Lue keskustelun säännöt.
Poikamme syntyi keinohedelmoityksella ja hanella dyspraksia, suurempi riski poikapuolisilla henkiloilla,olemmeko oikeutettuja valitsemaan etta seuraava lapsi olisi tytto?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
että oppi hitaammin ajamaan pyörää tms.