Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentavaa koska en kelpaa naisille, en ole ikinä seurustellut edes.

Vierailija
19.11.2023 |

Eikö nykyajan naiset halua parisuhdetta tai seksiä? Miten tavismies voisi nostaa tasoaan että naiset sitä alkais haluamaan?

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset laskekaa rimaa ja antaa tavismiehille mahdollisuus.

Vierailija
2/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon seurustellu ja nyt tyytyväisenä yksin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy sinä kuule vaan sinkkuna juu...

Vierailija
4/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kaksisuuntainen ?

Vierailija
5/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos lasket omaa rimaasi ja alat etsimään huonompi tasosia naisia ?

niiltä saa aina pillua ja seurusteluakin jos sellaista haluaa.

Vierailija
6/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on 500 sadan naisen raja mennyt rikki? 

Vierailija
7/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet voi olla lentäjälääkäreitä jotka näyttää miesmalleilta, antakaa mahdollisuus tavismiehille.

Vierailija
8/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös suomalainen ns tavismies ja todennut, ettei kannata oikeastaan edes yrittää etsiä naista. 

En ole koskaan seurustellut enkä ollut naisen kanssa sängyssä. Ikää 40+. 

Naisten nirsoilu on ollut viimeiset 10 vuotta aivan käsittämätöntä. Mielestäni Tinder muutti koko treffailumarkkinat. 

Komeimmat 20% miehistä pääsee treffeille. Loput 80% miehistä jää rannalle. 

Kertokaa joku, miten nykyään tavismies saa edes seksiä??? Onko maksullinen nainen ainoa vaihtoehto? 

Vierailija
9/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta olet ehtinyt tekemään kuin jyystämään? 

Vierailija
10/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset laskekaa rimaa ja antaa tavismiehille mahdollisuus.

Tuommoinen ruikutus on kuvottavaa. Jos sanot naiselle, että "anna minulle mahdollisuus", herätät inhoreaktion. 

Vierailija
11/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitkeys palkitaan, niin tälläkin kertaa. 

Vierailija
12/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iljettävää kerätä naisia nippuihin. Missityypit, älyköt, viihteelliset jne. Pelaat yksinäsi jotain peliä. Onko muuten liian tylsää? 

Vierailija
13/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulle ei kelpaa ruma nainen? Miksi ulkonäkö on miehille niin tärkeää?

Vierailija
14/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tarvi kuin että osuu oikea nainen kohdalle. Niin kävi minulle Tinderissä. En kyllä osaa neuvoa miten löytää, mutta ihan omana itsenäni kelpasin sitten viimein.

M

Vierailija
15/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se akti oo ees niin hienoo, et oo jääny paljosta paitti

Vierailija
16/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta kiellon päälle. Koska, nainen ei poista miehen potemaa tuskaa. Miesten pitää itse yrittää löytää heidän sisin ja sitä kautta onni. Viittaan tähän. 

"Feeling Trapped and Fearing Abandonment 

Despite the prevalence of codependent women, I see many codependent men in my private practice. Theres a dance that codependent couples do, and it takes two who know the steps. If you think your wife is codependent, theres a good chance you are, too. Often codependent men are attracted to women who are needy, demanding, jealous, or critical. Men become dependent on their wives approval, and then feel trapped by their manipulation, demands, or expectations. Some are involved with women who are abusive, or never satisfied or appreciative. Theyre unable to set boundaries and fear emotional retaliation and/or rejection, including withholding of sex."=> https://medium.com/relationships-101/the-dilemma-of-codependent-men-75a…

Vierailija
17/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukset,opinnot.. Tavis naisia on. Te ette näe niitä. 

Vierailija
18/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka väitätte olevanne tavallisia miehiä, mutta ette ole koskaa saaneet naista, niin tuskin olette tavallisia. Todella monella tavallisella suomalaisella miehellä on puoliso, joten ihan turha jankuttaa tuota samaa sontaa jatkuvasti.

Itse olen seurustellut ihan tavallisten miesten kanssa ja tavallisen miehen kanssa ollut naimisissa. He ovat siis oikeasti tavallisia eikä mitään palstalla jankuttavia mielenvikaisia luusereita.

Nainen 44

Vierailija
19/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleppas, lopeta ruikutus. Niin minäkin tein. Lopetin etsinnän ja kas, siinähän sen 12 v sitten tuli vastaan, hymyili nätisti ja sanoi että mennäänkö kahville. Nyt keitetään yhteiset aamukavit joka päivä. Eli silmät auki mutta älä juokse perässä. Naiset kuvittelevat itsestään kaikenlaista, ne rakastavat antaa pakit, se kohottaa heidän itsetuntoaan. Kunnioita itseäsi äläkä anele armopanoja.

Vierailija
20/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala sanoa, oletteko oikeasti "tavallisia" vai outoja hyypiöitä, siis sellaisia jotka eivät osaa jutella mitään?

Eikö teillä ole ystäväpiiriä, jossa joku voisi esitellä teille jonkun ? Jos sanotte, ettei ole ystäviä tai eivät ole sosiaalisia, siis ette tapaa missään porukassa niin siinähän ongelman ydin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi