Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kehu mitä miehet olette saaneet?

Vierailija
19.11.2023 |

Kertokaa miehet mikä on paras kehu mitä olette koskaan saaneet? Mistä asioista oikeasti haluaisitte kuulla kehuja naiselta tai naisilta?

Kommentit (204)

Vierailija
201/204 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
202/204 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväpoika kun olet pitänyt itsesi kunniallisena tolkunpoikana näin monta kymmentä vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/204 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa 25 vuotta ja rakastan vaimoani edelleen yli kaiken. 

Hän on minun kultakimpaleeni ja pidän häntä kuin kukkaa kämmenellä.

Hän nyt kehuu minua milloin mitäkin, remontointi- ja ruuanlaittotaidoista alkaen. Viimeksi kehui ja kiitteli kivoista ja osuvista joululahjoista mitä hänelle ostin. Kehuja on tullut myös makkarin puolella. :)

Vierailija
204/204 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoltani: olet paras isä ja aviomies, rakastan sinua. Kyllä lämmitti sydäntä erityisen raskaana päivänä velvollisuuksien keskellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme