Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EX-miehen puoliso on päättänyt ettei halua olla missään tekemisissä kanssani

Vierailija
20.11.2023 |

Ja on myös sanonut, ettei minulla ole mitään asiaa heidän kotiinsa.

Minun pitää vain hyväksyä se, että en saa tavata koskaan naista, joka viettää aikaa lapseni kanssa joka toisen viikonlopun.

Mitenköhän käy rippijuhlien ym tapahtumien? Varmaan tämä nainen vaatii omat juhlat, jottei tarvitse minua kohdata.

Minkä ihmeen takia nämä naiset valitsevat kumppanikseen miehiä, joilla on jo lapsia, jos tämä historian painolasti on näin raskas kantaa?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme mekään nähneet toisiamme ensimmäiseen kymmeneen vuoteen. Mutta sitten tulee juhlia, joista lapset alkavat haluta kutsua mm yo juhlia, valmistujaisia, lastenlasten syntymäpäiviä, suvun hautajaisia jne.  Asiallisesti voi nämäkin hoitaa.

Vierailija
22/48 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInulla toisinpäin. Miehen ex ei halua minua mihinkään juhliin enkä saisi osallistua heidän "ydinperhe" tapahtumiin. Lapset ovat jo aikuisia, mutta ex roikkuu heissä. Yhteen aikaan kävimme lasten kanssa sunnuntaisin ravintolassa syömässä, että miehellä edes joku yhteys olisi heihin. Juttu loppui siihen kun ex piti lasten pyynnöistä ottaa mukaan ja tunnelma oli todella katossa! V*ttuilua, rääkymistä ja itsensä korostamista, syön koko repertuaarin kun ex-mies maksaa yms. Eipä käyty enää yhdessä syömässä.

Siis kenen lapset roikkuvat? Sinä voit varmasti tehdä mitä haluat omien lastesi kanssa, lasten isää et tarvitse enää rääkätä yhtään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lapsellisia naisia riittää valitettavasti. Eivät he osaa asettua lapsen asemaan vaan elävät omasta pienisieluisuudestaan käsin.

Vierailija
24/48 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme mekään nähneet toisiamme ensimmäiseen kymmeneen vuoteen. Mutta sitten tulee juhlia, joista lapset alkavat haluta kutsua mm yo juhlia, valmistujaisia, lastenlasten syntymäpäiviä, suvun hautajaisia jne.  Asiallisesti voi nämäkin hoitaa.

Miten voi hoitaa asiallisesti jos toinen ei halua ikinä koskaan missään tavata.

Vierailija
25/48 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä lapsellisia naisia riittää valitettavasti. Eivät he osaa asettua lapsen asemaan vaan elävät omasta pienisieluisuudestaan käsin.

se exä on exä ja hänen "toimivalta" riittää jatkossa vain siihen lapseen, ei ex-puolison uuteen perhe-elämään, vähiten uuteen puolisoon. Moni tuntuu kuvittelevan toisin ja kovat sanelut, miten toisessa kodissa pitäisi asiat hoitaa.

Vierailija
26/48 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInulla toisinpäin. Miehen ex ei halua minua mihinkään juhliin enkä saisi osallistua heidän "ydinperhe" tapahtumiin. Lapset ovat jo aikuisia, mutta ex roikkuu heissä. Yhteen aikaan kävimme lasten kanssa sunnuntaisin ravintolassa syömässä, että miehellä edes joku yhteys olisi heihin. Juttu loppui siihen kun ex piti lasten pyynnöistä ottaa mukaan ja tunnelma oli todella katossa! V*ttuilua, rääkymistä ja itsensä korostamista, syön koko repertuaarin kun ex-mies maksaa yms. Eipä käyty enää yhdessä syömässä.

Veikkaan, että sinussakin ja kakkoskierroksella olevassa miehessäsikin on aika paljon vikaa, mutta haluat nähdä viat vain miehesi exässä.

Vierailija
27/48 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään sinua ottaisi mun kotiin, ei mitään tarvetta tutustua sinuun. Mies hoitaa itse lapsensa sillon kun on täällä, en minä siihen puutu ja häntä ole "kasvattamassa", teen silloin omia juttujani. 

