisten puolta. Sekä duunareiden eli ihan tavallisten kotimaan ihmisten. Purra etunenässä osoittautuikin petturiksi.
Oot ollu sit aika tyhmä. Sikshän Veikko Vennamo perusti SMP:n ku se ei tykänny kommunismista tai sosialidemokratiasta.
Aloittaja ei ole kuullut ilmastokatastrofista? Tämä hallitus on saanut luonnonvarojen kulutuksen vähenemään ja kansalaisten hiilijalanjäljen pienenemään. Aikaa kääntää suomalaisten valtava hiilijalanjälki negatiiviseksi ja luonnonvarojen kulutus esiteolliselle tasolle on enää muutama vuosi. Kuolleella planeetalla ei ole jakaantunutta kansaa.
Vierailija kirjoitti:
KAIKKI yhteiskunnat ovat jakautuneet menestyneisiin ja vähäosaisempiin. Kapitalistiset, kommunistiset, välimuodot, kaikki. Joka muuta väittää on joko tietämätön tollo tai valehtelee.
Aiempina vuosikymmeninä, esim. 80-luvulla meillä vaan oli tosi pienet tuloerot nykyiseen verrattuna. Miljonäärejä on kyllä moninkymmenkertaisesti, joille kertyy tämän hallituksen päätösten seurauksena pysyvästi aina vaan enemmän. Suomi ottaa velkaa, ja maksaa seuraavina vuosina ja vuosikymmeninä korkoja sille velalle, jotta valmiiksi rikkaat voivat laittaa rahaa kasvamaan korkoa ja sijoituksiin. Ja mitä huonompi sosiaaliturva on suomalaisilla, sitä huonommilla palkoilla ja työehdoilla voidaan ottaa tekemään rahaa entistä enemmän valmiiksi rikkaimmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-----
Sama juttuhan kävi jo edellisellä kerralla kun PS pääsi hallitukseen. Ehkä ihmiset muistaisivat nyt seuraavat 20 vuotta vaikka siellä ja täällä somessa tehtäisiin 10 000 eri vähemmistöjen, muidenkin kuin vaikka juuri työttömien joihin itse kuuluu tai kuka mihinkin, haukkumiseen ja syyttämiseen tehtyä ketjua minuutissa?
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus haluaa persujen kanssa luokkajaon Suomeen.
Luokkajako Suomen kaltaisessa maassa johtuu ihan siitä, että osa kansasta tekee fiksuja ja osa tyhmiä valintoja.
KAIKKI yhteiskunnat ovat jakautuneet menestyneisiin ja vähäosaisempiin. Kapitalistiset, kommunistiset, välimuodot, kaikki. Joka muuta väittää on joko tietämätön tollo tai valehtelee.