Vierailija
28/48 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille miehille yleensä kuitenkin käy, että se hullu ex hoitaa lapsen kasvatuksen ja hoidon yksin samaan aikaan kun mies itse aloittaa puhtaalta pöydältä uuden kanssa.

Jos tässä ei ole kaksoisstandardeja niin ei sitten missään.

Vierailija
29/48 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se ex, joka toisen ketjun ap:n mukaan halusi kolmisin perhepalaverin, jossa sovitaan lapsen kuljetuksista ym? Ja tuo ap ei tätä palaveria halunnut. 

Sinulla ei kuule taida olla mitään asiaa sinne exäsi ja hänen uuden kumppaninsa kotiin. Tungetko sinä muuallekin kylään? Mies on eronnut sinusta, ei lapsesta. Mies hoitaa oman osuutensa vanhemmuudesta. Hoida sinä omasi siellä omassa kotonasi. 

Exäsi uudella ei ole mitään velvollisuutta tutustua sinuun. Jokainen valitsee kaverinsa itse. 

Ehkäpä se exäsi uusi ei halua sinne rippijuhliin, eihän se lapsi hänen ole. Tai juhlivat kotona perheen kesken pienimuotoisesti. Sekään ei sinulle kuulu. 

Vaikutat ahdistavalta. 

Vierailija
30/48 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näille miehille yleensä kuitenkin käy, että se hullu ex hoitaa lapsen kasvatuksen ja hoidon yksin samaan aikaan kun mies itse aloittaa puhtaalta pöydältä uuden kanssa.

se parisuhde on ohi..tunkeiletko muidenkin exien elämään, joiden kanssa sulla ei ole lapsia..toivottavasti et. Teidän suhteesta jäi yhteinen lapsi, mihinkään muuhun sulla ei ole sanavaltaa. Johan se olisikin kiva jos on loppuelämän "naimisissa" ( eli exä pyrkii määräilemään kaikkiea) exän kanssa kun erehtyi sen kanssa joskus lapsen saamaan.

Vierailija
31/48 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keissistä tulee mieleen ihan se, kuinka merikukka aikoinaan päätti, ettei Leena Harkimo saa osallistua mihinkään toisen suvun tapaamisiin. Noh, se suhde ei pitkään kestänyt yllättäen.

Tätä kutsutaan itsekkyydeksi. Terveisiä kaikille uusille naisille, joilla on tarve eliminoida kumppanin lasten äiti elämästä pois. Sanoisin, että minkä taakseen jättää jne.

Vierailija
32/48 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exäsi on varmaan kuorruttanut tarinoitaan sinusta sinne horror-suuntaan. Ei uskalla. Pelkää, että käyt kimppuun tms. 

Niin hirveä olen, että hoidan miehen lasta suurimman osan ajastani. Mitenkähän exäni antaa tällaisen hullun hoitaa lastaan?

Onhan sitä parisuhteessa muitakin seikkoja. Ja minä vaan arvailin, mikä voisi olla syynä. Eivät ihmiset yleensäkään mitenkään kehu sitä entistä puolisoa uudelle, vaan päin vastoin ja etenkin, jos suhde aloitetaan uuden kanssa ennen kuin entisen kanssa on lopetettu tulee ehkä keksittyä kaikenlaisia kertomuksia, joilla saa sympatiaa.

Täsmälleen näin on siis tapahtunut. Eroa ei ex käsitellyt koskaan vaan otti ensimmäis

Niin siis tämä on se versio joka kerrottiin sinulle. Jos olisi tavannut sinut vuoden aikaisemmin niin tarina olisi ollut täsmälleen sama. Jos jättää sinut huomenna niin teidänkin suhde on vedellyt viimeisiään pari vuotta.

Vierailija
33/48 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko se ex, joka toisen ketjun ap:n mukaan halusi kolmisin perhepalaverin, jossa sovitaan lapsen kuljetuksista ym? Ja tuo ap ei tätä palaveria halunnut. 

Sinulla ei kuule taida olla mitään asiaa sinne exäsi ja hänen uuden kumppaninsa kotiin. Tungetko sinä muuallekin kylään? Mies on eronnut sinusta, ei lapsesta. Mies hoitaa oman osuutensa vanhemmuudesta. Hoida sinä omasi siellä omassa kotonasi. 

Exäsi uudella ei ole mitään velvollisuutta tutustua sinuun. Jokainen valitsee kaverinsa itse. 

Ehkäpä se exäsi uusi ei halua sinne rippijuhliin, eihän se lapsi hänen ole. Tai juhlivat kotona perheen kesken pienimuotoisesti. Sekään ei sinulle kuulu. 

Vaikutat ahdistavalta. 

Pitäisikö sun lukea vähemmän vauvapalstaa? Kaikki keskustelut eivät liity toisiinsa, vaikka haluat niin uskoa.

Vierailija
34/48 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kenen lapset roikkuvat? Sinä voit varmasti tehdä mitä haluat omien lastesi kanssa, lasten isää et tarvitse enää rääkätä yhtään. 

Mieheni ex roikkuu heidän yhteisissä lapsissa. Minä en rääkkää lasten isää, olen sitä mieltä että isälläkin on oikeus tavata lapsiaan ilman ex puolison läsnäoloa.

Vierailija
35/48 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No veikkaanpa ettei se lähihuoltaja, äiti, ihan heti ole siltikään lähivanhemmuudesta luopumassa. Onhan se kiva narista mutta jos lapsi pitäisikin antaa isälle ja alkaa itse maksamaan elarit, nähdä lasta vain joka toinek vkl, niin eipä taitaisi onnistua tämäkään. 

Vierailija
36/48 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No veikkaanpa ettei se lähihuoltaja, äiti, ihan heti ole siltikään lähivanhemmuudesta luopumassa. Onhan se kiva narista mutta jos lapsi pitäisikin antaa isälle ja alkaa itse maksamaan elarit, nähdä lasta vain joka toinek vkl, niin eipä taitaisi onnistua tämäkään. 

Heh, olisin onnellinen jos mies hoitaisi lasta enemmän. Mutta lapsi ei mahdu heidän pieneen kotiinsa.

Vierailija
37/48 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että eksän nyksä on tuntee epävarmuutta tilanteestaan, eikä sen tähden halua (uskalla) tavata. Kun olet poissa silmistä ja mielistä, hän voi elää kuplassaan. Tilanteet muuttuu, kai hänkin aikuistuu ajan myötä. Sääli, että ex-miehesi naismaku on huonontunut. 😳  

Vierailija
38/48 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, olisin onnellinen jos mies hoitaisi lasta enemmän. Mutta lapsi ei mahdu heidän pieneen kotiinsa.

kannattaisiko nyt hommata se oma elämä eikä roikkua lapsen varjolla exässä kiinni?

Vierailija
39/48 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että sinussakin ja kakkoskierroksella olevassa miehessäsikin on aika paljon vikaa, mutta haluat nähdä viat vain miehesi exässä.

Varmasti, en voinut kuvitella, että eron jälkeen voi toinen puoliso etäännyttää lapset toisesta vedoten siihen, että tapaamisissa pitään hänenkin saada olla aina mukana. Minun aikuiset lapseni ovat ottaneet uuden mieheni positiivisesti vastaan ja heillä on mukavat mutkattomat välit. En myöskään ole koskaan estänyt lasteni yhteydenpitoa isäänsä ja lapsia koskeviin juhliin on minun ex mies sukunsa kanssa aina tervetullut, kuten myös minun nykyinen mies. Toisaalta, olen ymmärtänyt, että ei minun tarvitse olla väkisin nykymiehen lasten kanssa tekemisissä, jos eivät sitä halua. En järjestä enää heille valmistumisjuhlia, joululounaita, kesäpäivä yms. hoitakoot keskenään.

Vierailija
40/48 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kannattaisiko nyt hommata se oma elämä eikä roikkua lapsen varjolla exässä kiinni?

sun mielestä se, että isä hoitaa lastaan, on eksässä roikkumista? hieno logiikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän